מה קורה?....

לא רק בת דודה של… – 5 (1D)

16/12/2012 1084 צפיות 3 תגובות
מה קורה?....

הגעתי ללואי מהר, אחרי דקה ,הארי בא אחרי והפרצוף שלו כועס. לואי הסתכל עליו ואמר "איפה הייתם?"
"לא יודעת אני הלכתי כי חשבתי ששם הבית". עניתי לו והארי היה מאוכזב.
אחרי נסיעה שקטה ומביכה הגענו הבית נייל נרדם מהר ולואי אחריו. חיפשתי את ליאם בכל הבית הייתי חייבת לספר לו מה קרה אני לא יודעת איך להתמודד עם זה עכשיו. יצאתי מהבית פתאום הגעתי לים נשארתי שם עד הבוקר. הייתי חייבת לסדר את המחשבות שלי. השעה הייתה מוקדמת בבוקר ראיתי את הזריחה "אז אני יחזור לבית" מלמלתי לעצמי. אחרי 45 דקות הגעתי לבית.
ליאם היה נראה מודאג "סקיי איפה היית ? את לא מבינה איך דאגנו לך , חיפשנו אותך כל הלילה." רצתי לחבק את ליאם "אני חייבת לדבר איתך" לחשתי לו באוזן. העלינו לחדר שלו "סקיי מה קורה איתך הכל טוב?" ליאם אמר בזמן שהוא סוגר את הדלת.
"אני חייבת לספר מה קרה אתמול" אמרתי והשפלתי את הפני. "מה קרה?" הוא שאל מחבק אותי. "אתמול היינו אני לואי,נייל והארי במסיבה אולי קצת שתיתי…" לא הספקתי להמשיך את הסיפור , והוא קטע אותי "סקיי ממתי את שותה את אפילו לא בגיל!" הוא אמר קצת עצבני. "אפשר להמשיך" שאלתי לחש "כן" הוא ענה חסר כל רגש. "אבל הפעם אל תעצור אותי" אמרתי והוא הנהנן "אז הגעתי למצב שאני מתנשקת עם נייל בשירותים." הוא היה במבט המום "ואז הארי ראה את זה ולקח אותי לסיבוב רבנו כרגיל. ואז…אמ.."
"סקיי מה קרה?" הוא אמר בלחץ. "הוא אמר כל מיני דברים וכמעט התנשקנו" אמרתי וירדה לי דמעה.
"סקיי סקיי הכל טוב" הוא דאג כי כמעט אף פעם בחיים שלי אני לא בוכה. "ליאם אני חייבת לעזוב לשבוע אני לא יכולה להיות פה" אמרתי ומתחילה ללכת לחדר להביא מזוודה. "ולאן תלכי אין לך משפחה פה הם ביפן חודשיים אני עכשיו הבייביסיטר שלך ואת יודעת את זה" הוא אמר ולקח ממני את המזוודה והחזיר אותה לחדר הוא צודק , הוא באמת הבייביסיטר שלי."ועכשיו את אומרת לי איפה היית" הוא ישר אמר את זה "סתם הייתי בים" אמרתי חסר רגש והלכתי למיטה "את לא הולכת לעבודה?" ליאם שאל אותי. "יש לי יום חופש טוב אני הולכת לישון לילה טוב" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה על הלחי "לילה טוב נסיכה שלי , את יודעת שאני תמיד פה בשבילך" הוא אמר וסגר את הדלת.
אחרי שבע שעות שינה קמתי התקלחתי התלבשתי שמתי פיג'מה. יצאתי מהחדר,וראיתי את האייפון שלי עם הודעה לא היה נמען היה כתוב
*סקיי אני מצטער על האתמול, את יודעת שאת חשובה לי xx*
*אפשר לדעת מי זה?*
*אה.. אין לך את המספר שלי(:*
*לא מי זה ?*
*חבר שלך* מי זה יכול להיות נראה לי שזה הארי
*בארי זה אתה?*
*כן כן אז את סולחת לי*
* כן מתולתל אבל.. בוא נשכח מכל מה שקרה בלילה כי אני לא התכוונתי למה שאמרתי* כתבתי לו חסרת כל רגש
*טוב בי.* או כתב ידעתי שהוא מתבאס עלי רצח.
ירדתי למטה ראיתי את נייל, ואז הוא צעק לי "סקיי אני מצטער על אתמול לא הייתי צריך לנשק אותך".
צחקתי ואמרתי לו "זה בסדר עם כבר אני אנסתי אותך" צחקנו ואז זיאן שמע הכל "אז מה נייל… מתחיל עם קטינות לא חוקיות" צחקתי ואז אמרתי לזיאן "זיאן מותק תרגע" אמרתי לו קצת כועסת "להה לא נראה לי שבא לי עכשיו". הוא אמר מוציא לי לשון. זרקתי עליו כרית ואז התחילה מלחמת כריות נפלתי על זיאן השפתיים שלנו ס"מ נשיקה, ואז הארי הגיע הבית וראה אותי ואת זיאן.
קמתי מהר מזיאן והלכתי לכיוון של הארי אבל הוא התעלם ממני "טוב נשבר לי " אמרתי לו ויצאתי לבחוץ…


תגובות (3)

תמשיכי!!!

16/12/2012 05:28

תמשיכי

16/12/2012 06:02

ייאאא איזה כאב זה לראות את זה מהצד
תמשיכיייי בבקשה היוםםם

16/12/2012 06:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך