Justin♥
כמה זמןן לקח לי יו

לא ציפיתי 19 +20

Justin♥ 16/11/2013 806 צפיות 5 תגובות
כמה זמןן לקח לי יו

~כעבור 14 שנה~
~נק מבט של אשלי~
אני עדיין לבד בלי ג'סטין,רק אם שני הילדים המדהימים שלי ג'ייסון וטיפני..שניהם גדלו ושניהם בני 14,הם ילדים מהממים,הם האושר שלי.. טיפני וג'ייסון מכירים את ג'סטין ביבר אבל הם לא יודעים שהוא בא שלהם..טיפני בליברית ובכל החדר שלה יש לה פוסטרים שלו..וג'ייסון שונא אותו..טוב אפשר להבין למה..
אני גרה בלוס אנג'לס עם הילדים אבל רחוק מג'סטין למזלי..הוא לא ניסה ליצור איתי קשר אבל אני רק יודעת מכל התקשורת וזה שהוא נפרד מקרלי ביום שילדתי..זהו..לא אמרו שהוא עם מישהי נוספת.. הוא הוציא 5 אלבומים חדשים ואת כל השירים הוא כתב על " הבחורה שהוא הכי אהב וגם עכשיו הוא אוהב אבל היא לא יודעת"..טוב לדעת שהוא עדיין אוהב אותי..היום הוא בא לכאן להופעה,ולא האמנתי לטלפון שקיבלתי הבוקר..
~נקודת מבט רגילה של הסיפור~
קמתי בבוקר,שוב למיטה ריקה כמו כל השנים האחרונות,בלי ידיעה מה קורה עם האקס שלי שאאני מרגישה שנשארה לי טיפת רגש אליו שיכולה להתפתח..
לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104080868 וירדתי להכין לילדים אוכל והערתי אתם..הם יצאו לבית הספר ואני נישארתי בבית וסידרתי קצת..פתאום היה לי טלפון..
אני:הלו
__: אשלי?
אני: כן מי זה?
__: סקוטר
אני: אמגג סקוטר כמה זמן לא שמעתי אותךך!!
סקוטר: היית יכולה להתקשר,זה שסיימת איתו את הקשר לא אומר שגם איתי את צריכה לסיים
אני: כן אני יודעת..טוב מה רצית?
סקוטר: תשמעי,לפי מה שאני יודע הבת שלך מעריצה את ג'סטין,עזבי עכשיו איך אני יודע..אני רוצה שתבואו להופעה..
אני: בחיים לא !! צעקתי..
סקוטר: בבקשה אשלי,בשביל פטי שמתגעגעת אלייך,תאמיני לי הוא באמת אוהב אותך אשלי..הוא לא מפסיק לדבר עלייך..תנסי להבין מה זה ליהיות בדיכאון 14 שנים בלי לראות את הילדים שלך,לחזור הבייתה מאיפה שלא היית,להסתגר בחד לבכות ולרשום שירים..
אני: טוב סקוטר,אני יגיע..
סקוטר: מעולה!! אני ישלח לך כרטיסים בדואר…
אני: טוב..ביי..
סקוטר: ביי..
~14:00~
טיפני+ג'ייסון: מאמממ אנחנו בביתתתת!!
אני: חמודים שלי הכנתי שניצלים..
ג'ייסון: וואי אני גווע טיפני לקחה לי את הכסף שהבאת לי כי נפל לה האוכל בדרך לבצפר..
טיפני: כן ולא היה לו אוכל מסכןן שליייי..
אני: חחח..טיפני..?
טיפני: ממ?
היא שאלה בזמן שדחפה שניצל לפייה..
אני: רוצה ללכת להופעה של ג'סטין ביבר?
טיפני: אעעאעאעאעאעאעאעאעעאע אמגגגגגגג אממגגגגגג ככככככככןןןן אעעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאאעאעאעאעאעאעא
אני: חחחח לא לצעוק..זכינו בכרטיסים אז..תתארגנו אנחנו צריכים לצאת..זה רחוק מכאן..
ג'ייסון: מאמ גמאני?
אני: אתה מעדיף להישאר בבית אז בכיף..
ג'ייסון: לא אמא אני מפחד מהמפלצתתתתת!!
~בגיל שלוש הוא תמיד חשב שיש מפלצת בארון~
טיפני: חחחח ג'ייסון ג'ייסון..
היא אמרה ונתנה לו חיבוק… הם כאלו חמודיםם..
אני: חברה לעלות להתארגןן נוו!!
טיפני לבשה את זה כי כמובן היא בליברית: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104082062
ואני לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104082308
והיינו מוכנים..
יצאנו לעבר המלון שהיה יחסית קרוב והיינו שם קצת ואז יצאנו להופעה..היא הייתה הופעה מצומצמת כזאת ולא היה בה המון אנשים..היה שורת כיסאות מקדימה כזה למי שקנה כרטיס לשם ולצערי סקוטר קנה לנו כרטיס לשם ומאחורה היה כאילו אזור של דשא כזה..
נכנסנו והוא למזלי לא עלה עדיין על הבמה..פתאום היו צרחות מטורפות..
טיפני: גאדדד אמא זה ג'סטיןןןןןןן אעאעאעעאעאעעאעע
אני: די תשבי ותרגעי..
הוא נכנס לבמה עם הגיטרה שהייתה לו ביד,והוא היה לבוש בחולצת ווי בצבע ירוד כמו שלי ומכנס שחור כזה והיה לו כובע NY שחור הפוך כזה שהקוצים שלו בלטו..הוא נראה בדיוק כמו בפעם האחרונה שראיתי אותו רק בלי דמעות.. הוא סרק טיפה את הקהל עד שהוא הגיע אליי,הוא הסתכל עליי והמבטים שלנו נצלבו יחד..התחילו לרדת לי דמעות ואז טיפני וג'ייסון קמה אליי וחיבקו אותי..הם ראו שג'סטין מסתכל עליי ואז הוא הסתכל על טיפני ועל ג'ייסון.פתאום הוא קפץ כזה כי נראה אמרו לו משהו באוזנייה והוא התחיל את ההופעה..

פרק 20:
לפי דעתה של טיפני ההופעה הייתה נהדרת,לפי דעתי הוא עשה אותה נהדרת כדי שככה יחשבו..ואז..
ג'סטין: אני..אני עשיתי טעות,לפני מספר שנים הייתה לי אישה,ואהבתי אותה..והיא הייתה שייכת לנו..ואני אהבתי אותה..ואני כמו מפגר הלכתי למישהי אחרת..היא חוושבת שאני שונא אותה,ושלא רציתי אותה..אבל לכל דבר בחיים שלי יש סיבה וגם לפרידה ההיא הייתה סיבה": הוא אמר והסתכל עליי במשך כל הזמן שהוא דיבר…
" תסתכלי בבקשה על היד שלך,על הקעקוע המשותף שלנו..אני יודע שאת כאן ואל תנסי להכחיש" טיפני וג'ייסון בהו בי הסתכלתי על היד שלי והם ראו שם קעקוע כזה JE..
" אני לא טיפש,אני אוהב אותך..בחיים אל תחשבי שאני שונא אותך..את הכל בשבילי,אל תשברי לי את הלב אני צריך אותך כאן אש.."
ירדה לי דמעה אחת אבל מיהרתי לנגב אותה..ואז הוא התחיל לשיר..בהתחלה טיפני שרה יחד איתו..
אבל שהוא הגיע לחלק של הפזמון ראו במסכים שהוא בוכה אבל ממשיך לשיר..והקהל סתם..
oh girl i got a secret place that we can go cos i really wanna be alone baby nobody else gotta know just meet me there im all alone dont tell me your my heartbreaker" כאן כבר נשברתי..הוא הסתכל עליי במשך כל השיר הוא לא עצר לשנייה..גם ג'קסון וטיפני..נתתי לג'ייסון שיחזיק לי את התיק ואמרתי לו שאני הולכת לשירותים..
רצתי הכי מהר שיכלתי וכשיצאתי מהאולם מישהו חתך אותי ושם לי משהו שחור על העיניים..
~אחרי 5 דקות~
אני: די מי זה ????
_: אניייייייי
הוא הוריד את המטפחת השחורה וראיתי את ראין..נתתי לו חיבוק ענק..
ראין: אש את חונקת אותי שחררי..
אני: סליחה..למה חטפת אותי??
ראין: תשמעי,כל מה שקורה כאן מתוכנן,חוץ מהבכי של ג'סטין והנאום שהוא דפק מקודם..
אני: מה זתומרת?
ראין: אשלי מה את לא מבינה שהוא רוצה אותך?..הוא מתגעגע אליכם!! אלייך!!
אני: ראין.. לחשבתי ..
ראין: ממ?
אני: אבל אני לא רוצה אותו..זרקתי עליו את הטבעת נישואים שלנו..
ראין: לא אכפת לו מזה הוא יציע לך שוב אם צריך הוא רוצה אותך אבל!!
אני: מה אני צריכה לעשות??
ראין: אל תדאגי..יעלו את טיפני ליהיו הוואן לס לונלי גירל את צריכה לזרום עם זה..היא לא תחזור אחר כך..ואת ג'ייסון..את פשוט בסוף ההופעה צריכה לקחת אותו איתך לכאן טוב?
אני: טוב ביי שחרר אותי דביל..
ראין: אופסיי..
הוא שיחרר וחזרתי מחוייכת..ג'סטין הסתכל עליי וחייך חיוך כזה בקטנה ..
טפני: מאמ יפה היית??
אני: סתם עשיתי קקי .. מה עובר ליי גאדד????!!
ג'ייסון: איכככ אמאאאא…
ג'סטין: so how gonna be my one less lonely girl?
טיפני: אניי אני רוצהההההה אמא תעשי משהו..
אני: אין לי מה חח..
אחרי שתי שניותמישהי ניגשה אלינו ושאלה את טיפני את רוצה ליהיות הוואן לס לונלי גירל??
~נקודת מבט של טיפני~
הכל נורא מוזר בהופעה הזאת,העיקר אני נהנת.. פתאום אליסוןן הכפרהה שלי באה והציעה לי ליהיות הוואן לס לונגליי גירל וברור שהסכמתי..נתתי לג'ייסון ומאמי נשיקה..נכנסתי מאחוריי הקלעים וכולם ישבו שם וזה והציעו לי לשתות..ואז הם שיחקו כזה מה הדבר הכי מוזר שקרה לכם היום?
אני אמרתי..
טיפני: לאמא שלי ולג'סטין ביבר הסקסי יש את אותו הקעקוע באותו המקום..
כולם הסתכלו עליי במבט מוזר..
אלפרדו: את הבת של?
ראין: היא הבת של..
אליסון: לא יכול ליהיו יוו..
ראין: כן כן היא הבת של..
טיפני: מה? רגע מה מה הולךך כאן??
ראין: לאמא שלך קוראים אשלי בנסון?
טיפני: כן למה?
אלפרדו: אז לא..קוראים לה אשלי ביבר..ובקצרה נספר לך את הסיפור..לפני 14 שנה הם היו יחד,הם התחתנו כהוא היה ב 18 והיא בת 17 והיא נכנסה מג'סטין להריון והיא ילדה אותכם,הוא בגד בה עם מישהי ובבית חולים ביום שהיא ילדה אותכם היא גילתה את זה,היא זרקה לו את הטבעת נישואים וזהו נגמר הקרחנה..
טיפני: מה לא איך..
לא הספקתי להוציא מילה ולקחו אותי לוואן לס לונלי גירל.. לא חייכתי..איך אני יכולה לחייך כשחייתי באשליות 14 שנים שאין לי אבא!!??!!??!!..ג'סטין בא אליי וחיבק אותי כמו ש..סבא שלי מחבק אותי..משהו כמו שאבא אמור לחבק..
הוא לא התקרב אליי כמו שהוא מתקרב לבנות אחרות..הוא יודע שאני הבת שלו..בגלל זה הוא הסתכל עליינו כל ההופעה..הוא יודע על זה הוא מסתיר..בסוף השיר הוא בא ליידי ונתן לי חיבוק והוריד את המיקרופון לרצפה..בכיתי לו על הכתף ולחשתי לו באוזן..
'אבא'


תגובות (5)

מרגש :׳) ירדה לי דמעה
תמשיכיייי

16/11/2013 11:33

תמשיכיייי

16/11/2013 11:36

ח איזה בובי המשכתי

16/11/2013 11:59

ממהממםםםםםם תמממשיייכיייייי

17/11/2013 00:33

חחח המשכתי היוםפ אני ימשיך עוד

17/11/2013 07:38
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך