לואי ומוריה – וואנשוט

16/04/2013 742 צפיות 5 תגובות

יום חרא, הכל הלך הפוך.
נפרדתי מחבר שלי כי גיליתי שהוא בוגד בי עם החברה הכי טובה שלי, גררו את המכונית שלי ועוד שמתי אותה במקום שאפשר לחנות ובגלל זה הייתי צריכה ללכת אחרי הבית ספר בגשם לבד הבייתה ועוד הבית רחוק, אני בטוחה שעוד כמה ימים אני אהיה מצוננת, ההורים שלי לא בבית, הם בחו״ל ואני נשארתי עם אחי הגדול בן 21 ואחותי הקטנה בת 5, כשהגעתי הבייתה הייתי בטוחה שהיום רק יהיה יותר ויותר גרוע אבל במקום זה כשדפקתי בדלת פתח לי מישהו ברך בן גילי ממש יפה ואמרתי: היי, מי אתה? הוא ענה לי: אני לואי, נעים מאוד, אני חבר של אחיך.
אני: נעים מאוד, אני מוריה.
לואי: למה כולך רטובה? מה קרה?
סיפרתי ל את כל הסיפור וכשגמרתי הוא היה בהלם ואמר אחרי כמה דקות שהתאושש: וואו, זה יום ממש בלי מזל.׳
אני: כן טוב ביי אני הלכתי להתקלח ולהחליף בגדים לפני שאני אהיה חולה.
לואי: ביי.
~מנקודת מבט של לואי~
אחרי שמוריה הלכה להתקלח ולהחליף בגדים הלכתי לסלון לאח שלה , דניאל ושאלתי אותו: למה לא אמרת לי שאחותך כל כך יפה?
דניאל: מה התאהבת בה?
אני: לא יודע, אולי, כן.
דניאל: לא נורא, נראה לי היא התאהבה בך גם..
אני: מאיפה לך?
דניאל: אני מכיר את אחותי, סמוך עליי.
אני: אוו קיי.
בינתיים הלכתי לסלון וחשבתי עליה: היא כל כך יפה, עם שיער חום ופסים בלונדיניים לאורך, עיניים ירוקות כהות ממש, כמו צבע כזה כל העלם של עץ ברוש, חיוך דק ומתוק עם שתי גומות עמוקות, גובה בערך 1.60- 1.62. היא מהממת. ולפי מה שדניאל סיפר לי היא תמיד מנסה להצחיק, לא לשעמם או לעלות חיוך על הפרצוץ של אנשים בסביבה אפילו עם זה להביך את עצמה, חייכנית (לזה שמתי לב) , אוהבתל לבלות עם חברות, שרופה על שופינג וכל מה שהוא כולל. וואי היא בדיוק כמוני, אני מאוהב!
אחרי עשר דקות ראיתי שהיא יצאה מהמקלחת, ירדה במדרגות ולבשה חולצת סטרפלז לבנה עם שורט כחול, פשוט מהממת. היא הלכה למטבח ושמעתי אותה ואת דניאל מדברים אבל לא שמעתי מה הם אומרים, רק ראיתי שהיא יצאהמהמטבח כולה מחייכת, הרי היא חייכנית איך לא?
~כעבור שבועיים~
אני בא אל דניאל כמעט כל יום, אני ממש מאוהב במוריה אבל שמרתי את זה בינתיים בלב.
אנחנו הידידים הכי טובים, הולכים ביחד לכל מקום אפשרי, כבר הכרתי לה את כל הבנים (הארי, זאיין, נייל, ליאם) הם ממש אהבו אותה ואמרו שהיא נחמדה וגם היא ממש אהבה אותם. היום אני ומוריה יוצאים לים.
~בים~
כשהגענו לים התיישבנו על החול ודיברנו, אחרי כמ שעות לקראת השקיעה החלתי להגיד לה מה אני באמת מרגיש והתקרבתי אליה, הא בהתחלה לא הבינה ואז התחלתי להגיד: מוריה, יש משהו שאני רוצה להגיד לך כבר המון זמן, בעצם מאז שהכרתי אותך.
מוריה: אווקיי, מה אתה רוצה להגיד לי?
אני: מאז שהכרתי אותך אני ממש התאהבתי בך, עד היום אני אוהב אותך מאוד, כל פעם שאני רואה אותך יש לי פרפרים בבטן ואני לא יכול לשמור את זה.
נישקתי אותה ואחרי הנשיקה היא אמרה לי: אני גם אוהבת אותך מהרגע שפתחת לי את הדלת באותו היום שנפגשנו עד היום.
אני: את הדבר הכי טוב שקרה לי ונישקתי אותה שוב.


תגובות (5)

וואנשוט מהמם!
כשמדברים, אני הייתי מציעה לעשות כך:
״אני אוהב אותך״ אמר לואי וחייך ״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי והתנשקנו.
ולא:
לואי: אני אוהב אותך אמרתי וחייכתי
אני: גם אני אוהבת אותך והתנשקנו.
זה יותר מסודר :-)

אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ העלתי פרק 9! ❤

16/04/2013 04:17

אוו קיי, תודה על העצה ואני אקרא בשמחה את הסיפור שלך ואגיב :)

16/04/2013 04:21

אפשר שתעשי לי גם וואנשוט

16/04/2013 09:29

Loveam ברור רק תביאי לי תיאור

16/04/2013 10:12

Loveam ברור רק תביאי לי תיאור

16/04/2013 10:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך