Justin♥
מתחמתחממתחחחחח

לא חשבתי שזה יקרה..JB *פרק חמישיי*

Justin♥ 09/11/2013 632 צפיות 2 תגובות
מתחמתחממתחחחחח

בפרק הקודם:
אשלי:ג'סטין,למה רצית שאני יבוא לכאן אבל?
אני:או נכון..בואי..
החזקתי לה ביד בעדינות,מנסיון..(;
לקחתי אותה איתי למעלה,הבאתי לה לשתות,והוצאתי מהארון את ה..

הוצאתי לה את החוברת ההיא,הסגולה שלי,שהייתי מדביק בה את כל התמונות,של הבנות שאהבתי..
אני:תפתחי,תדפדפי,תקראי,תפנימי ותביני עד כמה אהבתי אותך..לא נגעתי בספר הזה בחיים שלי יותר מאז שעברת.
פחדתי,שאני יתגעגע..
אשלי:אויש ג'סטין..
היא נתנה לי חיבוק..היה לה ריח כל כך טוב..וואו..לא רציתי שהיא תתנתק מימני לעולם…ושנישאר ככה מחובקים.
אני:נו,למה את מחכה..תפתחי..
~נקודת מבט של אשלי~
פתחתי,את הספר הסגול הזה,היה לו קצת אבק..טוב אני יכולה להבין למה,הוא היה תקוע איזה 8 שנים בתוך המגירה שלו התחתונים שלו..
בדף הראשון,הייתה תמונה של הכלב שלו סאם,אני זוכרת אותו כשבאתי אליו הבייתה..בקיצור,היה רשום שם RIP sami always in my hear… אני מודה שהיה קשה לראות את זה..בדף השני,הייתה תמונה שלו של אבא שלו ושל אמא שלו,זה היה כזה חמוד רק ש היה רשום למעלה חבל שהתפרקנו אבא..בדף השלישי זה כבר התחיל להלחיץ אותי,הייתה שם תמונה שלי..היה רשום שם:
"זאת אשלי בנסון מהכיתה שלי,אני מאוהב בה,ולא יודע איך להגיד לה אתזה..היא לא סובלת אותי,היא כאילו מלכה הכיתה שלא מתייחסת לאפחד..חוץ מאלו החתיכים..אני כל הזמן חושב עליה ולא יכול להפסיק..לא יודע מה עובר עליי..אני משוגע..משוגע מאהבה..אשלי בנסון את עוד תיהיה שלי יום אחד.."
איך שהוא הדמעות חנקו לי את הגרון,ג'סטין הסתכל לי על העניים כל הזמן הזה ולא הוריד מבט אפילו לשנייה..המשכתי לראות עד העמוד האחרון..הייתה שם תמונה שפטי צילמה שלי ושלו,ושל העבודה שעשינו..היינו נראית דיי מאושרים אני לא בטוחה למה..והיה רשום למטה.."אני אוהב את הילדה הזאת ואפחד לא יודע על זה..אני מקווה,שאולי יום אחד היא תראה את הספר הזה ותבין עד כמה אהבתי אותה..בנתיים,יש לי גיטרה שמחכה לי"
והדמעות פשו זלגו..
אני:למה לא אמרת כלום?
ג'סטין:לא רציתי,פחדתי שתחשבי שאני מפגר שמתאהב ב"מלכת הכיתה" ולא הולך לחננות..לא הייתי כזה..
אני:אבל,גם אני אהבתי אותך..אז,רציתי להגיד,אבל באותו היום עברנו לLA ולא יכולתי..
~לג'סטין ירדה דמעה קטנה~
ג'סטין:אש..אשל..אשלי? א..את אא..א..אהבת אותי?
אני:כ..כן..
ג'סטין:את עדיין אוהבת אותי? תגידי לי את האמת בבקשה..
אני:כג'סטין ביבר האיידול הכי מושלם כן,כג'סטין דרו ביבר שאני מכירה..


תגובות (2)

וואי, מושלמייי

09/11/2013 10:59

חחח איזה בובי תודה♥

09/11/2013 11:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך