Justin♥
מדהיםם וקסוםםם ('=

לא ציפיתי 14

Justin♥ 15/11/2013 843 צפיות 4 תגובות
מדהיםם וקסוםםם ('=

~בוקר~
(לבשתי את זה:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=103947730(
קמתי עם בחילות נוראיות ורצתי להקיא,לא רציתי להגיד כלום לג'סטין אז הלכתי להגיד לפטי שחזרה בזמן שישנו מג'רמי,היא ישנה אצלו כמה ימים כדי לזעור לו עם הילדים…למזלי היא הייתה ערה,הלכתי אליה ואמרתי לה
אני: פטי,אני לא מרגישה טוב..
פטי: מה קרה אשלי?
אני: לא יודעת פטי..כואב לי בחלק התחתון של הבטן..
פטי: אשלי,את וג'סטין עשיתם משהו בלילה?
אני:מ..מה?
פטי: אשלי..מה עשיתם?
אני:שכבנו..
פטי:השתמשתם ב..
אני:לא,לא לא שמנו לב בכלל שלא השתמשנו..
פטי:חכי כאן..
ישבתי על הכיאב עם היד על הבטן ואכלתי את הפנקייק עם הרוטב שוקולד החם שהיא הגישה לי,אחרי חמש דקות היא חזרה עם בדיקת הריון..הייתי בלחץ אבל אני יעשה הכל כדי לבדוק מה יש לי..
פטי:תקראי את ההוראות,תכנסי לשירותים ותעשי מה שצריך לעשות,כשאת מסיימת חזרי לכאן ונבדוק מה התוצאות..
אני:טוב…
פטי: ואשלי?
אני:ממ?
פטי: פעם הבאה,אם אתם מתכננים מראש,תפנו אליי,אני כבר ידאג שהוא ייקנה אמצעי מניעה.. היא אמרה ורקצה..
חייכתי חיוך מזוייף כי הכאב בטן המשיך..נכנסתי ועשיתי את הבדיקה,ויצאתי לפטי,היא יצאה ו..
פטי:מזל טוב..
אני: מה? מלמלתי..
פטי: אין לך מה לדאוג חמודה,אני יעזור לך בכל הנוגע להריון הזה,רק בנתיים אל תספרי כלום לג'סטין,אני אתקשר לרופא ואקבע איתו תור..אני ידאג שג'סטין ייצא קצת בזמן שאנחנו ניהיה ברופא..
אני: פטי את מדהימה תודה..
~ג'סטין קם~
ג'סטין פתאום ירד חצי ער חצי ישן ופטי מהר החביאה את הבדיקת הריון,
ג'סטין: בקור טוב בייב ובקר מאמ..
אני: בוקר טוב נסיך שלי.. באתי אליו ונישקתי אותו..
פטי: אחמ אחמ..
אני: אופס סליחה חח..
פטי:ג'סטין,אתה עושה משהו היום?
ג'סטין: כן אני אמור לצאת בשעה 10 לאולם להתחיל להתארגן ואז אני הולך עם סקוטר וראין למגדל אייפל קצת ובטח נחזור ב5 למה? (נגיד שהם כבר בבליב טור בצרפת עכשיו)
פטי: א. תהנו.
ב. כי עכשיו 9:45..
ג'סטין: אעאעאע בעעעיייייי
ג'סטין עלה מהר להתלבש,הוא היה מאוד חתיך,הוא נתן לי נש=יקה ארוכה ולפטי חיבוק ונשיקה בלחי ויצא לסקוטר שחיכה לו..
בנתיים אני ופטי התארגנו ויצאנו לרופא.
~ברופא בשעה 12:45~
רופא: היי אשלי..
אני: היי..
פטי: אני אצא ואשאיר אותכם לבד,כמה זמן ייקח הבדיקה?
רופא: חצי שעה יש קפיטריה למטה עם את מעוניינת..
פטי: כן תודה..
היא חיבקה אותי ויצאה..
רופא: כן אשלי תספרי לי מה הסיבה שאת כאן..
אני: שכבתי עם ג'ס..ג'קסון חבר שלי וניראלי שהוא שכח לשים קונדום ונכנסתי להריון,קמתי בבוקר עם כאבי בטן וכבדקתי עם פט..אמא שלי מה קרה ראינו שאני בהריון..אני רוצה לדעת אם זה באמת נכון..
רופא: אין בעיה,תשכבי כאן ונבדוק אותך..
הרופא עשה כמה בדיקות לא נעימות במיוחד ובסוף התגלה שאני כן בהריון..יצאתי מהבית חולים עם כמה טפסים ועל אחד היה רשום את שם הגלולות להריון שלי שלא יהיו לי בחילות,לצערי אותי ואת פטי הפאפארצי הצליחו לתפוס,וכמובן עשו זום על הבדיקות שלי..וראו שאני בהריון..
אני ופטי הגענו הבייתה,נחנו..קמתי בשעה 19:30 פטי הייתה למטה ובישלה אבל הרגשתי שמשהו חסר לי..
אני: פטי איפה ג'סטין?
פטי: לא יודעת הוא היה אמור לחזור בשעה 17:00..תצלצלי אליו תבדקי..
אני: אוקע אין בעיה..
אמרתי וחייכתי..
הכלכתי לסלון והדלקתי את הטלוויזיה ובו זמנית הקשתי את מספר הטלפון של ג'סטין..
בדיוק ברגע שרציתי ללחוץ על ה call
מראיינת: הודעה שהגיעה למערכת ברגעים אלו..ג'סטין ביבר התנגש במשאית ונמצא גוסס במכוניתו ופונה לבית החולים,כרגע סיבות האירוע לא ברורות אך המשטרה ובלשים שהתנדבו לעזור מנסים לחפש את סיבות המקרה..
אני: פטטטטטטטיייי צרחתי עם דמעות בעיניים..
פטי: מה קרה?
אני: זה..
היא הסתכלה על הטלוויזיה ובדיוק שהיא סיימה סקוטר שלח לה הודעה
right now u and eshli in JHG hospitall
פטי: אשלי בואי הולכים לביעת חולים שלו היא אמרה עם דמעות בעיניים..
אני: אוקי אני באה..
היינו עם דמעות בעיניים,רעדתי כמו משוגעת..
הגענו לבית חולים,הדמעות לא הפסיקו,הלכנו לפקידה ושאלנו אותה איפה החדר של ג'סטןן..היא אמרה לנו חדר מס 216..
עלינו,וחיכינו הרבה זמן בחוץ..פטי חזרה הבייתה כי היא הייתה מותשת ואני נשארתי עם הכאבי בטן המפגרים שלי,עד שהרופא החמוד נזכר לצאת אליי..
רופא: מי קרוב כאן לג'סטין ביבר?
אני: אני..איפה הוא? אמרתי ושוב הדמעות החלו לזלוג..
רופא: כנסי..
אנ י: אומייגאד תודה..
נכנסתי לחדר,ראיתי אותו חיוור כזה,עם מלא מלא צינורות ומכשירים,היה ליידו המון ברכות,והייתה שם ברכה אחת שהיה רשום jastin we miss yo from jexson and jezzy ♥ (בכוונה עם הטעויות)
ישבי ליידו,אני יודעת שהוא לא התעורר אבל התחלתי לדבר איתו..
אני: ג'סטין,אתה יודע שכשמעתי מה קרה לך התחלתי לבכות ולצרוח כמו משוגעת,אתה כל כך חשוב לי ג'סטין..רציתי לספר לך אם אתה זוכר את הלילה ההוא..ש..ששכ..ששכבנו,אז אני בהריון ג'סטין,אני מקווה שאלו תאומים חמודים,וכשהם יוולדו אנחנו ניהיה משפחה,ואני רוצה להתחתן איתך כי אני אוהבת אותך באמת ג'סטין..וכל כך כואבת לי הבטן ויש לי בחילות נוראיות מהיצור שתקוע לי בבטן ו.."
ג'סטין: למה את קוראת לילד שלנו יצור? הוא נשאר באותה תנוחה ולחש..
אני: אומייגאדדד ג'סטיןן קמתתתת ג'סטיןןןןןןןןן אאעעעע.. התחלתי לבכות ולצרוח..
ג'סטין: די אל תבכי נו..כולה תאונה..
אני: ג'סטין כולה תאונה? כולה תאונה? אתה לא יודע כמה אני דאגתי לך אני כמו מפגרת עם הכאבי בטן האלו באתי עד אלייך,כל מה שאני רוצה שתיהיה בריא ושתפסיק לנהוג כמו בהמה אסייאטית,ג'סטין יש לי ילד בבטן ממך ואני רוצה שניהיה משפחה ולהתחת..
ג'סטין: את..את בהריון?
הוא העלה חיוך דפוק על הפנים שלו
הנהנתי לחיוב..
הוא חיבק אותי חיבוק חזק ונישק אותי..
אני: זה רע?
ג'סטין: לא,עכשיו..תואילי בטובך לעמוד רגע? יש לי משהו חשוב לעשות..
אני: כן בטח,הכל.. אמרתי וניגבתי את המדעות ונעמדתי ליידו..
הוא ניסה להתיישב כזה על המיטה והוא הצליח,הוא הוציא קופסא אדומה בצורת לב,הוא פתח אותה וראיתי שם טבעם עם שלושה יהלומים קטנים יפים כאלו..
ג'סטין: אשלי , אני רוצה אותך איתי למשך כל החיים שלי,אני ידעתי את זהת שאת בהריון ובגלל זה עשיתי תאונה,קיבלתי הודעה מסקקוט שאת נכנסת להריון מימני,זתומרת,ככה אמרו בTMZ ולא שמתי לב הייתי שקוע במחשוב שנתעקתי במשאית,אני חושב עלייך 24/7 ואני רוצה אותך איתי ושלי..אשלי נבסון…תינשאי לי?
אני: כן..צרחתי וחיבקתי אותו..


תגובות (4)

אומייגד תמשייכיי

15/11/2013 13:57

חחחחחחח..אני ימשיך היום..

16/11/2013 00:02

חחחחחחחח מדהים וקסוום
מוווווששללממייייי,
תמשיכי דחוף . היום . עכשיו .

16/11/2013 01:27

חחח המשככתיי

16/11/2013 02:17
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך