danamalik1201
תודה על התגובות. כיף לשמוע. פרק 5 מחר.

לט מי קיס יו- פרק 4

danamalik1201 19/07/2013 791 צפיות 4 תגובות
תודה על התגובות. כיף לשמוע. פרק 5 מחר.

טוב אז ירדתי למטבח. נייל לא היה שם לבד. הוא היה שם עם וואן דיירקשן בכבודם ובעצמם. כן, כן, אני אוהבת את השירים שלהם מאז שחברה שלי ראתה אותם באקס פקטור. היו שם כל הלהקה עם החברות שלהם ומאי פשוט חפרה לי עליהם אז אני יודעת במקרה מיהם החברות:
רות עם לואי: בת 19, שיער שטני וחלק, אפשר להגיד שהיא לא ממש גבוהה אבל רזה ושטותניקית בול כמו לואי.
מיקה עם זאין (חיימשלי – הערת הכותבת)-בת 17 בלונדינית גבוהה ולא רזה מידי עיניים בשילוב של כחול וירוק, יש לה חיוך מהמם. היא נראת כמו אחת שמצחיקה ושונאת סטוצים. לא ניראת כמו אחת עם עבר קשה. (זה כרגע אבל אז היא תגלה שלא- הערת הכותבת).
שירה עם הארי- בת 16, שיער מתולתל וחום, שזופה, עיניים במבע כחול אפור וירוק, ממוצע בגובה ובמשקל, יש לה 2 עגילים ובשמאל ו3 בימין. היא נראת אחת שובבה קצת עקשנית ואחת שאוהבת טוויטר ופייס.
והאחרון- אורי וליאם: בת 17 יפה, מנומסת, נחמדה, אבל נראת כזאת רעשנית מבפנים, שיער חום דבש וחלק, מגיעה לליאם עד לכתפיים נראת חמודה כזאת.
זה נראה כאילו אלוהים רוצה שאני ונייל צריכים להיות ביחד. ואז הארי אומר כזה:" וואו נייל, אתה רק הגעת לדובלין היום וכבר את מתחיל עם בנות ומתחיל איתן?" נייל בא ומביא כאפה בראש ואז אומר:" תכירו זאת אמה, הכרנו בטיסה היא התבלבלה בטיסה לסאמר סקול כך שהיא לביינתיים פה אוכלת וישנה. אז אל תעשו שטויות. טוב האמת…. למי אני אומר? אתם אף פעם לא תפסיקו לעשות שטויות…" ואז אמרתי לנייל:" נייל אני צריכה לדבר איתך." וכולם הסתכלו עליכם ואמרת:" לדקה, לבד"

אז הלכתם לסלון והוא אמר לך:" רק אל תגידי לי שכבר את עוזבת."
אני:" להפך רציתי לבקש ממך אם אני יכולה להישאר אצלך במקום הסאמר סקול שלי?"
נייל:" ברור, את שאת אותי הרגע אחרי שאמרתי בבקשה שאל תגידי לי שכבר את עוזבת?"
אני:" מה קרה? מרגיש לבד בגלל שלכולם יש חברות?
נייל:" ברור. אפשר להגיד שזה משעמם שכןלם מתנשקים ורק אתה אוכל ננדוס"
אני:"חחחחחח אוב אז בוא למטבח אני מתה מרעב"
נייל:" טוב בואי גמאני נעשייתי רעב"
אז את והוא הלכתם למטבח ונייל כזה מכריז:" אמה נשארת פה במקום הסאמר סקול שלה. זה אומר שאנחנו איתה כל הזמן"


תגובות (4)

תמשיכי

19/07/2013 08:38

ייייייישששששששששששש העלית עוד פרק ואני עם לואה(:
אני מחכה להמשך..
אוהבת אותך…

19/07/2013 08:38

חחחח גמאני אותך. מעלה פרק 5 מחר.

19/07/2013 08:46

יו איזה סתומה אני ששחכתי לעשות תיאור אני ממש מצטערת… ;)
איזה מושלמי
לאב יו

19/07/2013 09:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך