לא חשבתי שזה יקרה..JB *פרק שלישייי*

Justin♥ 09/11/2013 612 צפיות 4 תגובות

פרק קודם: התקשרבתי לתת לו נשיקה בלחי אבל הוא הזיז את הראש בכוונה ונתן לי בפה..
זה היה נשיקה מתוקה כזאת בערך דקה..כל מי שהיה שם היה בהלם..וגמאני.הורדתי את הראש עם פה פתוח והתסכלתי עליו..שמתי את היד שלי על השפתיים שלי הלכתי כמה צעדים אחורה הסתובבתי והלכתי..

פרק 3: הלכתי והלכתי ושמעתי אותו צועק תעצרי רגע נו בבקשה..לא יכותי..רצו לי מלא מחשבות מוזרות בראש.עד שהצלחתי לצאת משם וקראו לג'סטין לעלות לבמה..אבל אתם מכירים אותו..זומם הילד משימות חבל על הזמן..
~נקודת מבט של ג'סטין~
פטי:לא ג'סטין אתה לא אמיתי
אני:אמא,אני התאהבתי בה,לא יודע מה יש לי..פשוט התחרפנתי,בחיים לא ראיתי מישהי יפה כמוהה..
פטי:ג'סטין,אני מבינה אותך,אבל לך תדע אולי יש לה חבר..
אני:אמא,זוכרת את הפתק שרשמתי לאשר עם הפלאפון שלי?
פטי:נו מה עשית ?
אני:הבאתי לה אותו,שמתי לה אותו בכיס בזמן שחיבקתי אותה..ואמרתי לה שאחרי ההופעה תתקשר אליי.
פטי:אוייש ג'סטין נוו..
ג'סטין:~ירדו לו כמה דמעות~ אמא מה יש לי? אני מתאהב כל כך מהר..
פטי:אל תבכה ג'סטין אתה ילד גדול,תלך ותדבר איתה.
אני:אמא?
פטי:מה?
אני: את יכולה לסדר לי שהיא תיהיה הOLLG? את בטח זוכרת איך היא ניראת..בבקשה.
פטי:בסדר..
~נקודת מבט של אשלי~ יצאתי משם נבוכה עד מבוהלת,לא חשבתי שזה ייקרה ועוד עם ג'סטין ביבר,מזל שאני רווקה..אני חייבת לעשות משהו..טוב,הוא נתן לי פתק עם המס פלא שלו אני יתקשר אחריי ההופעה..
^^בזמן ההופעה^^
ג'סטין: so how wanna be my one less lonely girl?
איך באלי על זה..לראות אותו שוב..התיישבתי בכיסא הוי איי פי שלי וחיכיתי,אולי יבואו לקרוא לי (=
*כעבור שתי דקות*
מישהי:היי,רוצה ליהיות הOLLG??
אני:כןןן..
מישהי:בואי איתי (=
אני:באה..
התסכלתי על האישה מאחורה והיא נראתה לי ממש ממש מוכרת,עד שהיא הסתובבה אליי וראיתי שזאת פטי..
אני: יוו פטי אני לא מאמינההההה
פטי: חח כן..זאת אני פטי..בואי שבי כאן,לתת לך משהו לשתות?
אני: לא זה בסדר..
פטי:יש לי שאלה,אותך הבן שלי ניקר במיט אנד גריט?
אני:כ..כן…למה? אמרתי מבוהלת?
פטי:תשמעי,איך קוראים לך?
אני: אשלי..בנסון.
פטי:וואו אשלי,ג'סטין סיפר לי מה שקרה ואני ממש הייתי מבוהלת מהסיפור..את בסדר יותר עכשיו?
אני:אממ כן..פטי:תשמעי אשלי הוא אוהב אותך,הוא אמר לי את זה..תתני לו הזדמנות..
אני:מה? הוא אוהב אותי? מלמלתי לעצמי..
שומר:קדימה הOLLG תעלי לבמה..
אני:וואו אני מתרגשת.. אמרתי לפטי..
פטי:בואי,תהני מהז,זה הרגע שלך..
נכנסתי לבמה,הייתי קצת מבוהלת אבל לא רציתי להראות את זה,חייכתי חיוך מזוייף,וג'סטין היה בחלק הממש קדמי של הבמה לייד הבליברס,הוא רקד וחייך,ראיתי במסך,הושיבו אותי על הכיסא,וג'סטין הסתובב,הוא היה בהלם,הוא בכלל לא שר..רק הפלייבק ניגן,מרוב הצרחות הבליברס לא שמעו את זה בכלל..הוא בא ליידי,שם לי את הכתר וכל הזמן הסתכל לי על העיניים,בסוף השיר,הוא עשה סימן לדי ג'יי שיכבה לו תמיקרופון ולחש לי באוזן אני אוהב אותך.


תגובות (4)

ממווושששללםם
תמשיכי דחוווף

09/11/2013 03:41

חחחח המשכתי כברר ותודה

09/11/2013 04:06

יואוווווווווו זה ממש יפה!!!!

09/11/2013 06:11

חחחח תודהה♥♥♥ המשכתיי תקראו ואני עוד חמש דקות יתחיל לכתוב את החמישיי

09/11/2013 06:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך