Justin♥
תגיבווווווו

לא ציפיתי 17 בבקשה תיכנסו ותגיבו ליי

Justin♥ 16/11/2013 947 צפיות 5 תגובות
תגיבווווווו

פרק קודם:
חיפשתי סרטים רומנטיים וכמובן בחרתי טיטאניק..ראינו יהיה חלק שהם התנשקו,אז ניקשתי את ג'סטין..היה כל כך כיף לצפות בסרט..אני לא מאמינה שאני עם ג'סטין זה פשוט חלום שהתגשם,לפני שאהבתי אותו חשבתי שהוא שוויצר מסריח,ועכשיו אני מבינה עד כמה שהוא בנאדם אמיתי עם לב זהב..אני פשוט אוהבת אותו..
~~לג'סטין הייתה חברה לפני אשךי שקראו לה קרלי וכשהם ניפרדו כי היא טסה לאוסטרליה היא שחכה כמה בגדים שלה אצלו~

פרק 17:
~כעבור 6 חודשים שבוע לפני הלידה של אשלי~
אני וג'סטין עשינו קעקוע מגניב כזה על החלק שמתחת לכף היד בוורידים כזה ורשמנו JE כאילו ג'סטין ואשלי..
קמתי מוקדם עם בחילות והקאתי,ג'סטין עדיין חרפ כרגיל,במשך השישה חודשים האלו הוא לא עזב אותי בכלל הוא כל הזמן היה איתי,לא בגד בי לא כלום..הוא מדהים.היום קרלי צריכה לבוא לקחת את הבגדים שלה כי היא שחכה אותם מרוב הלחץ של הטיסה שלה שהייתה לה לאוסטרליה..היא כנראה חזרה שהיא מרשה לעצמה לבוא לכאן..דרך אגב בחודש ה5 שלי להריון התחתנו….ג'סטין באמת אוהבת אותי רואים את זה עליו..הכנתי לו חביתה וסלט ועליתי להתקלח ולהתארגן קצת..אני רוצה היום לצאת לשופינג רציני…חסרים לי בגדים..עליתי למעלה וראיתי שג'סטין ישב במיטה וראה 90201 (או איך שלא רושמים אתזה)
אני: בוביי
ג'סטין: במה זכיתי?
אני: ג'סטין..אני רוצה לצאת לשופינג..לחכות כאן איתך לזאתי?
ג'סטין: לא זה בסדר את יכולה ללכת..אני יישאר כאן אני ייתן לה וזהו..מה באלך כבר לקנות יש לך מלא בגדים?
אני: ג'סטין אל תתחיל,כל מה שנוגע לבגדים לא מתווכחים..
ג'סטין: סליחהה..הוא הרים ידיים וציחקק..
אני: ביי מאמי.. נתתי לו נשיקה בלחי (היא לבשה את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104050383 )
קניתי המון דברים..15 חולצות כל מיני שיפון וזה 4 בגדי ים 7 שמלות 7 ג'ינסים קרועים ועוד 3 רגילים 6 שורטים ועוד כל מיני תכשיטים וזה..חזרתי הבייתה מפוצצת שקיות וכרגיל ג'סטין לא היה בבית..הרגשתי שהבטן שלי ממש ממש כואבת ובדיוק שנכנסתי הבייתה עפתי להקיא..התקשרתי לג'סטין כמה פעמים אל הוא לא ענה..איפה הוא נו..
~נקודת מבט של ג'סטין~
אני כזה דפוק מה עובר עליי? אני אוהב את אשלי ואני הולך ליום כיף עם קרלי רק כי הבטחתי לה שכשאני יחזור אני יהיה איתה..אבל אין לי רגשות בכלל לקרלי איכס..הי מגעילה אותי..היא בגדה בי מלא פעמים…אשלי היא החיימשלי אני התחתנתי איתה כבר והיא אמורה עוד כמה ימים ללדת..היא ניסתה להתקשר אליי כמה פעמים אבל לא עניתי שתתחיל לשאול שאלות וזה..הגעתי לבית של קרלי עדיין שואל את עצמי שאלות כמו מפגר ודפקתי בדלת..היא לבשה את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104053478 והיא היתה ניראת כמו זונה..
אני: קרלי,מה זה?
קרלי: מה?
אני: למה התלבשת כמו זונה?
קרלי: כי ג'סטין ביבר אוהב זונות כמו אשתו אז התלשבתי כמו זונה..
אני: סתמי תפה שלך חתיגת מנוולת קטנה ומסכנה..
קרלי: בוקר טוב גם לך..
אם אני יילך שזה משהו שמאוד באלי לעשות היא תספר לאשלי שעשינו סקס..(הם ניפגשו חודש לפני הפגישה הזאת ועשו סקס אבל היא לא נכנסה להריון למזלם) ואם אני יהיה כאן אניפשוט יסבול..
התחלנו לשחק ובהתחלה היה לי מאוד משעמם עד שהגענו לבריכה..הורדתי את החולצה ונכנסנו,השפרצתי עליה מים והיא עליי ואז המשכנו והמשכנו וזווקא מאוד נהנתי,יכול ליהיות שאני מתאהב בה שוב??!! לא לא ג'סטין אין מצב אתה לאאאא..!! יש לך את אשלי..אבל מצד שני קרלי יותר כוסית מאשלי..כאילו אשלי עכשיו עגלגלה כזאת ואין לי עם מי ליהיות במיטה שזה משהו שאני אוהב..אני כל כך מפגר אני לא יודע מה לעשות עם עצמי יו..לקרלי יש ווילה דיי גדולה ויש בה ספא..אז היא לקחה אותי לספא ומרוב שהייתי גמור שכבתי על המיטה של הספא ונירדמתי עד שהרגשתי מישהו נוגע בי..ולהזכירכם הייתי עם בוקסר…
אני: מיזה? לחשתי עם עיניים עצומות..
קרלי: זאת אני קרלי..
היא העבירה את היד שלה על התחת שלי ואז לגב..עברה בי צמרמורת באותו הרגע..התהפכתי על הגב שהבטן שלי עם השרירים פונים אלייה..
קרלי: וואו ג'סטין התפתחת (;
אני: משום מה אני בן 19 אי אפשר להיתקע עם פטמות וגוף שמן…
קרלי: אפשר לגעת?
אני: כן..
היא נגעה לי בקוביות ואז היא עברה לאט לאט לפנים שלי,היא העבירה את היד שלה על השפתיים שלי ואז הגיעה לשיער והתחילה לשחק איתו,היא קירבה את הפנים שלה אל שלי והתנשקנו..היינו מנושקים עדיין והתקדמנו לעבר הג'קוזי..שם כבר אתם יודעים בטח מה קרה..ואם לא אז אני יעדכן אותכם..שכבנו..


תגובות (5)

OMG הוא בגד הרגע באשלי!
תמשיייייכיייייי

16/11/2013 07:19

חחחח המשכתייייייי אם תרשמו לי תגובות בזה שהמשכתי אני ימשיךךךגם אותוו

16/11/2013 07:20

יאוווו, איזה זבבבבבלללל הואא

16/11/2013 10:36

יואו את חייבת להמשיך!!!

16/11/2013 10:55

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח המשכתיייי

16/11/2013 11:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך