Justin♥
אמגג אמגג אוקע אוקעע שמעו ראיתי בחדשותת שמיילי בדרךך לישראלל ועועווהוווו
אה ואמרתי שאני ירשום היום עד 15 אבל אין לי כוח אז אני יירשום עד מה שאני יספיק ואת הפרק הזה עשיתי ארוך טיפה יותר.

לא ציפיתי 12

Justin♥ 10/11/2013 831 צפיות 6 תגובות
אמגג אמגג אוקע אוקעע שמעו ראיתי בחדשותת שמיילי בדרךך לישראלל ועועווהוווו
אה ואמרתי שאני ירשום היום עד 15 אבל אין לי כוח אז אני יירשום עד מה שאני יספיק ואת הפרק הזה עשיתי ארוך טיפה יותר.

פרק קודם:
אז אשלי כבר לא יכלה,היא הסתכלה עליי ואני עלייה,היא הנחיה את הגלידה על השולחן,עלתה לחדר שלה,נעלה את הדלת ולא נתנה לאפחד להיכנס..גם לא לי.

פרק 12:
אני: נו אשליי תפתחיי כבר!!
אשלי: לא רוצה דייי..
יכולתי לשמוע אותה בוכה..הקטע הוא שהיא בכלל לא ידעה שיש לי מפתח רזרבי לכל חדר בבית הזה..לקחתי את המפתח הרזרבי שהיה בחדר של אמא שלי בקופסא שנמצאת מתחת למיטה,פתחתי,וראיתי אותה שוכבת על מיטה עם חתכים על היד..לא ידעתי מה לעשות,ראיתי שהיא עדיין נושמת,התחלתי לבכות ולהיכנס לפאניקה..
אני: אש מה עשיתת לעצמך משוגעת??!! צעקתי.
אשלי: ג'סטין די,קח אותי לבית חולים..מהר,כואב לי.. היא לחשה ועצמה את העיניים,
העיניים שלי ניהיו אדומות ונפוחות מרוב הדמעות,הרמתי אותה,והכנסתי אותה לאוטו,השכבתי אותה מאחורה וחגרתי אותה ונסעתי מהר מהר לבית חולים.הגעתי וביקשתי מהר עזרה,לקחו אותה,הכניסו אותה לחדר ומאז לא ראיתי אותה בערך 5 שעות.
~אחרי 5 שעות~
רופא: מי כאן קרוב של..אשלי..אשלי בנסון?
אני: אניי אני איפה היא?
רופא: אתה לא..
אני: כן כן ג'סטין ביבר,נוו באלי לראות אותה..
רופא: תראה,החתך שלה היה מתוך דיכאון עמוק ולחץ,כרגע אני לא יודע למה היא עשתה את זה,אבל אתה חייב לשמור עליה,לפי הבדיקות שלנו,זה לא החתך הראשון ולא השני שלה,ביבר תשמור על האישה שלך טוב..אנחנו לא רוצים שהיא..אתה יודע מה..
אני:אפשר להיכנס?
רופא: כן,היא עדיין לא התעוררה אבל היא במצב יותר טוב בזה אני בטוח..אני ישאיר אותכם לבד..
נכנסתי לחדר שלה,ראיתי את החתכים האלו,ישבתי בכיסא שנמצא ליד המיטה שלה,ופשוט התחלתי לדבר אליה,למרות שהיא לא הקשיבה,ידעתי במקום כל שהוא שכן היא שומעת אותי..
"אש תתעוררי נו,אני יודע שאת שומעת אותי,אני מצטער על הכל,איך שאני מדבר לפעמים אלייך,ומה שקרה במועדון זה היה מהאלכוהול הזה ואני מבטיח לך שפעם הבאה זה לא ייקרה אני ישתה בתדירות נמוכה יותר בבקשהה אשלי תתעוררי..אני אוהב אותך אשלי אני צריך אותך איתי קומי"
שמתי את הראש שלי על היד שלה בתקווה שהיא תקום,הרגשתי שהאצבע שלה זזה לכיוון הראש שלי,והיא ליטפה לי את השיער,קמתי לאט לאט,עם דמעות,המוןןן דמעות..הסתכלתי עליה והיא עליי,היא חייכה ואמרה גם אני אוהבת אותך..
אני: אומייגאדד אשליי את לא מבינה איך דאגתי בחיים שלךך אל תעשי את הדבר הזה בחיים שלךךך!!
אשלי: ג'סטין תן לי חיבוק ותפסיק לבכות התעוררי כבר..
אני:אשלי..אני אוהב אותך..
נתתי לה חיבוק של החיים וניראלי מחצתי אותה טיפה שם..
~נקודת מבט של אשלי~
כשראינו את הסרט לא יכולתי יותר,זה כל כך עיצבן אותי לראות את זה וזה קרה לי עם ג'סטין,הרגשתי שאני חייבת לחתוך,זה איכשהואקום מפלט בשבילי,אני הרי עושה את זה מאז שאחי הקטן נהרג בתאונת דרכים..כלום לא יכול קרות הפעם..עליתי למעלה ונעלתי מהר..לקחתי מראה קטנה שהייתה לי במזוודה,שברתי אותה והתחלתי לחוך..לא צרחתי לא יודעת למה..יצא טוב,ג'סטין לא היה כל כך לחוץ.
חתכתי,ג'סטין נכנס איכשהוא..ומאז ראיתי שחור..עד שקמתי בבית חולים,דיברתי עם ג'סטין..הייתה שתיקה עד שג'סטין שבר אותה..
ג'סטין: אש..תספרי לי על זה עוד..
אני: על מה? שאלתי בזמן שאכלתי במבה( קטע היא בבית חולייםם)
ג'סטין: על ה..ה..החתי..החתיכות שלך..שא..שאת..חות..חותכת..
אני: ג'סטין בטוח?
ג'סטין:כ..כן..כןן כן..
אני: טוב..אז,תסתכל אליי אבל..כשהייתי בת 3 היה לי אח תאום, קראו לו ג'ק..ממש אהבתי אותו,,היינו יחד כל הזמן..לא נפרדנו בכלל,עד…עד שהמשאית ההיא הפרידה ביננו,זה היה יום שבת,יצאנו אני והוא לקחת מסבתא שלי ביצים וחלב שאמא שלי תוכל להכין עוגב,סבתא שלי גרה בית אחד מול,זתומרת שהיינו צריכים לחצות את הכביש,הסתכלנו ימינה ושמאלה,ולא היה אף מכונית,הכביש היה פשוט שומם!!
חצינו ואיזה משחק שהוא החזיק ביד נפל לו ~התחלתי לבכות כבר בקטע הזה וג'סטין גם ירדו לו דמעות~ ואמרתי לו ג'ק בוא לפני שאוטו יבוא.הוא אמר,אין שום אוטו,ובשניה שהוא אמר את זה,משאית באה,ממש מהר,ודרסה אותו,מול העיניים שלי..ועד עכשיו זה נחרט לי בזיכרון..ואני בחיים לא ישכח את זה..מאז אני חותכת..זאת הפעם היותר מ100 שלי..קיוויתי שאם יהיה לי בעל ומשפחה אני יהיה מאושרת,אני לא ישכח מהסיפור אבל אני יפסיק לחתוך,כבר כואב לי ג'סטין,אני לא יכולה אני לא מסוגלת להמשיך לחתוך אבל זה פשוט בא במצבים כאלו..
ג'סטין: לא ידעתי..הוא לחש והוא היה בשוק עם פה פתוח למעטה ודמעות בעיניים..


תגובות (6)

חחח מותחחח
תמיכיייי

10/11/2013 13:35

תוודדהה, אאבבלל ( שמתי לב שתמיד יש אבל ) תאכלי אוכל בריא ושיהיה לך כח להעלות עוד !

10/11/2013 13:59

חחחחחחחחחחחח זזה לא קשור שמעי אני בכיתה ח' וכל שבוע יש לנו 4 מבחנים והשבוע הזה היה לנו כל יום והייתי חייבת להתאמן אז הניתקתי תמחשב שלא יהיה לי משהו שיסחי את דעתיי חחחחח עכשיו כל השבת אני יעלה מלאמלאמלאאאא ותודה אתן תומכות וזה חמודד ♥♥

15/11/2013 01:45

אני ממשיכה עכשיוטוו

15/11/2013 04:01

יאיייייייייייייי,
תנקס *~*

15/11/2013 04:23

חחחחח וואי לא חשבתי שכל כך תאהבו אותווו

15/11/2013 05:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך