Justin♥
אני ממש מקווה שתאהבוו ♥

לא חשבתי שזה יקרה…JB *פרק 1*

Justin♥ 09/11/2013 706 צפיות 2 תגובות
אני ממש מקווה שתאהבוו ♥

פרק ראשוןן שלי D=
היי,קוראים לי אשלי,ואני בת 17..יש לי אובססיה לג'סטין ביבר כבר 4 שנים ואני הלכתי פעם אחת להופעה שלו..אני גרה בלוס אנג'לס והיום ג'סטין מגיע סופסווףף להופיע כאן מתוך believe tour ואמא שלי קנתה לי כרטיס לווי איי פי ולמיט אנד גריט..
~בוקר~
אמא: אשלי מאמי שלי קומי..
אני: לא רוצה אמא נו דיי
אמא: טוב אז לא הולכים לשופינג,ולא קונים בגדים להופעה של ג'סטין ביבור,ולא קונים מתנה לביבור,ו..

היא רצתה להמשיך את המשפט אבל קמתי ואמרתי
אני: אמאאא זה ביברררר!! צעקתי וצחקתי יחד איתה..
אמא: אני יודעת שזה ביבר,הבת שלי אוהבת אותו 4 שנים..
אני: סהה צירוף מקרים..
אמא: נו קומי אשלי קדימה כבר 12 בצהריים ואנחנו לא נספיק!!
יש לי בחדר שירותים משלי וחדר ארונות גדול,אז נכנסתי למקלחת,צחצחתי שיניים שטפתי פנים,התאפרתי טיפה ושמתי חולצה משוחררת כזאת שרשום עליה 19 (קטעקטע הגיל של ג'סטין) ושמתי ג'ינס כחול עם קרעים ונעליי ואנס שחורות מנומרות..
אני: אמא אני מוכנההההה !! צעקתי לאמא שלי מהחזר שליי.
אמא: אז בואי הכנתי לך וופל בלגי כמו שאת אוהבת.
אני:אני באה..
ירדתי למטה במדרגות,(הבית הוא 3 קומות אחת רגיל אחת למעלה ואחת מרתף)אכלתי ויצאנו..
השעה כבר הייתה 15:45 כי אמא שלי הייתה צריכה לעשות כמה סידורים לפני ואני רציתי להגיע לשערים בשעה 17:00..אז עפנו מהר לקניון וקנינו שם כמה דברים..אחרי שקנינו נכנסו לאיזה שירותים ציבוריים והחלפתי למה שקניתי שזה היה שורט גבוה כחול עם שני קרעים כזה של USA וחולצה יפה שהבאתי איתי שהיא חולצת בטן שרשום עליה JB בצד ונישארתי עם הנעלי וואנס..
אני:אמא שיט שכחנו לקנות לג'סטיןן מתנהה!!
אמא:אשלי חמודה תירגעי אנחנו עדיין בקניוןן!
אני:צודקת..
הלכנו לחנות שנקראת "התכשיטים של עדי ויוסי" וקנינו לו שם צמיד מזהב כמו שהוא אוהב..אני הרי בליברית ואני מכירה את הטעם שלו.
אחרי זה הלכנו הבייתה,כי היה לנו זמן והלכנו להופעה…היה שם ממש ממש מדהים!!
קניתי מחוץ למתחם ההופעה חולצה,מגן לאייפה ולאייפון חמש שלי,סיכה לחולצה,ומין משהו כזה שעושה אורות ורשום עליו BELIEVE TOUR.
אחריזה קראו לנו למיט אנד גריט.
התארגנתי סידרתי טיפה תשיער שמתי דה קי *כן כן קנו לי והיה לי טסטר אז הבאתי אותו איתי*
~~~נקודת מבט של ג'סטין~~~
אני:שיטט נווווו
פטי+סקוטר:מה קרה ג'סטין?
אני: בליבריות כל הזמן מתקשרות אליי זה מחרפן אותי זה דופק לי את האייפון נוו
פטי: אל תדאג חמוד,אני יתקשר לחברה של הטלפון ואני יבקש מהם לשנות את המספר (=
אני:תודה אמא..
פטי:ג'סטין?
אני:מה?
פטי:אני אוהבת אותך..
אני: תודה אמא גמאני..קמתי ונתתי לה חיבוק…
~אחרי חצי שעה~
פטי:ג'ססטיןןןן?
אני:אמא אני בחדר הלבשה אבל אני עם בוקסר
פטי:נו ג'סטין אני ראיתי אותך ערום שהיית קטן תן לי להיכנס
אני:בואי.
פטי:שיניתי לך את המספר וזה המספר שלך ********** תרשום על פתק קטן בשביל אשר שאחרי המיט אנג רי..
אני:פאאקקקק המיט אנד גריטטט אני רשום את המספר ועף לשם!
פטי:בהצלחה חמוד שלי ♥


תגובות (2)

איזה מושלם! ♥ תמשיכייי

09/11/2013 02:37

חחחח המשכתיי אני ימשיך עכשיו ואני יעשה את השלישי..אני ייקרא את שלך אם יש לך (=

09/11/2013 03:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך