הנושמת
אז או פרק הבא או פרק אחרי זה זה הסוף סורי שהשארתי אתכן בכזה מתח אבל אחותי הייתה היום כל היום על המחשב. טוב לא חשוב. מקווה שנהנתן מהפרק ורציתי להוסיף אני אולי יעלה סיפור נוסף לא על וואן דיירקשן או עוד סיפור על וואן דיירקשן רק שהפעם עם בן אחר רוב הסיכויים שעל נייל עדיין לא החלטתי. בערב אני מעלה עוד פרק אז תגידו לי מה אתן חושבות על הפרק (תאמת שאני לא מתה עליו) וזהו. אוהבת אתכן :)

להקת בנות סיפור על – 1D פרק 15

הנושמת 24/03/2013 1381 צפיות 6 תגובות
אז או פרק הבא או פרק אחרי זה זה הסוף סורי שהשארתי אתכן בכזה מתח אבל אחותי הייתה היום כל היום על המחשב. טוב לא חשוב. מקווה שנהנתן מהפרק ורציתי להוסיף אני אולי יעלה סיפור נוסף לא על וואן דיירקשן או עוד סיפור על וואן דיירקשן רק שהפעם עם בן אחר רוב הסיכויים שעל נייל עדיין לא החלטתי. בערב אני מעלה עוד פרק אז תגידו לי מה אתן חושבות על הפרק (תאמת שאני לא מתה עליו) וזהו. אוהבת אתכן :)

מנקודת מבטו של ליאם:

היא נעלמה!!! היא פאקיניג נעלמה!!! אני משתגע כאן מדאגה. הלב שלי מתפוצץ בחזי. אני לא מאמין שהיא נעלמה!!! ישבנו אני, אביה, לירון, אביטל, קלי ושאר הבנים, מנסים להבין לאן שקד יכלה להיעלם.
"אתן חושבות שזה הוא?" קלי שאלה את הבנות. למי היא מתכוונת?
"אבל אם זה הוא, איך הוא מצא אותה?" אביטל השיבה לקלי. מה הולך כאן?
"מי זה הוא, איך הוא קשור לשקד ומה זאת אומרת, איך הוא מצא אותה?" שאלתי בקול דואג.
"שקד לא סיפרה לך על ג'ון?" אביה שאלה מופתעת. מי זה ג'ון? מה לעזאזל הולך כאן?
"לא סיפרה לי מה?" שאלתי בקול רם. שקד מסתירה ממני משהו?
הבנות דיברו בשפה שלא הבנתי ולאחר כמה דקות הן התחילו לדבר בשפה שלי על ג'ון. ואני לא האמנתי ששקד שלי עברה דבר כזה, ואולי, עוברת גם עכשיו.

נקודת מבטה של שקד:

פקחתי את עיני, והדבר הראשון שראיתי היה תקרה מעץ, והתקרה הייתה מוכרת. ידיי ורגלי כאבו והרגשתי משב רוח על גופי. הרמתי מעט את ראשי וגליתי שאני ערומה וקשורה למוטות של מיטה. מה קרה לי?
"התעוררת" שמעתי קול מוכר להחריד ואחרי שנייה גם ראיתי אותו, ערום גם הוא. קפאתי. זכרונות מאתמול רצו בראשי והבנתי מה קרה כאן.
"מה אתה רוצה ממני ג'ון? את בתוליי כבר לקחת. אתה רוצה כסף? זה מה שאתה רוצה? אין בעיה אני אתן לך את זה, רק תעזוב אותי כבר" צעקתי עליו והדמעות כבר עמדו לי בעיניים, אך לא שחררתי אותן. אני לא אתן למניאק הזה לראות אותי בוכה. הוא גיחך.
"אני לא רוצה כסף שקד" אמר בקול שליו. רציתי לרצוח אותו, תרתע משמע "אני רוצה אותך בחזרה" אמר שוב בקולו השליו. הדמעות יצאו. כבר לא יכולתי יותר. התמוטטתי. הוא התקרב אליי ומחה את הדמעות. טילטלתי את ראשי, מנסה להעיף את מגעו ממני. הוא התעצבן.
"תפסיקי כבר חתיכת כלבה" צרח והחזיק בראשי בחוזקה.
"הכלב היחיד שנמצא כאן זה אתה, חתיכת משוגע" צרחתי עליו ונשכתי את ידו. הוא פלט זעקת כאב ולאחר שנייה הרגשתי את ידו על לחיי, סוטר לכל אחת מהן. בכיתי. הכאב היה בלתי נסבל. לפתע הוא עלה מעליי. קפאתי. זיכרונות מלפני שנה עולים לראשי, כאשר הוא עשה זאת בפעם הראשונה. אונס ומכה אותי. וכך גם עכשיו היה. הוא אנס אותי ואני… אני רק בכיתי. בכיתי והתפללתי שליאם יכנס בכל רגע ויציל אותי מהסיוט הזה. מהסיוט ששמו ג'ון.

נקודת מבטה של סיון:

שקד נעלמה. ידעתי שהיא לא סתם נעלמה. אני אולי רק בת 12 אבל אני לא מטומטמת. אני הייתי היחידה שידעה על מה שקרה לשקד עם ג'ון. רק עליי היא סמכה, זאת אומרת עליי ועל חברות שלה. חודשים נסתי לגרום לה להגיש עליו תלונה במשטרה אבל היא לא הייתה מסוגלת. היא עדיין 'אהבה' אותו. לא הבנתי איך היא עדיין מסוגלת לאהוב אותו אחרי מה שעשה לה, אך לא שפטתי אותה. לקחתי את הטלפון בידי מחייגת לקלי. ידעתי לאן הוא לקח אותה הבן זונה הזה. לפחות קיוויתי שלשם לקח אותה.
"הלו? סיון?" נשמע קולה של קלי.
"קלי אין לי זמן להסביר אבל אני חושבת שאני יודעת מי חטף את שקד וגם…. לאן הוא לקח אותה" אמרתי בקול לחוץ. לפתע שמעתי את קולו של ליאם החבר החדש של שקד.
"איפה?" שאל
"אתה לא תוכל למצוא את זה אבל… אני כן"


תגובות (6)

תמשיכיייייייייייייייייי !!!

24/03/2013 08:37

תמשיכייייייייייייייייייייייי

24/03/2013 08:57

תמשיכיייייייייייי!!!!!!!!!אני מאוהבת בסיפור הזה,ואת כותבת מעלף!!:)

24/03/2013 09:57

תודה אביטל ולירון ואביה אני עכשיו כותבת את הפרק ואני מעלה מקווה שתהנו :)

24/03/2013 10:13

תמשיכיי אני במתח!!!

24/03/2013 10:39

אנחנו נהנה:)) ♥

24/03/2013 10:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך