מה קורה?....

לא רק בת דודה של… – 9 (1D)

18/12/2012 860 צפיות 3 תגובות
מה קורה?....

נקודת מבט של הארי…

כל היום אני חושב מה סקיי תגיד לי, איך אני יביא לה את השרשרת שקניתי לה, איך אני התנהג עם היא תסרב או מה לעשות עם היא תגיד כן. אני מבולבל חשבתי עוד כמה דקות עד שצלצול הדלת הפריעה לי .
"מי זה?" שאלתי ופתחתי את הדלת. "כך אומרים שלום?" סקיי שאלה מופתעת. "סקיי התגעגעתי" צעקתי והבאתי לה חיבוק. "טוב אז מה חשבת?" שאלתי אותה וממשיך לחבק אותה. "מה חשבתי?" היא שאלה מצחקקת. "עלינו" אמרתי ועוזב אותה מהחיבוק."אהה כמובן עוד שעתיים תצא לבחוץ נדבר על הנדנדה" היא אמרה ונישקה אותי בלחי. "ליאם אני פה בוא תעזור לי" היא צעקה וליאם רץ אליה. "סקיי אהבה שלי התגעגעתי" הוא אמר וחיבק אותה. "גם אני אליך ליאם" היא אמרה ושחררה קצת מהחיבוק. "טוב את עולה למעלה אני צריך לדבר איתך" הוא אמר והסתכל עלי במבט עצבני. פחדתי מה הוא יגיד לסקיי כי אני בטוח שזה עלינו. עליתי למעלה התקלחתי וחשבתי מה ילך בשעתיים האלו.

נקודת מבט של סקיי…

אני לא יודעת על מה ליאם רוצה לדבר איתי. מה כבר עשיתי. "ליאם אפשר לדעת מה קרה?" שאלתי מודאגת. "לא קרה כלום וגם לא יקרא" הוא אמר עצבני. "מה זאת אומרת" שאלתי לא מבינה כלום. "את והארי לא יקרה, ברור?" הוא אמר קצת הרים את הקול. "מה..ליאם מה קרה?" שאלתי לא מבינה עד כמה הבן האדם הזה רציני. "סקיי זה ברור?" הוא שאל עוד פעם. "כן זה ברור" אמרתי בלחש. עד שרציתי לתת להארי הזדמנות. "סקיי את יודעת שאני אוהב אותך , אני לא רוצה שהוא ישבור לך את הלב…אני מכיר אותו" הוא אמר וחיבק אותי. "כן אני יודעת..ועכשיו אני הולכת להתקלח ביי" אמרתי מנשקת לליאם את הלחי. טוב אני כל כך יודעת מה להגיד להארי.

נקודת מבט של הארי…

טוב עברו שעתיים , ואני מוכן יצאתי לבחוץ וראיתי את סקיי על הנדנדה. "היי לפני שאת אומרת משהו קניתי לך משהו" אמרתי ונתתי לה את הקופסה עם השרשרת של הלב. "אומיגד מתולתלי זה יפה" היא אמר והעיניים שלה נצצו. "את יותר" אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי. ראיתי שהיא מסמיקה. "אז אפשר להשים לך את השרשרת?" שאלתי אותה והיא הנהנה. "טוב אז מה הולך עכשיו" שאלתי אחרי שאני שמתי לה את השרשרת. "אני אוהבת אותך , אבל…" היא אמרה וקטעתי אותה. "לא לא , עכשיו אין אבל" ונישקתי אותה בפה. הנשיקה היית טובה אפילו מושלמת לא אגרסיבית ולא שקטה. אחרי כמה שניות הלשון שלי פגשה את הלשון שלה. כל כך שמחתי שראיתי את הלב יוצא החוצה מהחולצה. "וואו" היא אמרה שעצרנו את הנשיקה בשביל לנשום. "כן באמת וואו, אני אוהב אותך" אמרתי ונתתי לה נשיקה קטנה בפה. " גם אני אותך, אבל.." היא אמרה "לא בבקשה לא אבל.." אמרתי וחיבקתי אותה. "הארי אני מצטערת אבל ליאם לא מרשה" היא אמרה ומשפילה את ראש שלה. "אז…. שליאם לא ידע שאף אחד לא ידע משהו שרק שלי ושלך" אמרתי וראיתי את שפתייה מחייכות. "אז אנחנו חברים בסוד…אני אהבתי" היא אמרה וחיבקה אותי. "רק חיבוק?" שאלתי צוחק. "אני לא יכולה חבר שלי לא מרשה לנשק אחרים" היא אמרה וצחקה ונתנה לי נשיקה. "חשבתי שחבר שלך לא מרשה" אמרתי ונתתי לה נשיקה. "לא הוא לא , אז אל תגיד לו" היא אמרה ויצאנו מהגינה. בחיים אני לא חושב שהייתי יותר שמח מהיום הזה.


תגובות (3)

וווווואאאאאאווווו תמשיכי עכשיו

18/12/2012 11:06

וואווווו מהר מהרר להמשיךךךךךךך נוווווו
אני בטוחה שליאן יגלה נכון נכון?!?!

18/12/2012 11:11

תכלס וואו אמאאאא הפרק המושלמי שכל כך חיכיתי לו הגיע!! מתה על הכתיבה שלך!!
תמשיכי דחוףףףף

18/12/2012 11:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך