אז... מה אתן אומרות (:

לא רק בת דודה של… – 2 (1D)

15/12/2012 1639 צפיות 5 תגובות
אז... מה אתן אומרות (:

אחרי חצי שעה של ריקודים נכנסתי לשירותים לבדוק איך אני.
שמעתי קולות מהשירותים , הסמקתי הייתי חייבת לדעת מי עושה את מי. נכנסתי מהר לשירותים בצד אז הם "סיימו את עבודתם" יצאתי החוצה צחקתי ולא האמנתי את מי ראיתי.

צחקתי כמו שבחיים שלא לא צחקתי "אז מה מתולתלי אתה בקטע של לואי?" המשכתי לצחוק עליהם.
"רק שתדעי סקיי חברה שלי לא פה כמה זמן , ולפעמים צריכים להתפשר" הוא אמר והמשכתי לצחוק.
"ומה הסיבה שלך בארי?" אמרתי מנסה לא לצחוק "כי אין…..רגעע מה זה בארי?" הוא אמר קצת עצבני. "זה הארי לא בארי" "כן כן מה שתגידי בארי" אמרתי מגלגלת את העיניים שלי ויוצאת. רצתי לכיון ליאם לספר לו מה שראיתי בשירותים. הוא צחק ואמר "זה בסדר זה לא פעם ראשונה שלהם".
הייתי בשוק. בארי זה לא יאמן חשבתי לעצמי.
"טוב נייל קצת יותר מידי שיכור נזוז" זאין אמר. "יאללה זזנו אבל רגע אולי כולם יבוא לבית של ושל סקיי" ליאם אמר קצת בחשש. "זה בסדר זה הבית שלך אני סתם מתנחלת" הם צחקו. לואי בא אלינו ואמר "רגע חסר את הארי". הלכנו לחפש אותו הוא היה שיכור מהתחת , מתנשק עם מישהי בלונדינית שכל החזה שלה בחוץ, לא יודעת למה אבל קינאתי. הנסיעה הביתה היית שקטה וזה מוזר , כי הם בדרך כלל רעשים טוב שלא כולם שיכורים חוץ מליאם , שכמו תמיד המבוגר האחרי שלהם.
"בית מתוק שלי התגעגעתי אלייך" אמרתי ורצתי לפתוח את הדלת. "למה אליה את לא מתגעגעת" הארי אמר והחזיק במותניים. "אויי בארי מתולתל שלי עם היית יודע כמה שאני לא סובלת אותך" אמרתי בקול לגלגני. כולם צחקו "אחח אין על הבת דודה שלי" ליאם אמר ולקח אותי מידיו של הארי. היו לליאם 5 חדרים נתתי את החדר שלי לזאין כי סמכתי עליו. "היי סקיי איפה את תשני" זיאן אמר לי. לפני שהספקתי להגיב
הארי צעק "איתי בחדר !" "אממ.. לא לא נראה לי שאני ישן ליד בארי קטן ושובב" אמרתי והלכתי לסלון.
"אז איפה תשני" זיאן חזר על השאלה. "אני ישן עם ליאם תודה על הדאגה" אמרתי וזיאן נשק לי על
הראש
"לילה טוב סקיי מותק" הוא אמר וקץ.
"לילה טוב זיאן סקסי" אמרתי וחייכתי. לא יודעת למה אבל אני קשור הכי לליאם ולזיאןץ
כולם עלו לישון , רק אני לא הייתי עייפה שמעתי מישהו יורד מהמדרגות. "היי בארי רוצה לראות סרט?"
אמרתי להארי שלא יצליח לישון. "אמ.. רק עם אל תקראי לי בארי או מתולתלי" הארי אמר וצחקתי.
"לא זה בסדר אני יחייה עם עצמי עם לא תבוא לרואת איתי סרט". אמרתי וצחקתי.
"סתם נראה לך שאני לא יראה סרט עם תחת שלי?" הוא אמר וקרץ. "מזה איך קראת לי?" שאלתי עצבנית. "וציצי זה טוב?" הוא שאל בתמימות."לך תמות בארי אני שונאת אותך" אמרתי קמתי מהספה בסלון. "סתם סתם צוחק את יודעת שאני מת עלייך" הוא אמר קם אלי וחיבק אותי.
"זה לא נראה כך אתה מעצבן אותי כל הזמן בלי סיבה , לא עשיתי לך כלום מהפעם הראשונה שראית אותי אתה שונא אותי" אמרתי עצבנית וכועסת ושחררתי את החיבוק מהארי.
הלכתי לישון עם הרגשה רעה אני שונאת לריב עם אנשים. לפחות יש לי כאן את ליאם אמרתי ואחרי חמש דקות נרדמתי.


תגובות (5)

מושלם מושלם מושלם תמשיכייי

15/12/2012 15:56

פליזוששששששששששששש

15/12/2012 16:03

מושלםםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייי דחוףףףףף

וישלי בקשה אפשר להיכנס לסיפור עם אחד הבנים?….
אם כע
אור עיניים חומות שיער חום אוהבת לשיר לרקוד לאכול עוגיות את האייפון הסקסעי שלי ( שומר מסך של הארי )
:)))))))

15/12/2012 16:15

סיפור מושלםםם !!! אפשר להיכנס עם אחד הבנים בבקששהה ?? ((:
אם כן אז אפשר עם זאין?
קוראים לי רום, שיער שטני בהיר, עיניים כחולות כהות, לא מאוד גבוהה, רזה, ישנה הרבה חיחיחיחיחי, רוקדת ושרה ואמממ זהו (:
תודה ותמשייכיככייכיכי זה סיפווור מושלםםם!!

15/12/2012 17:11

תמשיכי מהר זה ממש יפה

15/12/2012 23:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך