Mayange1D
תהניוווו מקווה שאהבתם ^^

לא רואה – פרק 2

Mayange1D 09/08/2013 704 צפיות 9 תגובות
תהניוווו מקווה שאהבתם ^^

התעוררתי על מיתה בניחוח מוכר . הסתובבתי בגסות על המיתה ונשמתי לרווחה , שיפשפתי את עייני וזזתי קדימה , ופתאום ללא התראה נפלתי מהמיתה וקול חזק של נפילה נשמע לאוזניי .״ איי!״ אמרתי בכבדות מחזיקה את גבי בכאב .״ הכל בסדר?״ שמעתי את אימא מדברת מתוך דאגה .״ הכל טוב.״ עניתי במהירות ומיששתי את רגלייה , עליתי בזהירות לייד גופה והחזקתי בראשי .״ אז.. איך את מרגישה עם זה?״ אימא דיברה בכאב וישבה על המיתה .״ בסדר .״ עניתי לה בחוסר רצון מסתכלת על השמיים , לא יודעת איפה אימא נמצאת .״ החזירו אותך הביתה .. שתתרגלי .״ אימא אמרה בעצב , התקרבה לגופי. עדיין הרגשתי חוסר נוחות שמישהוא מתקרב אליי מפני שאני לא מודעת מה קורה , והאם זה באמת אותו אדם שדיברתי איתו . התרחקתי מאט מאימי , אבל היא חיבקה אותי בחוזקה .״ את רוצה משהוא לאכול?״ אימי ניסתה לעודד אותי במאכלייה הטעימים .״ אימא יש לי שאלה ״ אמרתי לה מרחיקה אותה מגופי .״ כן מתוקה?״ היא דיברה בחשש.״ מי היה הבחור הזה, שבכה? ״ אמרתי לה עומדת על עמדתי ומתכוונת למצוא תשובה .״ האא.. הוא, זה לא משנה.״ אימא נבהלה למשמע השאלה שלי , כנראה שחששה מאוד מהשאלה הזאת . .״ אימא״ אמרתי בכאס וקמתי בזהירות מהכיסא .״ טוב, הוא זה היה החבר שלך.״ היא אמרה בכאב ושמעתי את רגלייה יוצאות בזריזות מהחדר .״ חבר?״ אמרתי בכעס, הרבה זמן רציתי חבר, ועכשיו אני לא יכולה לא לראות אותו ואפילו לא לזכור אותו . ״ אימא! אימא!״ רצתי על אימא ממששת את החפצים שעמדו בדרכי , מנסה למצוא המון תשובות לשאלות שלי לגביי אותו הבחור . רצתי במזדרון שעיניי דומעות מחוסר העונים שנוצר בליבי .״ אלכסיס, על תרוצי״ שמעתי את ולה התרוד של אימי מתקרב עליי ונוגע בכתפיי .״ מי זה?״ שאלתי אותה בהתרגשות, כיאילו שחכתי את כל הכאב שלי .״ זה האחיין של חברה שלי.״ היא ניסתה למשוך את השאלה שלי.״ נו כבר!״ ציוויתי אלייה בכאס .״ יודעת מה , בואי נשחק משחק , אני אגיד לך את הכתובת שלו , יסיע אותך אל בייתו ותגידי לי איך הוא נראה , ואמסור לך את שמו .״ אימי דיברה בשעשוע . אהבתי מאוד את המשחקיל האלה מםני שאני ואימי נהגנו להשתעשע ביחד עם הרפתקאות קטנטנות .״ סגרנו.״ אמרתי בצחקוק קל , חשבתי שבחיים לא אוכל לצחוק שוב .
יצענו מהבית והחזקתי את כתפה המובליה של אימי בשביל להגיע למכונית בשלום . ״ מוכנה?״ אימי דיברה לאחר נסיעה ארוכה , וחשתי שכמעט הגענו .״ בהחלט״ צעקתי והנפתי את ידי, מרגישה את האוויר נכנס חי לראות, מדמיינת את סביבתי , אולי זה טוב שאני איוורת , שאני לא אבכה שאני יראה חתול רזה , או הומלסים מסכנים שאנשים חולפים על פנייהם ללא דבר , או ילדים שמתעללים בילדיל אחרים .. ךשוט אדמיין לי עולם טוב יותר . אימא הוציעה אותי בזהירות מהמכונית , שמעתי את הצלצול של הפעמון , ושמעתי קולות מדברים בנעימות .״ הכל יהיה בסדר ״ קול אחד מלטף את האוויר .״ אבל היא לא זוכרת ״ שמעתי את הקול המוכר מדבר וצווות את ליבי . שמעתי צעדים מתקדמים לעברי בכוונה לפתוח את הדלת . נלחצתי מאוד כששמעתי את המנעול נפתח , הדלת נחרקת כתוצאה מהפתיחה , והכל נשמע כל כך איטי.. שמתי לב שהדלת כבר פתוחה, ואף קול לא נשמע, זה היה נשמע מוזר בהחלט, הריי דלת לא הייתה נפתחת מעצמה .. החלטתי למשש כדי לדעת יותר הריי מה יש לי להפסיד? הפסדתי כבר את החיים שלי , חוץ מזה זה בטוח החבר שלי לא ? אז אני לא אפסיק לבחון את גופו בשביל להגיע לתוצאה . ״ ה.. הארי?״ הבחור שעמד מולי דיבר את מילותיו הראשונות, אין לי מושג מי זה הארי , אז הנחתי שהבחור מולי הוא החבר שלי , למרות שקולו לא מוכר לי , והוא לא נשמע טרוד ועצוב . ידי טיפסו למעליי לחייו דל הבחור וליטפו את עצמות לחיותיו . הרגשתי את עור הברווז שנוצר , הנעימות שבמגע שלי . ירדתי על הצוואר והבכנתי שהוא צר מאט , הרגשתי את הזרועות שלו, חסונות וחשופות , כנראה שלבש גופייה . לבסוף הפנים נוטרו , כי לא היה לי נעים למשש לו את המכנס … בכל זאת זה לא נשמע נחמד . הפנים שלו היו נעימות ורכות , ירדתי על הפה שלו והחלקתי את האגודל שלי על השפתיים שלו , והוא נשק לאגודל שלי בצחקוק מושך צומת לב , צחקקתי מאט, מתפלא שהוא זורם איתי . לבסוף מישתי את עיני וגבותיו ועליתי לשיער , שיער כזה נעים, שרק למישהוא מטופח מאוד יהיה כזה מרכם בשיער . לדעת איך הוא מריח היה מפתע מאוד, התקרבתי לצווארו בביוש והרחתי אותו .״ זה ויקטוריה סיקרט ? זה לא של נשים?״ ציחקקתי לו בפנים ומיששתי את השיער שלו.״ לא, זה אקס , מעורבב עם ויקטוריה סיקרט״ הוא צחקק ושם לב לעיניי, שהסתכלו קדימה ללא שום חיים .״ את בטח מחפשת את הארי״ הוא דיבר בכאב . ברגע זה הבנתי שביזבזתי את כוחות הסופר מישוש שלי על מישהוא שהוא בכלל לא החבר שלי .. וזה היה מבאס מאוד ,למרות שנמשכתי לאיך שהוא מרגיש , שהגשר שלו נשך את האגודל שלי בתמימות והריח המגרה שלי .. מי זה הארי ?


תגובות (9)

ניילרניילר! רגע.. זה ניילר נכון??? :) ♣♣♣
לא משנה… אני ממש ממש אוהבת את הרעיון! מאיפה צצים לך כל הרעיונות האלה??
זה פשוט מדהים!! D:
את חייבת להמשיךך ומהררר!! את כלללל הסיפוריםםם!! ♥♥♥

11/08/2013 09:51

חחחח תודה :-) האמת שיש לי עוד הרבה רעיונות כאלה ^^ רק בשביל שתדעי אני ממשיכה עכשיו את שפתיים מלאות , ואני לא מגלה מי הבחור חעחעח ^^ למרות שאת יודעת מיזה ;-)

11/08/2013 12:57

שתדעי- שזה ממש לא בסדר לגרום לי לחכות ככה לפרקיםםםםםםםםםםם!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייי כבררר נווו אני חייבת המשךךך!!! ♥♥♥

13/08/2013 10:41

חחחחחחחחח סבבה ^^

14/08/2013 07:02

ווואווו!! יש מצב שיש כתיבה יותר מושלמת משלך? לא נראה לייי!! תמשיכיייייי!!!!
ונראה לי שאני יתחיל לקרוא את שפתיים מלאות (לא טעיתי?) חחחח מתה עליךךך!!

14/08/2013 13:40

חחחחחחחחחחחחח לא טעית ^^ ותודה אני מאוד מעריכה את זה :-)

15/08/2013 12:30

חחח מעין מעין מעין אישתי היקרה עם הייתי יודעת שאת כותבת כזה מושלם הייתי קוראת את הסיפור ממזמן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתם וואי לא ידעתי שאת כותבת כזה מושלםם רציניייייייי תמשיכיייי רגע אני יודעת היא מיששה את זאין חחחח נכון???????? תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/08/2013 06:25

חחחחחחח יא שרגא ^^ טוביק אני ימשיך ;-)

17/08/2013 06:36

יששששששששש❤❤❤

17/08/2013 12:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך