Justin♥
אני יודעת שכל הזמן יש בגידות אבל זה הקטע של הסיפורררר אז כן..(=
תשמעו יש לי מלא מבחנים אז אני מנתקת את המחשב כי הוא כל הזמן מסיח את דעתי חחח אז בסופהשבוע או אולי לפני אז יחבר ואני ישלים פערים..בנתיים תישארו במתח .. אוהבת ♥

לא ציפיתי..18

Justin♥ 16/11/2013 921 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שכל הזמן יש בגידות אבל זה הקטע של הסיפורררר אז כן..(=
תשמעו יש לי מלא מבחנים אז אני מנתקת את המחשב כי הוא כל הזמן מסיח את דעתי חחח אז בסופהשבוע או אולי לפני אז יחבר ואני ישלים פערים..בנתיים תישארו במתח .. אוהבת ♥

פרק קודם:
היא נגעה לי בקוביות ואז היא עברה לאט לאט לפנים שלי,היא העבירה את היד שלה על השפתיים שלי ואז הגיעה לשיער והתחילה לשחק איתו,היא קירבה את הפנים שלה אל שלי והתנשקנו..היינו מנושקים עדיין והתקדמנו לעבר הג'קוזי..שם כבר אתם יודעים בטח מה קרה..ואם לא אז אני יעדכן אותכם..שכבנו..

פרק 18:
הגיעה היום שאני צריכה ללדת,ועד עכשיו לא בדיוק הבנתי למה ג'סטין לא הגיע באותו הלילה..קמתי בבוקר ולבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104056505 .. הערתי את ג'סטין והלכנו לפטי (שהייתה אצל ג'רמי) כי הבית שלהם היה יותר קרוב לבית חולים ..הגענו והזמן עבר דיי מהר עד שהתחלתי להרגיש צירים..הרגשתי צריים נורא כואבים ופתאום ירדו לי המים..
אני: פטטטטטטטטטטטטטטייייייייייייי
פטי שהייתה עם ג'רמי ג'קסון ג'זי וג'סטין במטבח הגיעה אליי יחד עם ג'סטין ג'רמי וג'זי..ג'קזסון נשאר לאכול..
פטי: מה קרה אשלי?
אני: ירדו לי המים..
פטי: ג'רמי תתניע את האוטו ג'סטין אני אלך להביא כל מה שצריך תישאר איתה כאן ותרים אותה לאוטו..
ג'סטין הרים אותי לאוטו ובדרך הוא אמר לי.. אם אי פעם פגעתי בך או עשיתי לך משהו תזכרי שאני תמיד אוהב אותך..אני יהיה איתך בחדר ללידה…זה מפריע?
אני: לא ג'סטיןן קחחחח אותי כבבבבבברררררררררררררררררר לביתת חוליייייייםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!
ג'סטין: טוב סליחה..
הכניסו אותי לאוטו ומהר נסענו לבית חולים..לקחו אותי ישר לחדר יולדות ולא הצלחתי בכלל להיפרד מג'סטין..
~כעבור 5 שעות בניתוח הקיסרי~
רופא: בשעה טובה ומוצלחת ג'ייסון ביבר נולד..והינה עכשיו גם טיפני ביבר..אשלי יקירתי,רוב ברכות..!!!
אני: תודה..
בכיתי מהתרגשות ונתנו לי להחזיק אותם..
העבירו אותי מהחדר ניתוחים קייסרים לחדר שלי וג'סטין חיכה שם ועוד המון המון..הייתי טיפה מותשת אבל עדיין..ההורים שלי באו לבקר במיוחד,כולם כולם היו..אחרי בערך שעה כולם עזבו ורק ג'סטין ואני נשארנו..
אני: ג'סטין..אתה אוהב אותי?
ג'סטין: כן למה?
אני: סתם..
היה שקט בערך חמש דקות..ג'סטין החזיק את ג'קסון ואני את טיפני ואת השקט קרלי שברה כאשר נכנסה לחדר..
קרלי: דובוןןן שליייייי
ג'סטין: דביבונתת שליי
הוא הלך אליה ונתן לי את ג'קסון וקפץ עליה וחיבק אותה..כבר אז הבנתי שמשהו קורה בינהם..
אני: מה הולך כאן?
קרלי: אני וג'סטין יחדדדד והוא עמד לעזוב אותך יום אחרי שתילדייי אבל בגלל שהיום אני עוזבת החלטתי לבוא לבקר ולקחת אותו יחד איתיי אז..כןן..
אני: את ואתה,עופו לי מהחדר..ואתה בנאדם מגעיל ודוחה תשכח מימני לתמיד,אין יותר אשלי ביבר..הילדים האלו הם מעכשיו לא הילדים שלך יותר,אתה בחיים שלך אבל בחיים שלך לא תראה אותם ואתה בחיים שלך לא תיגע בהם יותר אמרתי בצרחה ובכיתי כמו מטורפת..
פטי נכנסה לחדר ושאלה מה קרה..ג'סטין היה עם דמעות בעיניים והרופאים הוציאו את קרלי שתחכה ל"חבר" שלה בחוץ..
פטי: מה הולך כאן?
~אני וג'סטין שנינו בכינו אבל אני יותר~
אני: תשאלי את הבן המסריח הכלב הזה מה הוא עשה..!
פטי: אשלי,תשמרי על הפה שלך..היא אמרה ברוגע ולחשה כזה..
ג'סטין נשען על הקיר עם הפנים לתקרה וראו שכל הדמעות נוזלות לו כי כל החולצה הייתה רטובה.
הוא שם כזה רגל אחת על הקיר והתסכל על התקרה ופטי באה ליידו ושאלה..
פטי: ג'סטין,מה עשית?
ג'סטין: בגדתי בה,הלכתי לקרלי.
פטי: ג'סטין.. היא לחשה המומה..
אני: פטי אני לא רוצה יותר קשר עם אפחד מהמשפחה שלכם יותר..אני יגדל את הילדים האלו לבד..אני יבקש פעם אחת יפה תצאו לי מהחדר..
פטי: ג'סטין,בוא..
ג'סטין: אמא לא..
ג'סטין אמר כשפטי ניסתה להזיז אותו אבל הוא יותר חזק מימנה והוא פשוט נישאר באותה תנוחה על הקיר ופרץ בבכי..מהתנוחה שהוא היה בה הוא החליק כזה על הקיר והוא ישב כזה עם רגליים פתוחות שהראש שלו נמצא בינהן כשהוא בוכה..
והחלטתי שזהו,אם הוא הלך לקרלי הוא גם לא רוצה אותי..הוצאתי את הטבעת מהיד,כולי רועדת,וזרקתי אותהבתקווה שהיא תפגע מתחת לרגליים שלו כדי שהוא יוכל לראות..והצלחתי..הוא הרים את הראש,ואחרי זה לקח את הטבעת..הוא לחש לי כזה..זהו?
אני: כן..לך מכאן..לך! אמרתי..
הוא לקח את הטבעת וכולו רעד,והוא הכניס את הטבעת לכיס…הוא יצא מהחזר שלי עם פטי..ומאז זהו,ההוא ואני לא היינו יותר בקשר..
~כעבור 14 שנה~


תגובות (6)

עצוב לי :((
מסכנה אשלי!
תמשיכייייי

16/11/2013 07:24

חחחח אני יודעת אבל חכיי את תיהיה עוד יותר מופתעת בהמשך..את קראת את הכל מההתחלה?

16/11/2013 07:27

ברור! נהנתי לקרוא את הפרקים הקודמים

16/11/2013 09:03

חח תודה זה ממש כיף לשמוע את זה ולקרוא..אני עכשיו ממשיכה..

16/11/2013 09:28

וואאייי, מהמממםם, ואל תעשי לי את זזהה ! למה דווקא בסוף שבועע ?? :(

16/11/2013 10:44

כלב הג'סטין הזה ( רק בסיפווור !! )

16/11/2013 11:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך