להתחיל הכול מההתחלה-סיפור על הארי (פרק 6)

liron1234 03/12/2013 737 צפיות 4 תגובות

פרק 6 :
זה היה לואי הוא ראה את זה והוא היה בשוק הוא הסתכל על הפנים שלי שהיו אדומות ושכול האיפור מרוח לי על הפנים .
נקודת המבט של לואי :
לא האמנתי למה שראיתי הילדה היפה שלי מתעללים בה מי זה האיש הזה באיזה זכות הוא נוגע בה וגורם לה להיות במצב כזה .
"אדוני אני מבקש שתעזוב אותה " אמרתי "לך מפה ילדון" אמר האיש "תעזוב אותה" צרחתי ונתתי לו אגרוף,הוא התעלף ישר רצתי עליה והרמת אותה מהרצפה חיבקתי אותה חזק שתרגיש שאני שומר עלייה לא יכולתי לראות אותה ככה,היא לא הפסיקה לבכות.
חזרה לנקודת מבט של אמה:
כול כך כאב לי שזה מה שהוא עשה לי ואני חשבתי לתת לו הזדמנות עכשו בחיים לא כשהוא התעורר הוא אמר:"זאת לא תהיה הפעם האחרונה שתיראי אותי" והלך וטרק את הדלת המשכתי לבכות על הרצפה לואי הרים אותי כמו נסיכה למיטה והניח אותי עליו בחיבוק עוטף ואוהב ושאל אותי "מי זה אמה ?" "זה אבא שלי" אמרתי והשפלתי מבט "את לא צריכה להשפיל מבט יפה שלי זה לא אשמתך " הוא אמר מנסה לעודד אותי סיפרתי לו על זה שהוא נטש אותי ועל איך עבר עלי כול היום "טוב תיכנסי להתקלח תנקי את היום הזה ומחר תקומי חדשה אני יזוז נירא לי" ושהוא בא לקום תפסתי לו את היד "אני רוצה שתישאר לישון איתי" אמרתי .
נקודת המבט של לואי:
היא כזאת יפה ועדינה נירא לי שאני מתחיל להרגיש אליה משהו "אבל אמא שלך ואחותך פה יש מי שישמור עליך" אמרתי והתשבתי על הברכים כדי להיות בגובה שלה כי היא ישבה על המיטה "אני יודעת אבל אני רוצה שתישאר איתי ושתחבק אותי כול הלילה ותשמור עלי מקרוב" אמרה ותוך כדי דמעה זלגה לה על הלחי כול כך אהבתי שהיא רוצה שאני ישאר איתה "אוקי אני ילך להביא בגדים ויחזור בנתיים תתקלחי יפה שלי" אמרתי וחיבקתי אותה הלכתי הביתה ושהגעתי ליאם בא אלי "איפה היית?" שאל "הייתי אצל אמה" עניתי לקחתי את הבגדים והלכתי אליה "לאן?" שאל נייל "אני ישן היום אל אמה היא צריכה אותי" אמרתי ויצאתי.
חזרה לנקודת המבט של אמה :
נכנסתי להתקלח וכשסיימתי לואי כבר היה שם הוא חיכה לי במיטה התקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה על הלחי ואמרתי "תודה לואי אני לא יודעת מה הוא היה עושה לי אם לא היית בא" הוא חייך ואמר "את לא צריכה להודות לי אני יעשה הכול בשבילך קטנטונת" חיבקתי אותו חזק וראינו סרט וצחקנו סוף סוף צחקתי בכול היום המסריח הזה ואז נרדמתי. בבוקר קמתי בנשיקה על המצח וראיתי שלואי כבר התארגן "לאן אתה הולך?" אמרתי חצי ישנה "אני הולך כדי שאמא שלך לא תירא אותי יום טוב יפה שלי" הוא אמר ונתן לי נשיקה נוספת "רגע בא לך נצא היום?" שאלתי והתשיבתי על המיטה "כן בטח נדבר" חייך והלך קמתי, התקלחתי, צחצתי, לבשתי סקיני גבוה חולצה ירוקה של בית הספר ווינס ירוקות שדומות לצבע החולצה של המקיף .לקחתי את התפוח, קראתי לשיר ויצאנו .כשהגעתי למקיף ראיתי את שירי ואת ועמית הן קפצו אליי בחיבוק "חחח מה קורה חברות?" שאלתי "בסדר בא לך לצאת היום?" שאלה אותי עמית "מצטערת אני יוצאת היום עם לואי" אמרתי והן היו בשוק "לואי טומלינסון?" אמרו ביחד "כן אנחנו גרים אחד ליד השני ואמא שלי מעצבת להם בגדים אז אנחנו מכירים ואני ולואי קבענו היום בערב שניצא " אמרתי בחיוך תוך כדי שאני מוציאה דברים מהלוקר ."אז בואי נילך אחרי מקיף "אמרה שירי "סבבה" אמרתי והתקדמנו לכיתה ואז שמעתי מישהו אומר "בוקר טוב ילדה יפה" זה היה איתן זה שיושב לידי "חח בוקר טוב" אמרתי ונתתי לו חיבוק. אחרי בית הספר הלכנו לקניון וקניתי בגדים ואז קיבלתי הודעה מלואי והיא רשום :"קטנה שלי בא לך נילך היום להחלקה על הקרח ?"
אויי הוא כזה חמוד אמרה לי עמית "כן הוא מקסים" אמרתי ונזכרתי באיך שהוא הציל אותי אתמול.
"כן תאסוף אותי בשמונה?" הגבתי ללואי
"אין בעיה יפה שלי" הוא החזיר תשובה
הגעתי הביתה אם מלא שקיות שמתי אותן במקום וירדתי למטה.


תגובות (4)

מושלם תמשיכייי

03/12/2013 12:54

תמשיכיי!!

03/12/2013 13:00

תמשיכי

03/12/2013 13:32

תמשיכי דחוףףףףףףףףף

03/12/2013 15:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך