Justin♥
סיימתייי ברוך השם יואוו כמה זמן לוקח לרשוםם תפרק חח

לא ציפיתי..פרק 13 כעבורר מיליוןן שנההה מוקדש במיוחד לדותן הורןן

Justin♥ 15/11/2013 434 צפיות אין תגובות
סיימתייי ברוך השם יואוו כמה זמן לוקח לרשוםם תפרק חח

פרק קודם:
ג'סטין: לא ידעתי..הוא לחש והוא היה בשוק עם פה פתוח למעטה ודמעות בעיניים..
פרק 13:
אני: ג'ס..ג'סטין אל תבכה נו,עד שסיימתי ונרגעתי..
ג'סטין: למה לא סיפרת לי את זה? הוא אמר כשהיו לו דמעות והן ירדו ירדו,הוא לחא בכה,הוא דיבר אבל עם דמעות.
אני:בגלל שפחדתי שתגיב ככה,לא תכננתי שזה מה שיקרה..אבל סיפרתי לך ואני מרגישה שנפלה לי אבן מהלב..
ג'סטין: בחיים שלך אל תסתירי מימני כלום,אבל בחיים שלך אשלי.. הוא לחש עם עיניים אדומות ובכה..
אני: בחיים,אבל ג'סטין יש לי עוד סוד..
ג'סטין: רק דיברנו על לא להסתיר כלום נכון..
אני: ג'סטין אני,אני אוהבת מישהו…
ג'סטין: מההה????!! הוא צרח..
אני:כן,ואני רוצה לקבל מימנו נשיקה,נשיקה גדולה מאוד,כי הלחצתי אותו כשעליתי לחדר שלי אחרי שהנחתי את הגלידה על השולחן,והוא דאג לי כל הזמן שהייתי בחדר,והוא גילה שאני חתכתי את הוורידים,והבהלתי אותו,ולא מגיע לו ליהיות ככה,מה אתה חושב שאי צריכה לעשות כדי לספר לו את זה?
ג'סטין: אני חושב,(הוא אמר מחייך עם דמעות) שאת לא צריכה לעשות כלום,את צריכה לשכב,ובנתיים מי שאת אוהבת,יבין את זה לבד ויידאג למעשים..
שמתי את הראש על הכרית של מיטת בית החולים,הוא התקרב אליי,לחש לי אני אוהב אותך ונישק אותי..
אני:ג'סטין..
ג'סטין: ממ?
אני:אני אוהבת אותך,אני רוצה הבייתה..
ג'סטין:אני אלך לשאול את הרופא אם אפשר לשחרר אותך,דרך אגב הבאתי לך בגדים בשקית,תשימי אותם..
אני:טוב..
ג'סטין יצא מהחדר לבדוק אם אפשר להשתחרר מהביתץ חולים ואני בנתיים בדקתי מה החכם תקע לי בשקית..זה לא היה חושף מידי כמו שחשבתי,כנראה שהוא התחשב בי.. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=103939829 שמתי את מה שהוא הביא לי ובדיוק שסיימתי לשים את הלק הוא נכנס לחדר
ג'סטין:וואו..
אני:מה? ג'סטין ידעתי שהלק הזה מכוער למה הבא..
ג'סטין: לא,וואו טוב..את יפה..
אני:אוו..קמתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה בפה,הוא נשאר עומד כמו שהוא עמד עם הדלת לגב ובדיוק שבאתי לצאת הוא משך לי ביד,עמדתי מולו,מילימטר אחד הפריד בין הפה שלי לשלו,הוא לחש לי..
ג'סטין: זה כל מה שאת יודעת לתת לגבר שלך?
אני:תתמודד.. לחשתי חזרה..
ג'סטין:אני יחזיר לך,היום בלילה.. לחש בחזרה וקרץ..נתתי לו סטירה קטנה ויצאנו לאוטו,המון פפארצי חיכו לנו בחוץ וכרגיל ג'סטין התעצבן..אבל הרגעתי אותו מהר,מאוד מהר ונכנסו לאוטו..באוטו ג'סטין שם את הדיסק שלו under the mistletoe ושמעו יחד את השיר mistletoe ..שחזרתי את הקליפ בראש,ובדיוק שהם באו להתנקש עצרנו ברמזור,ג'סטין סובב את הראש שלי אליו ונתן לי נשיקה,והכי חמוד היה שלג'סטין על המראה תלויי עץ קטן ירוק וחמוד שעושה ריח טוב,וזה היה כמו העץ הזה שיש בכריסטמס בקליפ..
הוא סיים לנשק אותי,אמר לי אני אוהב אותך בייב וחהזרתי בחזרה גמאני..
הגענו הבייתה והרגשתי מעולה רק הבעיה שחזרנו דיי מאוחר הבייתה חזרנו ב2 כי הבית חולים רחוק מהבית וזה הבית חולים למפורסמים היחיד בסביבה שהיינו יכולים ללכת אליו..
נכנסנו הבייתה וג'סטין ישר הוריד חולצה קפץ על המיטה שלנו למעלה הוא לקח לפני כן בקבוק קולה מהמקרר הדליק טלוויזיה,פתח את הבקבוק ואני נכנסתי לשירותים להתקלח ולבשתי את זה. http://www.polyvore.com/cgi/set?id=103940957 פיזרתי את השיער מהמצמה שהייתה לי,ושמתי קרם בריח ווניל שג'סטין אוהב ובושם מאותה החברה עם אותו הריח..
יצאתי מהמקלחת וג'סטין היה שקוע בלהסתכל על הגוף שלי בזמן שסידרתי את החדר..סידרתי את המגירה של הבוקסרים של ג'סטין,כן כן הוא לא מסודר כמו שאתן חושבות,וג'סטין בא מאחוריי,החזיק אותי חזק במותניים ונשם נשימות גדולות כאלו על הצוואר שלי.
אני:ממ? לחשתי..
ג'סטין: אמרתי לך שאני יחזיר לך נכון?
אני:מה?
עוד לפני שהספקתי להבין מה המטורלל רוצה,מצאתי את עצמי במיטה,שהוא שוכב עליי,ומנשק אותי..הוא התחיל להפשיט אותי..וכן שכבנו..
~בוקר~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך