Justin♥
מתעעחחחחחח

לא חשבתי שזה יקרה JB..פרק 8 וארוך במיוחד

Justin♥ 09/11/2013 823 צפיות אין תגובות
מתעעחחחחחח

בפרק הקודם:
אני וג'סטין יצאנו וקנינו כל מיני בגדים שיהיה לי.. (ברציתי להוסיף יש את הקישורים לבגדים שהם קנו)
ואז קנינו לג'סטין כמה בגדים,ולי משהו לערב למסיבה..הלכנו הבייתה ונכנסו למיטה לישון קצת עד המסיבה..

פרק 8:
אחרי שאני וג'סטין נחנו התעוררנו ואני לבשתי את זה : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=103294678 וג'סטין לבש מכנס קקי כזה עור שחור נעלי וואנס צהובות גופייה לבנה משוחררת כזאת משקפי שמש ושם כובע אוביי שחור..
היינו מוכנים ויצאנו למועדון..שהגענו ג'סטין ואני שתינו כמו שבחיים לא שתינו,ואז הלכתי לשירותים אבל כשחזרתי רציתי פשוט לבכות ממה ראיתי..זה היה הסיוט הכי גדול שלי בעולם..לא רציתי להגיד לג'סטין על זה כשהיינו במועדון אז חיכיתי שנחזור הבייתה..ג'סטין היה שיכור יותר מידי לכן אני נהגתי,ולא דיברנו בכלל,הוא נרדם מאחור ורציתי לנסוע כמה שיותר מהר הבייתה..אבל הוא ישן,ואני לא יודעת איך אני יגיד לו מה ראיתי..החלטתי שאני חייבת לעשות משהו ונתתי גז לפני הרמזור,וכשהוא עבר לאדום נתתי ברקס של החיים והוא התעורר ולא הבין מה קרה..הוא נשאר ער כל הנסיעה ושיחק בקנדי קראש,,הגענו הבייתה והוא נכנס אחריי,כשהוא נעל את הדלת הוא עלה אחריי למעלה ועוד לפני שהספקתי להיכנס לחדר ג'סטין שכב עליי
ג'סטין:אני רוצה אותך
אני:ג'סטין,אני לא..
ג'סטין: מה?!?! אשלי אני לא מבין אותך..
אני:אתה חושב שאני מפגרת נכון??
הורדתי אותו מימני ועמדתי..
ג'סטין: אשלי על מה את מדברת?
אני: אתה התחננת בפניי שלוש שעות ואפילו יותר שאני יהיה הבת זוג שלך והסכמתי ואנחנו יחד אבל יום אחרי אני רואה אותך דופק בנות במועדון שכולך שיכור וחברים שלך מהצד מעודדים אותך..ואתה עוד לא מבין מה קרה…!! אמרתי בצעקה עם דמעות בעיניים..
ג'סטין: אשלי אני יכול להסביר באמת..
אני: אין מה להסביר ג'סטין..אני הולכת.אתה הרי לא צריך אותי כאן,יש לך את חברים שלך ואת הז***נות שלך..מה אתה צריך אותי?
ג'סטין: את גורמת לי ליהיות מאושר ולחייך כל בוקר שאני קם,את שיניית אותי באמת..אני חיפשתי אחרייך כל כך הרבה זמן וכשיו את עוזבת?
בבקשה תישארי אני מוכן לעשות הכל שתישארי כאן ותיהיה מאושרת..
אני: אתה רוצה לעשות אותי מאושרת?
ג'סטין: כן..
אני: אז תיתן לי רגע לדבר עם פטי בפלאפון..
ג'סטין: טוב רגע.. הוא אמר מבולבל..
*בטלפון*
אני:פטי.. *בכיתי וג'סטין ניסה לחבק אותי אבל התרחקתי מימנו..*
פטי: מ..מה קרה אשלי מה קרה?
אני:פטי ג'סטין בגד בי במועדון,אני רוצה לבוא אלייך בבקשה..
פטי: כן כן בטח,בואי אני יכין לך מיטה..
אני:תודה פטי..
*סופשיחה*
ג'סטין: לא את לא אמיתית!!!
אני:רצית לגרום לי ליהיות מאושרת? הצלחת..
ג'סטין: חכי חכי..

יצאתי לכיוון הבית של פטי באוטו וכל הזמן חשבתי על למה הוא עשה לי אתזה..מה עשיתי לו רע שהוא הלך ועשה את מה שהוא עשה..
הגעתי לבית של פטי וסיפרתי לה הכל..
היא הייתה בהלם רציני והיא לא האמינה שזה קורה..היא הראתה לי את החדר שאני אמורה לישון בו,ונכנסתי למיטה וניסיתי לישון,הצלחתי עד שנשמעה דפיקה על הדלת..ממה שהבנתי זה היה ג'סטין..
~נקודת מבט של ג'סטין~
הלכתי לבית של אמא ובכיתי כמו מטורף,דפקתי בדלת והיא פתחה..
פטי: ילד שלי בוא הנה *הוא בכה נהר*
אני: אמא אני לא יודע מה אני אמור לעשות אני פשוט מפגר אידיוט וחבר שכל אני אוהב אותה וזה מה שאני עושה
פטי: די אל תבכה בבקשה ג'סטין..
אני: *התיישב על הספה והוריד את החולצה* אמא מה אני יעשה?
פטי: תקשיב חמוד שלי,אם אתה רוצה אתה יכול הישאר כאן גם,אני ירשום את שניכם לבית ספר כי אין לכם מה לעשות חוץ מזה,ואני מבקשת ממך פעם אחת ולא יותר ג'סטין..בחיים אל תעשה את זה,אתה חושב שבת יכולה להבין את זה אבל אתה טועה,ג'סטין זה פוגע ולא נעים בכלל..
אני: אמא,היא כאן?
פטי:חסר לך אתה מפריע לה..היא באה לכאן בוכה בדיוק כמוך ג'סטין ועד שהצלחתי להרגיע אותה..
אני: אני הולך לישון מאמ *עולה במדרגות לחדר שלו*

עליתי במדרגות וראיתי שהדלת שלה פתוחה,ראיתי אותה שם..היא דיברה עם חברה בפלאפון..היא אמרה משהו על בגידה,וכמה שהיא אוהבת אותי..אני כזה אידיוט..הרגתי שאני חייב לעשות משהו..
דפקתי לה בדלת..בהתחלה היא לא שמעה,אז דפקתי קצת יותר חדק ואז היא הסתובבה וקלטה אותי..היא הייתה בשוק של שתי שניות ואמרה לחברה שלי אני יחזור אלייך..
אשלי: מה אתה רוצה מימני?
אני: אשלי בבקש..
אשלי: לך..
אני:תקשיבי לי עד הסוף ואני יילך ! אמרתי לה בכעס..
אשלי: מה אתה רוצה מימני?
אשלי התישבה על המיטה ואני התיישבתי ליידה,היא התרחקה,לא ציפיתי למשהו אחר..
אשלי: נו כבר מה אתה רוצה מימני בוגד עלוב?!
התחלתי לבכות..זה פשוט קרה..
אני: בבקשה תסלחי לי אשלי,זה תמיד קורה לי כשאני שיכור אשלי בבקשה..
אשלי התחילה גם היא לבכות..כל כך רציתי לחבק אותה אבל לא יכולתי,ידעתי שהיא תעיף אותי..אבל קרה משהו מוזר..
אשלי: דיי ג'סטין..
היא אמרה,באה ונתנה לי חיבוק..היינו מחובקים במשך 10 דקות..לא זזנו מהתנוחה הזאת בכלל..היא ישבה עם הברכיים שלה על המיטה ואני הייתי בישיבה מזרחית על המיטה וככה יינו..יכולתי להריח את השיער שלה,והיא ליטפה לי את השיער..
אשלי: עכשיו,תן לי לישון..
היא אמרה עם דמעות בעיניים..לא אמרתי כלום..פשוט הלכתי..
~נקודת מבט של אשלי~
ידעתי שאם חיבוק זה מה שירחיק אותי מימנו אז אני פשוט ייתן לו וזהו..
נתתי לו חיבוק,והרגשתי את החום גוף שלו,כל כך היה חבר לי היחבוק הזה ואנחנו בריב כולה 4 שעות..
פטי כבר ישנה..הרגשתי את הדמעות שלו זולגות וזולגות..רגערגעעעעע אשלי הוא בגד בך..החלטתי שאני עוזבת אותו..
ידעתי שהוא מחובר לטוויטר כי הוא צייץ beliebers without u i know that i be NOTHING
אז אני צייצתי גם כדי שהוא ייראה..
why all this shit happend to me? why i love u and u go? why? can u tell me?
אפחד לא הבין על מה אני מדברת חוץ מג'סטין..הוא שלח לי הודעה בוואצטאפ ורשם:….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך