לב שבור פרק 6

nailpolish 16/06/2014 805 צפיות אין תגובות

השעה הייתה 9 בלילה. אורי וזאין יצאו לדייט בסרט ואני ונייל הצטרפנו אליהם לדאבל דייט.
קנינו פופקורן ושתייה ונכנסנו לסרט. באותו הרגע הרגשתי שאני ונייל התקרבנו, אני לא מאמינה ששנאתי אותו. הסרט התחיל ונייל גמר כבר חצי קופסת פופקורן! :) איזה קרוע הוא!!! אולי עשיתי טעות ששנאתי אותו.
פתאום, לא שמענו מאורי וזאין אז הסתכלתי הצידה ופתאום ראיתי אותם מתנשקים! נראה לי שזאין קלט שהצצתי כי הוא סימן לאורי להפסיק וכעבור כמה שניות הם חזרו להתנשק ולהתחבק. גם נייל משך אותי להתנשקות המשותפת. אחרי כמה דקות הפסקנו וצחקנו. המשכנו לראות את הסרט בשתיקה עד שהוא נגמר וכשנגמר, זאין שאל: " מה בא לכם לעשות עכשיו?" אז אמרתי: " רוצים ללכת לאכול פיצה?", כולם אמרו ביחד:" טוב" וצחקו. הלכנו לאכול פיצה ונייל קנה על חשבונו משולשי פיצה לכולם! איזה חמודדד!!!

כשסימנו את הפיצה זאין שאל:" רוצים ללכת לג'ימבורי?"
ואורי ענתה לו:" זה לא היה רציני נכון?"
זאין ענה:" רציני לגמרי, אם הבנות לא רוצות אז רק אני ונייל נלך, אתה בא נייל?"
נייל ענה:" סבבה והם הלכו.
אני ואורי המשכנו לדבר ושאלתי את אורי:" מה את וזאין עשיתם אתמול ביחד לבד בחדר שכולם הלכו?"
אז אורי אמרה:" זה ביני לבינו, בוא לא ניכנס לזה טוב?"
אז אמרתי: "טוב", והלכנו לנייל ולזאין. כשהגענו לשער הג'ימבורי, פתאום קלטתי את נייל ואת זאין בלי חולצה בבריכת הכדורים! נכנסנו לשם ושאלתי את נייל:" הכול טוב איתכם?"
אז הוא ענה:" הכול סבבה" והם המשיכו לעשות מלחמת כדורים.
אני ואורי הוצאנו אותם בכוח והלכנו הביתה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך