נו, אני יודעת שזה ממש קצרצר אבל אני עוד מעלה מלאאאא סיפורים ויש לי מלאאאאא להספיק אז אל תתלוננו אם אתם רוצים שיעלה היום פרק חדש של "הכול התחיל בחנות ממתקים", פרק חדש של "יומניה של נערה משועממת" והקדמה ל"חלום השלישי", סיפור עם הפתעה קטנה על ההתחלה....
לאב יו קוראימוש! :)

לא לבד בניו יורק – סיפור על וואן דיירקשן פרק 10

16/04/2013 595 צפיות תגובה אחת
נו, אני יודעת שזה ממש קצרצר אבל אני עוד מעלה מלאאאא סיפורים ויש לי מלאאאאא להספיק אז אל תתלוננו אם אתם רוצים שיעלה היום פרק חדש של "הכול התחיל בחנות ממתקים", פרק חדש של "יומניה של נערה משועממת" והקדמה ל"חלום השלישי", סיפור עם הפתעה קטנה על ההתחלה....
לאב יו קוראימוש! :)

מאירועי הפרק הקודם:
~מנקודת המבט של זאין~
"שיישאר לך עוד טעם למחר…" היא אמרה ונרדמנו מחובקים (בערך, לא עשיתי העתק הדבק הפעם).

פרק 10
~מנקודת המבט של תמר~
-למחרת בבוקר, השעה 08:41-
"בוקר טוב לנסיכה שלי!" הארי קרא לי וקמתי מיד מהמיטה באנרגיה שיצאה משומקום… "בוקר טוב למלכי המכובד והסלבריטי!" אמרתי לו בצחקוק ונישקתי אותו על השפתיים. "בוא, נקום ונרד למטה." אמרתי לו, סידרתי את החולצה שלי מול המראה שאני לא יראה כמו ילדת רחוב מול וואנדי וירדנו למטה, אני בחולצה קצרה עם סמל של גארפילד קטנטן וטייטס והארי בלי חולצה ועם מכנס ג'ינס בנים ברך. התאפרתי קצת עם גלוס ומייקאפ כדי לא להיראות עייפה כמו שאני והגענו לקומה הראשונה.

"היי כולם!" קראתי ברחבי הקומה ה1 וכולם הפנו את המבטים שלהם לכיוון המדרגות. העיניים שלי נפערו לרווחה כשראיתי את __________……..

פרק קצר אבל מה לעשות תתמודדו!
תגובה אחת ומעלה את ההמשך…


תגובות (1)

יאללה נו תמשיכי!!!!!!!אני לא אסלח לך אם את לא ממשיכה! זה ברור?!?!!?!

24/04/2013 01:41
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך