Justin♥
לקח לי המון זמן לכתוב את הסיפור הזה אז תקראוו ותגיבוו לי זה כל כך נחמד שאתן מגיבוותת ♥♥

לא ציפיתי פרק 15+16

Justin♥ 16/11/2013 1049 צפיות אין תגובות
לקח לי המון זמן לכתוב את הסיפור הזה אז תקראוו ותגיבוו לי זה כל כך נחמד שאתן מגיבוותת ♥♥

פרק קודם:
ג'סטין: אשלי , אני רוצה אותך איתי למשך כל החיים שלי,אני ידעתי את זהת שאת בהריון ובגלל זה עשיתי תאונה,קיבלתי הודעה מסקקוט שאת נכנסת להריון מימני,זתומרת,ככה אמרו בTMZ ולא שמתי לב הייתי שקוע במחשוב שנתעקתי במשאית,אני חושב עלייך 24/7 ואני רוצה אותך איתי ושלי..אשלי נבסון…תינשאי לי?
אני: כן..צרחתי וחיבקתי אותו..

פרק 15:
~נגיד שזה כעבור 3 חודשים תבינו בהמשך~
אני לא מאמינה שהוא הציע לי נישואים ועוד בגיל 18..וואו..שלושה חודשים עברו מאז ואני עדיין בשוק..בחיים לא חשבתי שמנשיקה שבכלל לא רציתי לקבל במיט אנד גריט אני יגיע למצב שג'סטין ביבר..ה ג'סטין ביבר יידאג לי וירצה אותי למשך כל חייו..אני מקווה שהוא באמת מכוון למה שהוא אומר.
הגענו הבייתה מהבית חולים,כאבה לי הבטן עדיין,ואני וג'סטין ישבנו בסלון ודיברנו..
אני:ג'ס..
ג'סטין:אש..
אני: ג'סטין,אתה מוכן לזה?
ג'סטין: אשלי,אני הכנסתי אותך להריון וכנראה שהייתי צריך לחשוב על מה היה קורה אחר כך,ואנחנו כבר עכשיו באחר כך הזה והינה את בהריון וזה מה שרציתי מאז שהתחלנו את הדרך שלנו יחד,רציתי להכניס אותך להריון ואז כבר לא יהיה לך דרך או סיבה לברוח מימני,אשלי אני באמת רוצה אותך ולחיות איתך ועם הילד או הילדה שיהיה לנו..באמת אשלי את לא יודעת כמה אני אוהב אותך ואת היצור שמכאיב לך בבטן שנקרא הילד שלי,הילך שלך..הילד שלנו..אשלי אני באמת רוצה שניהיה יחד..ואני מתכוון לזה..
אני: אבל ג'סטין,מה יקרה אם אתה תיבהל ותברח מימני?
ג'סטין:בחיים לא..עכשיו אני רוצה לבקש מימך משהו ואת חייבת לענות חיובי..
אני: ממ?
ג'סטין: אפשר נשיקה..
אני:לא אמרתי וגיחחתי..
ג'סטין: אין בעיה.. הוא אמר ונתן לי נשיקה וטרף לי את השפתיים..
אני: אמרתי לא..
ג'סטין: לא מעניי אותי.. הוא אמר וצחק..
ראינו טלוויזיה בחדר שלנו ונרדמנו..מחר יש לי בדיקת אולטרסאונד לראות מה יש לי בבטן,הכי מוזר זה שהבטן שלי יותר גדולה ממה שהיא אמורה ליהיות,פטי הראתה לי תמונות שלה בחודש שישי עם ג'סטין והבטן שלי בגודל של הבטן של פטי כשהיא בחודש שישי ואני בחודש שלישי..טוב..
~בוקר~
קמתי בלי בחילות,כנראה שהמרשם ההוא שהרופא נתן לי עובד..לא היה לי כוח להתלבש אז קודם ירדתי והכנתי לי ולג'סטין ארוחת בוקר אבל כמובן שג'סטין מתזמן את הנשיקות שלו ובדיוק שבאתי להפוך את הפנקייק מישהוווו בא מאחוריי ונישק אותי..
אני: דיי ג'ס אני רוצה להכין לך אוכל וללכת להתארגן יש לנו עוד שעה תור לרופא..
ג'סטין:לכי להתלבש.. הוא לחש לי והמשיך עם הפנקייקים..
נכנסתי להתקלח ולבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104040881 עשיתי מחליק ובייביליס בחפיף קזה בקצוות שמתי את הבושם של ויקטוריה סיקרט שנקרא PINK יש לו ריח מושלם ושמתי אודם קצת וזה ויצאתי עם ג'ס לבית החולים למתחם של הנשים היולדות וזה בתקווה שתיהיה לנוו בת..

פרק קודם:
ויצאתי עם ג'ס לבית החולים למתחם של הנשים היולדות וזה בתקווה שתיהיה לנוו בת..

פרק 16:
הגענו למרפאה,נכנסתי לבדיקות וג'סטין חיכה בחוץ..
רופא: אשלי אני רוצה לשאול אותך כמה שאלות..
אני: בטח..
רופא: אם יהיה לך בת איך תקראי לה?
אני: טיפני..
רופא: ואם יהיה לך בן איך תקראי לו?
אני: אמממ..ג'ייסון.. למה?
רופא: אז כנראה שבהריון הבא תצטרכי לחשוב על שמות אחרים כי בהריון הבא לא תוכלי לקרוא לילדים שלך באותו השם,אשלי יקריתי יש לך תאומים לא זהים,בן ובת..מזל טוב..
התחלתי לבכות מרוב התרגשות..
אני: אבל אל תגלה לג'סטין אני רוצה לספר לו את זה לבד..
רופא: בוודאי,אני אקרא לו..
אחרי חמש דקות ג'סטין נכנס והתחלתי לדבר איתו..
אני: ג'סטוש..אם יהיה לנו בן אנחנו נקרא לו ג'ייסון ואם תיהיה לנו בת אנחנו נקרא לה טיפני נכון..?
ג'סטין: כן..אני מקווה שזה בן..
אני: ג'סטין,יש לנו תאומים לא זהים,בן ובת..
ג'סטין: OMG OMG OMG OMG הוא צרח כמו ילדה קטנה ובכה מהתרגשות ונתן לי נשיקות ונתן לבטן שגדלה כמו מטורפת מלא מלא נשיקות..
ג'סטין: אשלי עשינו את זה..
אני: חמוד אנימזכירה לו שאני זאת שסובלת..
ג'סטין: כן כן ברור..הצלחתי במה שרציתי..
אני: מה רצית?
ג'סטין: להקים איתך משפחה ..
אני: ג'סטין.. אמרתי והרכנתי את ראשתי..
ג'סטין: מה קרה אש? הוא הרים לי את הראש מהסנטר..
אני: אני לא רוצה להתחתן אחרי שהם נולדים..
ג'סטין: בסדר..
~נקודת מבט של ג'סטין~
אני חייב לעשות משהו בנוגע לחתונה..לקחתי אותה איתי הבייתה והתקשרתי לסקוטר בזמן שהיא הייתה במקלחת..
~בטלפון~
אני: סקוטר אחי מה קורה?
סקוטר: היי ג'סטין מזמן לא שמעתי אותך וטוב שהיה..ג'סטין מחר אנחנו טסים ללונדון אתה יודע..
אני: כן כן אני יודע..מה אתה שונא אותי?
סקוטר: מה פתאום פשוט כיף לא לשמוע אותך קרצייה גדולה עם שפם ברמיצווה
אני: חה חה מצחיק..תשמע יש לי נושא רגיש לדבר איתך ואני חייב שתיהיה כנה..
סקוטר: נו דבר בת קטנה..
אני: סתום..
סקוטר: אני ינתק..
אני: לא לא לא..תשמע,הצעתי לאשלי נישואים והיא בהריון מימני עם תאומים..
סקוטר: מממממממממממממממממההההההההההההה??????????!!!!!!!!! ולא סיפרת לדוד סקוטר ג'סטין עכשיו אני באמת שונא אותך..

יכולתי לשמוע מהרקע את ראיין שר בוייפרינד..
אני: סקוט תשתיק אותו כבר..
סקוטר: ראיין סתוםם תפה שלךך!! כן ג'סטין אני איתך..
אני: תקשיב,היא אמורה ללדת עוד 6 חודשים היא בחודש 3 ואני רוצה לתכנן את החתונה לפני הלידה,זתומרת,היא לא רוצה להתחתן אחרי הלידה..
סקוטר: אני אארגן הכל,בנתיים תשמור על אשלי,על עצמך ועל הז**ן שלך בתוך הבוקסר שמעת אותי אדון צעיר?
אני: כן שמעתי..
וניתקתי את השיחה..ראיתי את אשלי יורדת במדרגות לובשת את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104041397 והחלטתי לא לספר לה מה שהולך לקרות..
אני: בובה שלי בואי ניראה טלוויזיה..
אשלי: ג'סטין אני רוצה המבורגר..
אני: ממתי את רוצה המבורגר?
אשלי: ההריון אתה יודע יש לי 2 יצורים להאכיל..
אני: טוב אני יילך להכין..
אשלי: ישששש..ג'סטין אני שמה סרט איזה אתה רוצה? היא צעקה לי מהסלון..
אני: משהוו סוטההההההההההה!! צעקתי לה בחזרה מהמטבח בזמן שהכנתי לה את ההמבורגר..
אלשי: איככ ג'סטין אני שמה רומנטיייייי!! היא צעקה בחזרה..
אני: מה שבאאא לךך!! העיקר יהיה סקסססססס…!! צעקתי והיא שתקה..
~נקודת מבט של אשלי~
חיפשתי סרטים רומנטיים וכמובן בחרתי טיטאניק..ראינו יהיה חלק שהם התנשקו,אז ניקשתי את ג'סטין..היה כל כך כיף לצפות בסרט..אני לא מאמינה שאני עם ג'סטין זה פשוט חלום שהתגשם,לפני שאהבתי אותו חשבתי שהוא שוויצר מסריח,ועכשיו אני מבינה עד כמה שהוא בנאדם אמיתי עם לב זהב..אני פשוט אוהבת אותו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך