Justin♥
והועועו סיימתיייייי

לא חשבתי שזה יקרה..JB הפרק השישי

Justin♥ 09/11/2013 759 צפיות 2 תגובות
והועועו סיימתיייייי

בפרק הקודם:
ג'סטין:אש..אשל..אשלי? א..את אא..א..אהבת אותי?
אני:כ..כן..
ג'סטין:את עדיין אוהבת אותי? תגידי לי את האמת בבקשה..
אני:כג'סטין ביבר האיידול הכי מושלם כן,כג'סטין דרו ביבר שאני מכירה..

פרק:
ג'סטין:כג'סטין דרו ביבר שאת מכירה..נו תגידי לי בבקשה,תגידי לי..אם את אוהבת אותי אני לא יעזוב אותך עד שניהיה יחד,ואם את לא אוהבת אותי אני יעזוב אותך..וזהו ואני ינסה לשכוח ממך שהכאב ייעלם רק תגידי לי..
לא הייתי מסוגלת להודות בפניו שאני אוהבת אותו..זה היה כל כך קשה,אחרי כל מה שהוא עבר בגללי שאני מתארת לעצמי המון אם הוא כתב עליי כמעט כל יום בספר שלו,אחרי שהשפלתי אותו,צחקתי עליו,עצבנתי אותו,ירדתי עליו..אני יגיד לו עכשיו שאני אוהבת אותו?
אני:ג'סטין..אני לא אוהבת אותך,אני לא מרגישה אאלייך כלום,אמרתי נאנחת..
ג'סטין שתק..הוא לא אמר כלום,הדמעות דיברו..הוא בכה..בחיים לא חשבתי שהוא יכול לבכות ככה..
ג'סטין:למה אבל? מה עשיתי לך שאת לא מרגישה אליי כלום?
היה בקבוק של אלכוהול על השולחן,הוא הוריד את החולצה,והתחיל לשתות..לא ניסיתי לעצור אותו..לא יודעת למה.
אני פשוט הסתכלתי עליו שותה,והוא הסתכל עליי בזמן שהוא שתה.כל פעם שהוא סיים שלוק הוא היה נראה יותר מסטול,העיניים שלו היו אדומות..היו לו דמעות..
ג'סטין:תגידי לי שאת אוהבת אותי..
אני:לא ג'סטין..לא…
ג'סטין: תגידי לי שאת אוהבת אותיי !! הוא אמר בעצבים וזרק את הבקבוק על הרצפה..אז הבנתי שאני צריכה לעשות משהו..
ג'סטין: אם את לא אוהבת אותי ואם את לא דואגת לי ולא אכפת לך ממני,קחי את הזכוכית הזאת..ותחתכי אותי..
אני:למה שאני יעשה את זה אמרתי לו והתקרבתי אליו..
ג'סטין:כי את שונאת אותי,את לא אוהבת אותי..אז קדימה נו תעשי אתזה..וכמה שותר לאט שאני יסבול כמו שצריך..
הוא הסתובב,וציפה שאני יעשה אתזה..זרקתי את הזכוכית על הרצפה ואמרתי..
אני: לא אני מצטערת אני לא יכולה לעשות את זה אני הולכת מכאן..
אבל שחכתי שג'סטין נעל את הדלת והוא החביא את המפתח.
ג'סטין:אין לך לאן..אם את רוצה תקפצי מהחלון בכיף רק שתדעי זאת קומה 50.
אני:ג'סטין די תפסיק..התחלתי לבכות..
ג'סטין:לא ורצה..כל מה שאני רוצה שתגידי לי שאת אוהבת אותי,וניהיה ביחד ונחיה ביחד כי זה מה שאני רוצה..
אני: אני יעשה הכל אם לא תעשה את זה,אל תחתוך את עצמך..
ג'סטין:חבל,אם היה לך אכפת היית יכולה לעצור אותי לפני..זהו,עכשיו את לא יכולה להעביר את הגלג אחורה..

הוא לקח את הזכוכית שהייתה על הרצפה ופשוט חתך לעצמו את היד,את הבטן,ואת היד השנייה..הוא צרח מרוב כאבים ואני התחלתי לבכות ולהיכנס לפאניקה..
אני:למה עשית את זה דפוק אחד??
ג'סטין נשענן על הקיר והחליק כזה לרצפה והוריד את הראש…
ג'סטין:כי אני אוהב אותך דפוקה אחת.
אני:תן לי לטפל בך בבקשה ג'סטין..
ג'סטין לא טרח להתווכח,הוא פשוט קם,ובא איתי למקלחת,ביקשתי ממנו שייכנס ויישב שם..הוצאתי את הערכת עזרה ראשונה,טיפלתי לו בפצעים עד שהייתי צריכה לטפל לו בחתך שהיה בבטן..
הוא היה צריך לקום מהמקלחת ולהתקרב אליי..ישבנו במיטה..וישבתי קרוב אליו..קרוב מידיי אפילו..הוא התאפק מלא לצעוק מכאבים,ראיתי את זה כי כל פעם שחיטאתי לו את הפצע הוא משך את השמיכה..
ג'סטין: בבקשה תגידי לי שאת אוהבת אותי..עכשיו..
אני: ג'סטין ביבר אני אוהבת אותך..
ג'סטין: אני יודע את זה..
הוא התקרב ונתן לי נשיקה עדינה כזאת..3-4 דקות היינו והתנתקנו..
הלכנו לישון כפיות..


תגובות (2)

זה מממממש יפה, אבל זה נראה כאילו היא איתו רק כי היא מרחמת עליו …

09/11/2013 11:02

לאלאא..היא איתו כי היא אוהבת אותו מאוד,אבל היא מפחדת להגיד לו את זה אחרי כל מה שהיא עשתה לו כשהם היו יחד בכיתה..היא מפחדת כי כאילו עכשיו הוא ג'סטין ביבר המפורסם והוא יכול לעשו מה באלו הבנת..

09/11/2013 11:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך