שירז סוייפר דיירקשנית
פרק ארוך במיוחד לחג (: הארי צייץ בטוויטר:" במבט קדימה לליל הסדר, אני תמיד נלחץ שצריך כשאני צריך לשיר את מה נשתנה (הוא הכי קטן), אבל אני אוהב מצות שמורות. חג פסח שמח" (אחרי תרגום) לא אני פשוט מאוהבת בנסיך הזה!!!!!!!!!!!!!!! חחחחח תחשבו את הארי שר בעברית!
הבגדים של זואי: http://www.polyvore.com/%D7%94%D7%91%D7%92%D7%93%D7%99%D7%9D_%D7%A9%D7%9C_%D7%96%D7%95%D7%90%D7%99/set?id=76630664
הבגדים של מיילי: http://www.polyvore.com/%D7%94%D7%91%D7%92%D7%93%D7%99%D7%9D_%D7%A9%D7%9C_%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99/set?id=76630943

להקה בסתר- פרק 20 (:

פרק ארוך במיוחד לחג (: הארי צייץ בטוויטר:" במבט קדימה לליל הסדר, אני תמיד נלחץ שצריך כשאני צריך לשיר את מה נשתנה (הוא הכי קטן), אבל אני אוהב מצות שמורות. חג פסח שמח" (אחרי תרגום) לא אני פשוט מאוהבת בנסיך הזה!!!!!!!!!!!!!!! חחחחח תחשבו את הארי שר בעברית!
הבגדים של זואי: http://www.polyvore.com/%D7%94%D7%91%D7%92%D7%93%D7%99%D7%9D_%D7%A9%D7%9C_%D7%96%D7%95%D7%90%D7%99/set?id=76630664
הבגדים של מיילי: http://www.polyvore.com/%D7%94%D7%91%D7%92%D7%93%D7%99%D7%9D_%D7%A9%D7%9C_%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99/set?id=76630943

*מנקודת מבטה של זואי*
"בוקר טוב" אמא שלי אמרה והעירה אותי.
"למה מוקדם יש חופש!" אמרתי וכיסיתי את ראשי עם השמיכה.
"כמה דברים: 1. עכשיו 11 קומי!, 2. היום פסח ואנחנו הולכים לסבא וסבתא, 3. הולכים לעשות שופניג אז בואי" אמרה בחיוך וקמתי.
"לאן הולכים לסבא וסבתא מצד אבא או שלך?" שאלתי שאני שמה נעליים.
"שלי אבל גם אן ורובין יהיו" אמרה.
"ומה עם ג'מה, מייק ,אוסטין, בל ויולי?" שאלתי.
"גם יהיו" אמרה ויצאנו החוצה.
"נו כמה זמן?" שאלה מיילי.
"אה גם מיילי תהיה…" אמרתי.
"כן יש בעיה?" שאלה.
"כן את לוקחת לי את ההגדה כל שנה!" צרחתי עליה.
"את יודעת אותה בעל פה" אמרה.
"אני?" שאלתי בקול גבוה.
"טוב טוב לא לריב" אמרה אמא שלי והרחיקה בנינו. נכנסנו למכונית, אחרי נסיעה לא ממש ארוכה הגענו לקניון. אני נכנסתי לחנות לבד, אמא שלי כבר יודעת שאם זה קשור לבדים אני בוחרת רק שהפעם היא ביקשה משהו חגיגי. לקחתי שמלה ולקחתי גם נעליים. יצאתי מהחנות וראיתי את מיילי ואמא שלי יושבות ומחכות לי.
"קנית?" מיילי שאלה אותי.
"כן ואת?" שאלתי.
"שמלה" אמרתי בחיוך.
"טוב בואו הביתה" אמרה אמא שלי, היינו קצת זמן אבל היא בהריון ובגלל זה אני מקשיבה לה והכל. חזרנו הביתה וראיתי את אבא שלי יושב בסלון.
"היי" אמרתי וחיבקתי אותו.
"לאן הלכתן?" שאל.
"קנינו בגדים להיום" ענתה מיילי.
"אוקיי" אמר והכנסתי את השקיות לחדר. הדלקתי את הטלוויזיה וצפיתי באקס פקטור, לאט לאט עניי נעצמו וחלמתי שאני שם עם הלהקה שלנו…
~בערב~
"חג שמח!" סבתא שלי אמרה ופתחה את הדלת, אחרי הרבה זמן שלא שמעתי 'חג שמח' בעברית.
"סבתא!" מיילי צעקה וחיבקה אותה, ניסינו לדבר בעברית אבל אבא שלי, סבתא שלי, ג'מה ורובין לא ממש יודעים.
"סבתא חג שמח" אמרתי וחיבקתי אותה. נכנסתי פנימה וראיתי את סבא שלי.
"סבא!" אמרתי וחיבקתי גם אותו. הם גרים בכפר ליד לונדון ככה שאני לא כל הזמן רואה אותם. אבל אני מאוד אוהבת לבוא לכאן, יש להם בית גדול ובחוץ יש ברכה וגם חדר משחקים ענק, ממש כיף פה!
"היי" אמרתי להילה דודה שלי וחיבקתי אותה.
"זואי!" שמעתי את קים מאחורי (הבת של הילה) והיא חיבקה אותי.
"איזה שמלה יפה יש לך" אמרתי לה.
"שלך יותר, אוף כל כך התגעגעתי אליך!" אמרה וחיבקה אותי שוב. הם היו בישראל שנה ועכשיו הם חזרו ללונדון.
"חג שמח!" שמעתי מבטא בריטי חמוד וידעתי שסבתא שלי מצד האבא באה.
"סבתא!!" אמרתי וחיבקתי אותה.
"שלום גם לך" אמרה צוחקת ונישקה אותי בלחי.
"היי רובין" אמרתי וחיבקתי אותו.
"איזה יפה את" אמר.
"תודה" אמרתי והם הלכו לאבא שלי.
"היי!" שמעתי קול של ילדה קטנה, מי זאת אם לא יולי.
"יולי!" אמרתי וחיבקתי אותה, אני ממש אוהבת אותה. היא בת 6, אני מתה עליה, היא ממש פלפל והיא מצחיקה לא מתביישת והיא גם יפה.
"זואי!" אמרה וחיבקה אותי.
"איפה אמא שלך?" שאלתי.
"שם ויש פה מישהו בגיל שלי?" שאלה.
"לא יודעת אולי"עניתי והיא רצה לכל הילדים ששיחקו.
"חג שמח" אמרתי לג'מה.
"מה קורה? מהממת!" שאלה.
"סבבה, אבא סיפר לך?" שאלתי.
"כן שמחה בשבילך" אמרה וחיבקה אותי. ג'מה תמיד הייתה לצידי, אני אוהבת אותה מאוד היא מדהימה.
"תראו תראו!" שמעתי את אוסטין מאחורי. הסתובבתי אליו מצחקקת.
"היי" אמרתי וחיבקתי אותו למרות שזה קשה כי הוא ממש גבוה ולא משנה עד כמה העקבים שלי יהיו גבוהים הוא צריך להתכופף, אין מה לעשות גם אבא שלי ממש גבוה.
"חג שמח" אמר בחיוך.
"יותר משמח, אבא שלי מסכים לי ללכת לאודישנים" אמרתי, לפעמים אוסטין היה כותב לנו שירים והוא גם היה עוזר לנו.
"שמעתי שהוא הסכים לעוד משהו" אמר אוסטין בחיוך והסמכתי.
"על מה מדברים?" שאלה אמה ובאה.
"חג שמח גם לך אמה" אמרתי והיא חיבקה אותי.
"לזואי יש חבר" אמר אוסטין כמו תינוק.
"אוסטין!" צרחתי.
"הוא מקנא" אמה אמרה צוחקת.
"מקנא? אני?" שאל "פ'חחח" הוסיף.
"אתה ירשת הכל מאמא וגם היא קנאית אז עדיף שתשתוק" אמרה אמה.
"רגע אני קנאית?" שמענו את ג'מה.
"כן את כן" אבא שלי אמר.
"הארי שתוק" אמרה.
"את קנאית מה לעשות?" שאל.
"אתה תמיד היית קנאי, אם אמא הייתה קונה לי משהו ולך לא היית בוכה והיא הייתה קונה לך שלוש מתנות!" אמרה ג'מה.
"ג'מה כולם יודעים את זה את קנאית" אבא שלי אמר.
"שתכם קנאים שלי" אמרה סבתא שלי ונישקה אותם בלחי.
"איך לך יש חבר ולי אין חברה?" שאל אוסטין.
"זה בגנים" אמרתי צוחקת מסתכלת על אבא שלי, אני יודעת שכשהוא היה מפורסם היה לו מלא חברות וחוץ מזה אני ממש דומה לו מה שאומר שאני יפה.
"טוב בואו הארוחה מתחילה" קים אמרה וכולנו עמדנו מול השולחן. מדי פעם תירגמתי לאוסטין ואמה את המילים שלא הבינו.
"מי שואל את הכושיות?" סבא שלי שאל.
"יולי" כל הצד של אבא שלי אמר.
"כן כן פליז!" היא התחננה ונתנו לה. היא ממש חמודה, היא שרה בקול ילדותי חמוד וגם יש לה מבטא כמו של ג'מה.
"כל הכבוד!" אמרנו מוחאים כפיים.
"די די אני יודעת" אמרה וקדה קידה.
"אני מתה עליה" אמרתי לאמה בלחש.
"כן היא כזאת פלפל" אמרה אמה ויולי חייכה אליה. התחלנו לאכול היה ממש כיף ונחמד לראות את שתי הצדדים ביחד. אחרי הארוחה אני, אוסטין, אמה וקים ישבנו ודיברנו על הלהקה ועל המשפחה. חבל שהלכנו הביתה רציתי שזה ימשך.
"אבא אפשר יום שישי ללכת לפארק שוב עם כולם?" שאלה מיילי.
"לא, הילה וניק טסים לחופשה" אמרה אמא שלי מלטפת את בטנה הנפוחה.
"אתם רוצים ללכת רק עם ג'מה?" שאל.
"ורובין וסבתא" הוספתי.
"אני ישאל אותם" אמר והגענו הביתה.


תגובות (5)

תמשיכייי!!

25/03/2013 04:45

תמשיייייכי !! חג שמח !!

25/03/2013 05:21

תמשיכייייייי וחג שמח ;-)

25/03/2013 06:19

תמשיכיי!! וחג שמח!!

25/03/2013 06:27

תמשיכי!!! חג שמח :)

25/03/2013 16:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך