Justin♥
בנותת בנותת ובנותתת אני רוצה להודיעע כמה דבריםם!!
1. זה הסוף של הסיפור כמו שהבטחתי לכן שאני ימשיך המשכתי רק 2 פרקים בסוףף.
2.השיר של ג'סטין ALONE יצאא!!
3.עוד 5 ימים יש לי יומולדת אעאעאעעאעאעעעעעעע ^.^
טוב אז כן (= תהנווו♥

לא ציפיתי פרק 29+30 וזהוו לא עוד!!

Justin♥ 23/11/2013 917 צפיות 2 תגובות
בנותת בנותת ובנותתת אני רוצה להודיעע כמה דבריםם!!
1. זה הסוף של הסיפור כמו שהבטחתי לכן שאני ימשיך המשכתי רק 2 פרקים בסוףף.
2.השיר של ג'סטין ALONE יצאא!!
3.עוד 5 ימים יש לי יומולדת אעאעאעעאעאעעעעעעע ^.^
טוב אז כן (= תהנווו♥

פרק קודם:
ואני באה אליו כדי שנוכל להמשיך את החיים שלנו במקום יותר טוב..למעלה..

פרק29:
פתאום קמתי בבית חולים..בחדר עם ג'סטין מצד אחד של המיטה וג'ייסון וטיפני בצד השני..
אני: חשבתי שאני מתה..
ג'סטין: לא את לא..הסכין שהכנסת..לבטן שלך לא פגעה לך בשום איבר פנימי..
הוא אמר מהר וירדה לו דמעה קטנה והוא מהר מהר ניקה אותה..
אני: ג'ייסון תתקרב רגע..
ג'ייסון התקרב ולחשתי לו 'קח את טיפני ותצאו אני רוצה לדבר עם אבא' והוא עשה לי כן עם הראש.. הם יצאו מהחזר..
אני: ג'סטין?
ג'סטין: ממ.. הוא אמר עם הראש לרצפה..
אני: תן לי נשיקה..
ג'סטין: אבל אני קודם רוצה הסבר..למה עשית אתזה?
הוא הרים את הראש ושאל..
אני: ג'סטין אני לא יכולה לחיות רגע בלעדייך..ב14 שנים האלו שהייתי בלעדייך כל כך סבלתי,לא היה לי איך לפרנס את הילדים והייתי עם אמא שלי והיא עזרה לי,היא שלחה אותם לבצפר והיא נתנה להם לאכול..ואני? אני הייתי תקועה בחדר וראיתי את השיחות האחרונות שלנו,ואת התמונות שלנו יחד ולא הפסקתי לבכות..מה אתה חושב שקל לי לחיות בלעדיין ג'סטין?
אם אתה מת כנראה שגם אני צריכה למו,ועשיתי מה שעשיתי וזה היה ולא קרה לי כלום ג'סטין..כנראה אלוהים פשוט רוצה שנמשיך ליהיות ביחד ונמשיך לחיות כי אנחנו עדיין צעירים..ג'סטין אני אוהבת אותך,הסברתי לך..עכשיו אפשר נשיקה?

הוא קם כזה הכיסא ונתן לי נשיקה ארוכה מתוקה כזאת בערך 5 דקות..הוא התנתק ולחש לי 'אני אוהב אותך'..
אני וג'סטין דיברנו על מה שקר,הוא שר לי קצת שירים ואז הרופא נכנס.
רופא: אשלי?
אני: כן..
רופא: אני יכול לדבר איתכם?
אני+ג'סטין: בטח..
רופא: טוב אז ככה..קודם כל אני רק רוצה להגיד שאני כל כך שמח שהצלחנו לרפא אותך כי זה היה יכול לפגוע לך באיברים פנימיים והיית יכולה..את יודעת..
אני: כן..
ג'סטין כל השיחה הסתכל עליי…
רופא: תראו,אני חושב שאתם צריכים ליהיות קצת יותר בטוחים בכך שתמעיטו מיציאה מהבית או שתוכלו לצאת אבל עם יותר שומרים..זה היה ממש טרגדיה מה שקרה..
אני: תראה,אני לא יכולה לחיות עם המחשב שהבעל שלי …..מת..
רופא: טוב,אני ישאיר אותכם לבד ואתם יכולים להשתחרר בעוד שעה..
הרופא יצא וג'סטין הסתכל עליי בחיוך מפגר כזה..
אני: מהה קרהה??
ג'סטין: כלום.. הוא אמר וקם לנשק אותי נשיקה וטרף לי תאימאימאא של הפה..
אני: במה זכיתי?
ג'סטין: אני הבעל שלך מותר לי..
אני: אמרתי את זה ג'סטין כי אני לא יודעת איפה אנחנו עומדים עכשיו..
ג'סטין: טוב..
עברה שעה שג'סטין שיחק בקנדי קראש ואני עזרתי לו..הוא רק בשלב 3 האידיוט!!
רופא: חברים אתם מוזמנים להשתחרר
הרופא אמר לנו בחיוך גדול..

השתחררנו מהבית חולים וג'סטין נתן לי בגדים להחליף http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104781805
ויצאנו לבית..כשהגענו עליתי לחדר עם ג'סטין והמיטה הייתה עם וורדים כאלו בצורת לב והיה שם בפנים פתק קטן והיה רשום בו..התצאי איתי לטקס פרסי הEMA ?
אני: ברורררררר ג'ססססס זה לא שאלההה אפילווו
אמרתי בזמן שחנקתי לו תמוחחחחחח מחיבוק גדול..
ג'סטין: טוב טובבבבבב חחח אז תתארגני ובשעה 20:00 אנחנו נצא אבל אני מבקש תלבשי שמלה חגיגית..מאוד (=
הוא אמר בחיוך ממזרי ולא הבנתי בדיוק למה אבל טוב..

פרק קודם:
ויצאנו לבית..כשהגענו עליתי לחדר עם ג'סטין והמיטה הייתה עם וורדים כאלו בצורת לב והיה שם בפנים פתק קטן והיה רשום בו..התצאי איתי לטקס פרסי הEMA ?
אני: ברורררררר ג'ססססס זה לא שאלההה אפילווו
אמרתי בזמן שחנקתי לו תמוחחחחחח מחיבוק גדול..
ג'סטין: טוב טובבבבבב חחח אז תתארגני ובשעה 20:00 אנחנו נצא אבל אני מבקש תלבשי שמלה חגיגית..מאוד (=
הוא אמר בחיוך ממזרי ולא הבנתי בדיוק למה אבל טוב..

פרק 30 ואחרון והועוהוו:
הגיעה השעה 19:00 והתחלתי להתארגן.. לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104782308 ועשיתי מחליק בשיער ומין געבה קטנה כזאת למעלה.. שמתי בושם של שאנל וירדתי למטה..
ג'סטין: ואוו..
אני: כל פעם שתראה אותי תגיד וואו??!!??11??1!??!!
ג'סטין: נו מה אני יעשה זה המילה היחידה שעולה לי בתת מודע שאני רואה כוסיות..
אני: די נו.. אמרתי והסמקתי..יצאנו לכיוון המקום של הטקסים והיה ממש כיף הטלמנו וזה..
הגיע הרגע של ג'סטין לשיר..
הוא עלה לבמה עם גיטרה והתחיל לדבר..
ג'סטין: טוב,אז בכמה שנים האחרונות עברו עליי הרבה דברים,פרידה קשה מאוד שגרמה לי שבר בלב שעדיין לא חזר ליהיות איך שהוא היה..ילדים שלי נולדו ובקושי ראיתי אותם,התגרשתי והתחתנתי,הקלטתי שירים,אכזבתי..ירו בי אבל כנראה שאלוהים רצה שאני ימשיך לחיות…
הוא אמר והסתכל עליי…

אני חושב,שאני חייב להודות לכמה אנשים.. אמא אני חייב להודות לך על הכל על כל מעשית לי איי פעם ועד עכשיו..
בקוטר אחשלי תודה לך שמצאת אותי ובעזרתך אני הגשמתי את החלום שלי..
למשפחה המדהימה שתמיד תומכת בי.. וכמובן לילדים שלי.. אבל יש לי אחת שתמיד הייתה לצידי,כשירו בי היא דקרה את עצמה כי היא לא יכולה לחיות בלעדיי ואני בלעדיה,היא האישה שלי ואפחד בחיים לא ייקח לי אותה..אפחד..ואני חושב שאני רוצה לחיות איתה במשך כל החיים שלי.אשלי את מוכנה לעלות לבמה?
כולם קמו ומחאו כפיים כמו משוגעים וזה ועליתי..
~על הבמה~ נתנו לי כיסא וישבתי לייד ג'סטין.. הוא התחיל לנגן לי i never let u go..
כשהוא סיים לא מחאו כפיים..אני דיי חושדת יש כאן משהו נורא מוזא..
ג'סטין ירד על הברך והיה ברקע את ההתחלה של השיר של דמי לובאטו let it go (שימו את זה)
ג'סטין: אשלי אני רוצה ליהיות איתך כל הזמן,ואני זוכר בבית חולים שאמרת לי שאת עדיין לא יודעת איפה אנחנו עומדים כרגע..אז אני חושב שעכשיו את יודעת.. אשלי התינשאי לי?
אני: כן אמרתי עם דמעות בעיניים.. ג'סטין נתן לי נשיקה והיה קונפטי והנשיקה הייתה בדיוק שהפזמון התחיל וזה היה כזה יפה..כולם עמדו וכנראה בהתחלה נתנו להם וורדים וזרקו לנו וורדים..ג'סטין לא הפסיק לחייך אליי ונתתי לו עוד נשיקה בפה ולחשתי לו באוזן 'אני אוהבת אותך'…
יצאנו מהאולם..ג'סטין זכה בכל הקטגוריות שהוא היה מועמד בהם…אבל אני חושבת שהוא ואני זכינו בדבר הכי טוב יחד וזאת האהבה שלנו..
~כעבור שנה ותשעה חודשים~
נולדה לחנו עוד ילדה קוראים לה ג'סיקה..אני וג'סטין חיים בעושר,עושר,יושר ואושר..הרבה אושר..הילדים כבר חגגו 15 ואני כל כך מאושרת יתם..לג'ייסון ולטיפני יש אהבה..ואני וג'סטין מאושרים יחד..זה כל מה שרציתי שיהיה לי..
אבל בחיים לא חשבתי שזה באמת יהיה..
אבל זכיתי..
וכיף לי..
ואני חיה את החיים הטובים עם האיש שלי..
עם ג'סטין ביבר..
לא חשבתי שזה יהיה דווקא איתו..
לא ציפיתי ..

הסססססססווףףףףףף♥♥♥♥♥♥


תגובות (2)

מושלם, מהמם, מדהיייייים !!
ודרך אגב, מזל טווב !! אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, שתישארי כמו שאת לנצח ( :* ), את מדהימה, ושאף אחד אף פעם לא ינסה להוריד לך את הבטחון !!

23/11/2013 14:14

איזה חמודה תודההההה רבה ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

24/11/2013 07:17
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך