Justin♥
האם היא תזרום? האם לא? הכל תגלו בפרק הבאאאא חחחחחחחח

לא חשבתי שזה יקרה..JB פרק 9 והועוו

Justin♥ 09/11/2013 929 צפיות 8 תגובות
האם היא תזרום? האם לא? הכל תגלו בפרק הבאאאא חחחחחחחח

פרק קודם:
ידעתי שהוא מחובר לטוויטר כי הוא צייץ beliebers without u i know that i be NOTHING
אז אני צייצתי גם כדי שהוא ייראה..
why all this shit happend to me? why i love u and u go? why? can u tell me?
אפחד לא הבין על מה אני מדברת חוץ מג'סטין..הוא שלח לי הודעה בוואצטאפ ורשם:….

פרק9: הוא רשם לי..
את רוצה לדבר על זה?
אין על מה..
אני יודע שיש!
ג'סטין בבקשה תן לי לישון אני מותשת..
טוב,את יודעת שמחר הולכים בלצפר..להקפיץ אותך?
לא..אני יילך ברגל..אני שמנה אני צריכה להרזות ספורט יעזור לי..
בטח שמנה הלוואי עליי גוף כמו שלך..
אויש אתה בן יאהבל..ולמה לעזאזאל אני מדברת איתך במקום לישון? לילה טוב ואל תטרח לענות..
לא טורח..

ככה הייתה השיחה ביננו..
~בוקר~ לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=103299978 וירדתי למטה,הוא אכל וופל בלגי,לקחתי את הוופל ויצאתי החוצה לאכול..ככה קמנו בבוקר..בלי בוקר טוב בלי כלום…ראיתי אותו ליד המכונית שלו עומד לצאת אז שמתי מהר את הצלחת בכיור אמרתי לפטי יום טוב ויצאתי..
ג'סטין: בובה רוצה טרמפ??
לא עניתי לו..
ג'סטין: נו רוצה או לא?
אני: אני לא עונה לך,מה ניראה לך שאני רוצה?
הוא לא ענה..מוזר אבל טוב בסדר..
פתאום הרגשתי מישהו לוקח אותי ומכניס אותי לאוטו,,ואיזה קטע ג'סטין הרים אותי ודחף אותי לאוטו ונעל את הדלתות..
אני: תן לי לצאת כבר מפגר..
ג'סטין: לא רוצה סתמי ושבי בשקט תגידי תודה שאני לוקח אותך בכלל סטומה…
אני: תוציא אותיי מכאן אידיוטטטט
ג'סטין: *פתח תדלת* צאי ובעזרת ה' תדרוס אותך מכונית..
אני: בוקר טוב גם לך..
כל הדרך שהלכתי ידעתי שהוא נוסע מאחוריי לאט אבל לא רציתי להסתובב,עד שהגעתי לבצפר..נכנסתי לכיתה וישבתי בקצה,,אפחד לא הסתכל עליי,כולם התייחסו מגעיל,וסופסוף אחרי שעתיים משעממות במיוחד של הסטוריה ההפסקה הגיעה..יצאתי ללוקר שמתי את הדברים ובדיוק כשנעלתי אותו והסתובבתי ג'סטין צ'ז וראיין באו..ראיין דחף אותי על הלוקר ונתן לי סטירה..הוא חנק אותי ובקושי יכלתי לנשום..אבל לא הראתי את זה..ג'סטין הסתכל עליי כאילו עוד שנייה באלו להרוג את ראיין ולקחת אותי איתו הכי רחוק שאפשר אבל הוא לא עשה אתזה..
ראיין: נו נוו תיראו מי זאת..
אני:תעזוב אותי מפגר!
הוא נתן לי עוד סטירה..
ראיין: לאחותך תקראי מפגר חתיכת שרמוטה,תגידי תודה שג'סטין חבר שלך סטומה אחת!
צ'אז: אה ג'ס זאת הזונה שדיברת עליה..
ג'סטין: מ..מה? אה כ.כ…כן…
ראיין: ג'סטין אחי מה עובר עלייך?
ג'סטין: אה מה כלום כלום תמשיך..
ראיין: תודה על הרשות..
הוא דפק את הראש שלי על הלוקר והוציא מהכיס שלו מראה וסרט לי את המצח איתה..התחיל לרדת לי דם וג'סטין..ג'סטין לא עשה כלום,הוא עמד כמו פסל מתומטם בלי לעשות כלום..פשוט כלום!
כשהם עזבו אותי רצתי לשער וביקשתי מהשומר לצאת,ולמזלי הוא ראה את הדם אז הוא נתן לי..
~נקודת מבט של ג'סטין~
היה לי כל כך כואב לראות מה הם עשו לה..מסכנה שלי יו..רגעעע ג'סטיןןן אתם בריב מה עובר עלייךךך?? אחרי שראיין וצ'אז עזבו הלכתי לראות לאן היא הולכת ושמעתי אותה אומרת לשומר אני רוצה הבייתה בבקשה המנהל נתן לי רשות בבקשה והיא בכתה שם..
אחרי זה הוא אמר לה שרק אם מישהו מסיע אותה היא יכולה ללכת..וזאת הייתה ההזדמנות שלי..
אני:אהה אדון שומר אני לוקח אותה הבייתה..
שומר: אין בעיה להתראות לכם והחלמה מהירה..
החזקתי לה ביד,אבל הפעם חזק,חזק מידי..ואני יודע שהיא רגישה אבל הייתי חייב אחרת היא פשוט הייתה בורחת לה…
אשלי:דיי דיי כבר ג'סטין זה כואב תעזוב אותייי
אני: לא..
היא התחילה לבכות..
אשלי: בבקשה ג'סטין אני יבוא איתך רק אל תחזיק בי ככה..זה כואב לי בבקששהההההה…!!!
מה עוברר עליי אני חייב להפסיק להתייחס אלייה כאילו היא כלב..עזבתי אותה וראיתי את היד שלה,היא הייתה אדומה מהדם שהיא ניגבה לפני כן וכחולה סגולה כזאת בגלל מה שעשיתי לה..הסתכלתי לה ביד בערך 5 דקות עד שהיא העיפה את היד שלה ממני..
אשלי: די ג'סטין מה אתה רוצה מימני?
ג'סטין: בואי הבייתה אני יחבוש לך אתהמצח..
אשלי: זה לא אומר שאני חוזרת אלייך אידיוט..
לא אמרתי כלום,אני כל כך יכול להבין אותה..
נכנסו לאוטו והייתה שתיקה עד ששברתי אותה והדלקתי את הרדיו..(שחכתי לציין שאשלי יודעת לשיר והיא עושה קאברים למלאמלא שירים)
ברדיו:
"המשדרת: אז תודה רבה לך מיילי סיירוס על הראיון הנפלא הזה ועכשיו למשהו אחר,כולנו זוכרים את אשלי בנסון שעשתה ועדיין עושה קאברים ביוטיוב,לצערנו לא תפסנו אותה לראיון אבל אנחנו עוד נתפוס אותה,אבל לבנתיים קאבר שלה לשיר של ג'סטין ביבר BE ALRIGHT.."

אני: אשלי,את ברדיו..
אשלי: קטע אני יודעת לשמוע יש לי אוזניים..
אני:דיי נו…
היה רמזור אדום והיא התחילה לשיר את הפזמון של בי אולרייגט..הדמעות חנקו אותי,שמתי את הראש על ההגה ויכולתי לשמוע אותה בוכה,לא העזתי לקום אליה או להגיד לה משהו כי אני יודע שכשהיא במצבים כאלו עדיף להשאיר אותה ככה..אני מכיר אותה..
הרמזור עבר לירוק ונסענו הבייתה..
הגענו הבייתה,עילנו למעלה,היא נכנסה למקלחת ואני ישבתי במיטה בלי חולצה ניסיתי להירדם..הווילונות היו פתוחים אבל לא היה לי כוח לקום לסגור..ואז היא יצאה,יכולתי להריח אותה אבל אל הסתובבתי אליה..
היא באה לסגור את הווילון,והיא ייתה עם חזייה ותחתון..אני חייב לציין שיש לה גוף..
היא סגרה את הווילון אבל לפני זה היא הסתכלה קצת בחלון..הרגשתי שאני חייב להשלים איתה..
קמתי ובאתי אלייה מאחור, החזקתי לה את המותניים והיא הרימה את הראש ככה שהראש שלה יהיה על הכתף שלי והיא מסתכלת על התקרה,נישקתי לה את הצוור והיא..


תגובות (8)

תתתעעעלללללייי דדחחוווווףףףף

09/11/2013 11:41

חחחחחחחחחחחח וואוו כל כךך בא לך חח..תכף אני נכנסת למקלחת ואז (=

09/11/2013 11:52

סיימת להתקלח ?
חח

10/11/2013 03:42

אבל הם כ"כ שונאים אחד את השני ….
שנ אה
אה בה

10/11/2013 05:36

חחח כע סיימתי מזמןן…אני תכף יעלה ♥

10/11/2013 06:17

המשכתי

10/11/2013 08:38

ייאייי

10/11/2013 10:22

חחחח תהני..אני ימשיך עוד אחד אחריי שאני יסים להתלבשששש חח

10/11/2013 10:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך