שירז סוייפר דיירקשנית
אוי אני לא מאמינה הסיפור הזה מושלם!!!!!!!!!!!!!
אני מקווה שאתן אוהבות אותו ♥
תגובות וממשיכה ♥♥♥
פרק הבא אני יסביר הכל בעניין שי....

להקה בסתר- פרק 5

אוי אני לא מאמינה הסיפור הזה מושלם!!!!!!!!!!!!!
אני מקווה שאתן אוהבות אותו ♥
תגובות וממשיכה ♥♥♥
פרק הבא אני יסביר הכל בעניין שי....

*מנקודת מבטה של שי*
התעוררתי מוקדם מהרגיל כדי שיהיה לי יותר זמן להתארגן לבית ספר. פתחתי את ארוני הלבן מבריק והוצאתי את כל בגדי מהארון. הסתכלתי על המראה מודדת את הבגדים אך שום בגד לא נראה עליי יפה. נכנסתי בשקט לחדר של נוי שעוד הייתה ישנה ופתחתי את ארונה. הסתכלתי בוחנת את הבגדים כדי למצוא את בגדיי שגנבה לי. כל פעם נוי נכנסת לחדרי ועושה שם בלאגן שלם! היא גונבת לי בגדים ואיפור ולמרות שזה לא מקובל עליי אבא שלי אומר שצריך לכבד אחים ו/צריך להגיד תודה שיש בכלל למרות שזה מעצבן. אני הבכורה וזאת סיבה מכמה סיבות שאני חותכת… בחודשים האחרונים לא ממש חתכתי כי הרגשתי יותר בנוח עד ששוב טים חזר וזואי רק איתו… אני לא יודעת מה יש לי…
הבטתי בחדר של נוי כדי לראות היכן הבגדים שלי. הסתכלתי על המיטה שלה ומתחת לידה של נוי הישנה נמצא החולצה שלי. ניסיתי בעדינות רבה להוציא את החולצה אך נוי תפסה בידי בחוזקה.
"דודי בובי" אמרה נוי יושנת. פעם היה לנוי דובי שהיו קוראים לו 'דודי בובי' ואנחנו זרקנו אותו בלי שהיא שמה לב והיא עדיין חושבת שהוא בחופשה למרות שהיא בת 13…
"דודי בובי הלך" אמרתי בלחש.
"מה למה?" אמרה וכל השיחה הזאת שהיא יושנת.
"הוא הלך להתקלח" אמרתי בצחוק.
"אז בואי איתי גם להתקלח" אמרה. איך עכשיו אני מוציאה את היד שלי השיחה הזאת יכולה להימשך לנצח!
"שנייה הוא יבוא" אמרתי. חיפשתי איזה בובה ואז מצאתי בובה של לב.
"היי נוי תראי הנה דודי בובי" אמרתי בלחש.
"תביאי לי" ביקשה. הנחתי את הלב בין ידיה והיא התחילה לשיר לו ואז עפתי מהחדר כאשר החולצה בידי. התלבשתי מהר וכולם כבר קומו ונוי סיפרה לכולם שדודי בובי בא בלילה והיא התחילה לקפוץ בסלון והיא קצת השתגעה היא התחילה לדבר עם הבטן של אמא שלי (אביה בהריון) ולצחקק בקול ופשוט היא השתגעה. אני יצאתי מהר והלכתי לבית הספר כדי לספר לכולם. היה כל כך כיף היום העברתי שיעור בכיתות שיעורי ריקוד וכולם אמרו לי שאני רוקדת מאוד יפה…
חזרתי הביתה מחויכת והתחלתי לרקוד הרבה ובלי הפסקה. כל החתכים והרגשות אשמה וכל הרגשות הרעות עברו שרקדתי. הרגשתי מאושרת הכי שבעולם. בזמן שרקדתי קיבלתי הודעה מאליאנה חברה שלי. אליאנה היא חברת ילדות שלי פעם היא הייתה פעם גרה בבריטניה ולפני כמה חודשים היא עזבה לישראל וכך גם דנה…
מפה מגיעות רגשי האשמה שלי בגלל דנה אליאנה שלחה לי הודעה שדנה במצב קשה מאוד…
אוף מה אני יעשה אני בבריטניה!!!!!!! פתאום הכל חזר אלי והחיוך ירד מפניי.


תגובות (11)

אני יותר מאוהבתת את הסיפורר הזההה אני מאוהבתת בסיפור הזהה , כפרה על שי הבת היפה שלי <3
אווו מיי גאדד אני בהריון ולי ולליאם יהיה עוד ילדדד D:
אני נשמעת סתומה עכשיו -.- חחחחחחחחחחחח לא נורא ;)
תמשיכייי דחוףף את הסיפור המדהים הזהה <3 <3 <3

26/02/2013 08:43

תמשיכי!!!!

26/02/2013 08:51

תמשיכי:)

26/02/2013 09:23

תמשיכיי :)

26/02/2013 09:26

תמשיכי

26/02/2013 09:45

היי שירז הסיפור שלך מושלם הכתיבה שלך כל כך עמוקה וייחודית – תמשיכי כך וברכות חמות ל- : aviya כי הנה היא שוב בהיריון .

בהזדמנות זו אני מבקשת לפנות למירי ולשאול אותה רק שאלה אחת : "מירי שכחת את בקי" את כועסת עלי חלילה ??? מבקשת שתחזרי אלי תודה ותודה לשירז כי השתמשתי בחשבון שלך ופניתי למירי ♥♥♥♥

26/02/2013 10:02

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה בקי ינסיכה D:
אולי בעתיד אני כן יהיה בהריון מליאם , הלוואי , חלוםם !! *~*

26/02/2013 10:17

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה בקי ינסיכה D:
אולי בעתיד אני כן יהיה בהריון מליאם , הלוואי , חלוםם !! *~*

26/02/2013 10:25

אני דורשת
לא מבקשת
דורשת המשך

26/02/2013 10:58

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/02/2013 11:06

תמשיכי!!!

26/02/2013 13:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך