איך עד עכשיו?

לא רק בת דודה של… – 4 (1D)

16/12/2012 1230 צפיות 4 תגובות
איך עד עכשיו?

אחרי שסיימתי לארגן את החדר שלי ירדתי למטה לגינה הייתי חייבת לסדר את המחשבות שלי.
ראיתי נדנדה גדולה מעץ ישבתי עליה וחשבתי מה יקרה , איך אני יצליח לגור פה. עד שהארי בא להציק לי
"סקיי למה את לא נכנסת לבית קר פה?" הוא שאל בדאגה "סתם אני רוצה לסדר את המחשבות שלי" עניתי לו "סקיי יש לי שאלה" הארי אמר במלמול. "מה השאלה שלך בארי?" אמרתי לו בציניות.
"סתם זה מי משהו שמציק לי" הוא אמר קצת פוחד ישר נבהלתי "מה קרה, מישהו עשה לך משהו?" שאלתי בבהלה. "כן מישהי עשתה לי משהו" הוא אמר מסתכל עלי "מה היא עשתה לך ו..ומי זאת? שאלתי קצת חושבת בחשש חושבתי לי מחשבות. הוא לא ענה ואז שאלתי אותו "הכנסת מישהי להריון, יופי הארי לא שמעת על.." אמרתי והוא קטע אותי האמצע "לא לא הכנסתי אף אחד להריון" הוא אמר בלחש.
"אז מה קרה?" שאלתי שוב. "את" הוא ענה בשקט חושב שאני לא שמעתי. "אני מה בארי?" הוא לא ענה.
"מתולתלי מה קרה, אתה לא מציק לי או יורד עלי בחזרה?" אמרתי קצת צוחקת. "את זה מה שקרה" הוא צעק ונכנס עצבני לבית. צחקתי ואז ליאם בא לשבת לידי.
"מה קרה עכשיו עם הארי?" הוא שאל קצת כועס נראה לי. "אני לא יודעת מה יש לו רגע אחד הוא אומר שמישהו עשתה לו משהו , ורגע שני הוא אמר שאני זאת שעשתה לו משהו…. תגידי לי הוא במחזור או משהו?" אמרתי קצת כועסת על ליאם. ליאם צחק עלי ואמר "את לא מבינה?" הוא אמר כאילו הוא מבין משהו. "מבינה מה?" שאלתי מופתעת "הארי , בארי איך שאת לא קוראת לו הוא…הוא מחבב אותך"
צחקתי כמו שבחיים לא צחקתי "בארי חחח תגידי לי איפה אתה חי, ליאם אני אוהבת אותך וכל זה אבל, זה הדבר הכי מטומטם שאמרת בחיים" אמרתי צוחקת והוא נהייה אדום. "טוב עם את אומרת, עכשיו יאללה בואי נכנס" נכנסנו לבית היה שקט מידי , ואני לא סובלת שקט אז צעקתי "משעמם לי מה עושים היום?" ואז לואי ירד מהר למטה וצעק "מסיבה!!" "אוקי אני תמיד בעד מסיבה" אמרתי צוחקת ואז לואי כמובן צועק לכולם "מי בא איתי ועם סקיי למועדון" היה שקט "טוב אז רק אני ואתה" צחקתי "לא לא אני בא גם" נייל אמר. ואז הארי ירד למטה לואי שאל אותו "מתוק שלי אתה באה איתי סקיי ונייל מועדון" וקרץ לו בסוף. הייתי על הרציפה ונזכרתי מה קרה פעם קודם "כן יאללה אני בא עוד חצי שעה זורם?" הוא שאל מסתכל עלי במבט מוזר. לאחר חצי שעה כולם היו מוכנים לבשתי ג'ינס בהיר גופיה ורודה נופלת. ונעלתי נעלי עקב שחורות. והתאפרתי קצת. ירדנו למטה הזמנו מונית כי אף אחד לא רצה להיות ה"נהג האחראי". הגענו היה מפוצץ רקדנו השתוללנו אני ונייל היו יותר מידי צמודים טוב נו.. אולי שתיתי פעם ראשונה. ואז ראיתי את הארי מתנשק עם מישהי והם הולכים לשירותים כעסתי עליו, לא יודעת למה. לקחתי את נייל איתי מסכן מזל שהוא לא יזכור כלום. "נייל בוא לשירותים" לחשתי לו "יאללה בואי אבל איך קוראים לך" הוא יותר מידי שיכור עכשיו. צחקתי עליו "קוראים לי ניילית" הוא צחק ואמר"מגניב בואי" נכסו לשירותים התנשקנו ואז ראיתי את הארי מתנשק עם מישהי. הוא הבחין בי ובנייל מתנשקים הוא עזב את הבלונדינית שלו ובא אלי ולנייל "סקיי מה קורה איתך?" הוא שאלה קצת כועס הוא לקח אותי מנייל. ונייל עבר לבלונדינית של הארי. יצאנו לבחוץ והוא התחיל לדבר איתי.
"סקיי ממתי את שותה, את לא בגיל של זה, ו… ולמה את מתנשקת עם נייל בשירותים?" הוא שאל והראה שאכפת לו ממני "אני ישתה כמה שבא לי והתנשק עם מי שבא לי , וממתי אכפת לך ממני" אמרתי והמשכתי ללכת הבית. הוא רץ לכיווני "ברור שאכפת לי ממך" הוא אמר והשפיל את מבטו המשכנו ללכת לאחר חמש דקות של שקט אמרתי "למה כל כך אכפת לך ממני?" אמרתי בלחש הוא לקח אותי לספסל שראינו בדרך וסימני לי לשבת עליו . הייתי לא במיטבי אז ישבתי אלי והוא התחיל להגיד לי.
"את לא מבינה כמה שאכפת לי ממך, וכל פעם שאני רואה אותך אני מרגיש משהו מוזר בבטן. מהפעם הראשונה שראייתי אותך אצל ליאם ידעתי שיהיה בניינו משהו. אז לא רצית אותי, ואני לא יודע איך להראות את זה, אז התנהגתי מגעיל. ואני אוהב לריב איתך , ולצחוק איתך לדבר איתך הכל רק להיות שלך. והיום שהיינו בחוץ רציתי…. רציתי.. להגיד לך שאני…שאני רוצה אותך ו..שאני מרגיש אלייך משהו" הוא אמר את זה הסמקתי ונהייתי אדומה "יש לך משהו להגיד לי?" הוא שאל בתקווה שכן הוא החזיק לי את המותניים ולחשתי לו באוזן "גם אני מרגישה אליך משהו בארי" הוא קירב את השפתיים שלו אלי עוד ס"מ מנשיקה הרגשתי איך הלב שלי נמס ואז שמעתי את לואי צועק "סקיי הארי זה לא הכיוון לבית בכלל" קמתי מהר מהארי ורצתי ללואי………


תגובות (4)

המשך המשך המשך המשך
מושלמייייייייייייייייייייייייי

16/12/2012 02:31

המשךךךךךך דחוףף .היום.עכשיו.

16/12/2012 03:58

דחוף המשך אני במתח!!!

16/12/2012 04:04

מהמם המשך!!!

16/12/2012 08:44
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך