nailpolish
אני ימשיך את בסיפור רק עם יהיה יותר מעל 7 תגובות

לב שבור

nailpolish 13/06/2014 1184 צפיות 2 תגובות
אני ימשיך את בסיפור רק עם יהיה יותר מעל 7 תגובות

שלום קוראים לי אריאל וזה סיפור על איך שאני פגשתי את זה ששבר את ליבי בפעם הראשונה :
"זה קרה לפני 5 שנים …
הלב שלי נשבר בפעם הראשונה ….
טוב צריך ללכת לישון כבר מאוחר "
"תמשיכי דודה אריאל בבקשה " אמרה אנבל הקטנה
"ביום אחר" אמרתי
"בבקשה "ביקש רון
-סטופ –
שלום קוראים לי אריאל בת 24 מתל אביב אני כרגע מספרת סיפור לרון ואנבל האחיינים שלי בני ה4 איך נשבר לי הלב בפעם הראשונה . אני יודעת שלא כדי אבל הם ביקשו ואני חושבת שהם מספיק בוגרים בשביל להבין ולדעת את זה .
-המשך-
"לילה טוב חמודים " אמרתי
"אני לא ישנה עד שאת לא מסיימת לספר " אנבל קבעה
"גם אני לא " אמר רון
"אוקיי איפה הייתי ?
אה טוב אז כמו שאמרתי לפני חמש שנים . "נו?.."
אוקיי אנבל ,ביום בהיר אחד , אני וחברותיי נסענו ליפן , עבדנו כחברת פרסום ובקשו מאתנו לפרסם מוצרים של להקה אחת בשם אני חושבת וואן משהו ,וואן רפובליק ,לא ,לא ,בקיצור וואן משהו.
נזכרתי השם היה וואן דיירקשן. " "זה לא הלהקה שאבא השתתף בה ? " שאלה אנבל "כן זה לא היא ?" שאל רון "כן זו כן הלהקה שהייתה לאבא שלכם " עניתי "מגניב " הם אמרו "בטח אבא היה מאוד מפורסם ולחשוש לחשוש …" אמרו "טוב אז אתם לא רוצים לשמוע אני מבינה " "לא לא אנחנו מאוד רוצים להמשיך לשמוע את הסיפור " רון ואנבל אמרו "טוב " עניתי אחרי כמה חודשים הגענו לאנגליה פתחנו רשת חנויות של פריטי לבוש של אותה להקה ביום הפתיחה 5 בני הלהקה באו לחנוך את רשת החנויות שנקראה אז " האומץ לחלום " לא הבנתי למה קראו לחנות באותו שם .
-פלאשבק-
"הי הינה הילדה הזאת מה שמה ? " שאל נייל בזלזול
" ילדה בשם אריאל שאתך כבר 5 שנים בכיתה " אמרתי ( הם היו ביחד מח-יב)
-שיעור חשבון –
"אני צריך לדבר איתך אריאל תפגשי אותי אחרי שיעור חשבון בספסל " זה פתק מנייל חשבתי לעצמי שהוא כל התיכון לא ישים עליי בתוך תוכי צרחתי אני הייתי מאוהבת בו אבל אני לא יודעת אם זה סתם שאלה אבל הוא היה שאל אותי בפומבי לא? טוב זה בטוח לגבינו או שזה מתיחה ?.
-הפסקה –
התיישבתי על הספסל וחיכיתי לנייל ,הוא הגיע
"היי תקשיבי אני כבר הרבה זמן חושב עלייך ואני רוצה שנהיה חברים זה בסדר מצידך ?" הוא אמר " גם אני " ונישקתי אותו הוא זרם ואחריי חמש דקות הפסקנו בגלל שהיה צלצול
"רגע אריאל נכון? אסור שאף אחד ידע על זה בסדר בייב ?" הוא קרא לי בייב אה !!!
חח אני מאוהבת "אריאל זה בסדר ?" שאל "כן זה בסדר " השבתי .
ובקיצור זאת היתה מתיחה אחת גדולה .
-סוף פלאשבק-
"זהו אני רוצה לדעת על המקרא עוד "הם אמרו
"אולי ביום אחר אני רוצה להמשיך בסיפור "
"טוב" הם אמרו בפה אחד
"למה סיפרת לנו את זה " רון שאל
"תכף תדע אל תפריע" קבעה אנבל "טוב" אמר רון באי נוחות איזה חמודים האחיינים הכי חמודים בעולם והם האחיינים שלי !
" אז ביום שהם הגיעו אני חושבת : הארי , זאין , לואי ,ליאם אבא שלכם " הם נראו גאים בו "ונייל " " אה עכשיו הבנתי " רון אמר " כן" אנבל אמרה " כששמעתי את השם הזה אמרתי לא יכול להיות וכאלה וכשראיתי אותם נחרדתי לגלות שזה הוא שפגע בי ההוא שצבט את ליבי"

האם הפגישה בין נייל לאריאל תתפוצץ ?
האם נייל יזהה את אריאל ?
איך יגיבו חברי הלהקה לשאר הבנות ?
את התשובות אתן\ם תגלו בפרק הבא של לב שבור .


תגובות (2)

להמשיך אני לא בטוחה ?

13/06/2014 18:21

תמשיכי

13/06/2014 18:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך