Justin♥
נו איך??????
אהה ואם יש לכם טוויטר תרשמו לי כאן ואני יעקוב אחריכם

לא ציפיתי 27 ♬

Justin♥ 21/11/2013 840 צפיות 2 תגובות
נו איך??????
אהה ואם יש לכם טוויטר תרשמו לי כאן ואני יעקוב אחריכם

פרק קודם:
הייתי באמצע לדפוק את הראש בקיר ולקלל את עצמי אבל טיפני התקשרה..
אני: הלו?
טיפני: אבאא בוא מהררררר אמאא חתכההההה!!!!!!!!
אני: אני בא תזמינו אמבולנס..
לפי מה שהבנתי הם הדמינו אמבולנס ובאתי מהר כי הם גרים שתי בתים ליידי,נכנסתי וראיתי שהיא רשמה על היד לה stop leave me J …
לחשתי לה באוזן that should be me on the floor..
ולקחו אותה לבית חולים האמבולנס..

פרק 27:
לקחו אותה לבית חולים ואני הייתי עם מדעות בעיניים..ראיתי שחור ולבן ומאז לא ראיתי כלום..יכול ליהיות שהתעלפתי? לא יודע..אבל היה לי כאב בחזה..
~נק מבט של אשלי~
התעוררתי בבית חולים כי חתכתי..וראיתי שג'סטין שוכב ליידי מחובר למכשירים..לא הבנתי מה קרה..אבל טיפני וג'ייסון היו ליידי והסבירו לי הכל..
טיפני: מאמ הוא התעלף שהובילו אותך באלונקה לאמבולנס על המדרגות בבית..הוא נפל את כל המדרגות..
ג'ייסון: כן והם אמרו (הפרמדיקים והרופאים) שזה יותר חמוד ממה שקרה לך ושהוא נכנס ללחץ ממש גדול..
אני: מה? לחשתי לעצמי והעיניים שלי התחילו ליהיות רטובות..
טיפני: אויש אמא אל תבכי..הבאנו לך בגדים אנחנו נשאיר אותך כאן להתלבש תיקראי לנו שאת מסיימת..
אני: טוב.. אמרתי כשהסתכלתי על ג'סטין עם דמעות בעיניים..
התחלתי להתלבש וחשבתי לעצמי מה לעזאזאל גרם לו לחשוב שאנחנו לא אוהבים אותו והוא נדחף..נכון הוא פספס 14 שנה איתנו אבל עדיין הוא שלי ואני אוהבת אותו..היו לי עוד הרבה מחשבות בראש אבל היה איזה קול שאני אוהבת..קול צרוד כזה שאמר 'אשלי'..קול שעצר את המחשבות שלי..
ג'סטין: אשלי.. הוא לחש..
הייתי עם הגב אליו לבושה כבר..בידיוק באתי לצאת מהחדר..
אני: ג'סטין? לחשתי בחזר עם הראש עדיין לדלת..
ג'סטין: אשלי תסתובבי אליי.. הוא לחש..
אני: ג'סטין??!! אמרתי בהתלבות הסתובבתי וראיתי אותו ער..
אני: אני בחיים לא ילחיץ אותך או יחתוך שוב ג'סטיןןןןןןןן!! חיבקתי אותו ובכיתי..
ג'סטין: אשלי זה אני המפגר שעזבתי אותך כי חשבתי שאתם שונאים אותו..אני אוהב אותך באמת..אני פשוט אידיוט אידיוט ואני יודע שהרגשות שלך שונים משלי ואת לעומתי לא רגישה..
אני: ג'סטין אתה רגיש כמו כולם..אתה פשוט,חסמת את עצמך מהעלבויות או השפלות..
הוא לקח לי את היד שחתכתי בה וכשהוא נגע לי בה לחשתי אווץ' והוא סיבב את היד והסתכל עלייה..
אני: דיי ..והעפתי את היד שלי מימנו..
ג'סטין: תביאי לי לראות..
הוא קם כזה והיה על המיטה יושב..
אני: טוב..אל תיגע.. זה כואב..
ג'סטין: טוב.. הוא לחש..
הבאתי לו את היד והוא הסתכל על מה שרשמתי שם והוא התחיל כזה להעלות דמעות אבל מהר הוא מחק אותי ומשך אותי ליבוק ..
אני: התגעגעתי למגע שלך בייב.. לחשתי לו באוזן..
ג'סטין: אשלי אני מצטער..תעזרי לי לקום..
נתתי לו יד ועזרתי לו יד..הרגל שלו היה כחולה רצח משהו שבחיים לא ראיתם פשוט משהו מפחיד..
אני: הרגל שלך..
ג'סטין: עזבי לא משהו נורא..
אני: לא משהו נורא היא ניראת כמו רגל של חד קרן כחול.. הוא גיחח כזה
ג'סטין: אם תתני לי נשיקה היא תבריא.. אני יודע את זה..
אני: איך אתה יודע?
אמרתי לו חייכתי חיוך ממזרי קטן..
ג'סטין: אני מי שהמציא את ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק אני אמור לדעת מתי הרעידת אדמה הבאה תגיע..גם נשיקות וכל זה..גם את זה אני יודע..
אני: עדיף שתסתום..
ג'סטין: את יודעת מה יכל להסתים אותי?
אני: לא..
הוא קם והתקרב אליי..הוא הרים את הראש שלי אליו והוריד את שלו טיפנ אליי כי הוא יותר גבוהה מימני.. הרגשתי את הנשימות שלו והוא התחיל להתקרב לפה שלי..הוא היה סנטימטר קטן מהפה שלי ואז הוא אמר לי
'זה' ונישק אותי נשיקה טעימה כזאת כאילו הוא לא נישק אותי בחיים..
אני אוהבת אותו ♥


תגובות (2)

בשעה טובה העלת !! אני כל יום כבר כמה ימים נכנסת למשתמש שלך לבדוק עם העלת !! חח, סתם, מושללם, תמשיכי דחוף 3>
וזה הטוויטר שלי – dotanyakobov_

21/11/2013 09:00

חחחחחח שמעייי אני בקושי נוגעתתת במחשבב אני לא יכולה רק בסופי שבוע ושמעו דקה אני יעלה מחר עוד פרק כי חברה שלי באה אליי אנחנו רואות סרט אני מסטיחההה מסטיחה מחחר אני יעלה מלאמלאאאאאא

21/11/2013 09:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך