danamalik1201
חחחחח אני רוצה פעם אחת למתוח. מעניין איך תהיו. אוף באלי גם לונדון ^_^.

לט מי קיס יו- פרק 6

danamalik1201 21/07/2013 664 צפיות 7 תגובות
חחחחח אני רוצה פעם אחת למתוח. מעניין איך תהיו. אוף באלי גם לונדון ^_^.

אז יצאנו אני, רות, מיקה, שירה, ואורי לשופינג. ואני חייבת להגיד- זה היה השופינג הכי מהנה בחיים שלי! יכול להיות שבגלל שרוב הזמן היו איתי חברות צבועות ומזויפות, ~פשוט מאי לא אוהבת לעשות ממש שופינג אלא אם כן יש משהו שקשור וואן דיירקשן~ אבל הם פשוט אין דברים כאלה! אפשר היה להגיד שאנחנו וואן דיירקשן אבל במקום הבנים יש אותנו! פשוט התחברתי אליהן וזה זה היה מדהים. גם גיליתי שלמיקה ~ זאת שחשבתי שאין לה עבר קשה~ יש לה! היא סיפרה שהיא כמעט ולא נאנסה על ידי האקס שלה, דניאל. הם היו חברים כמעט שנה אבל הוא כל הזמן רק רצה להיות איתה במיטה. הוא אמר שכל זמן צוחקים עליו על זה שהוא לא נכנס איתה למיטה זה עד שהכל התפוצץ והם נפרדו. אז היא פגשה את זאין ואיך להגיד את זה, הם פשוט התאהבו. הם בילו בכל מיני מקומות ופעם אחת הוא עשה לה הפתעה בבית שלו: ארוחה רומנטית:). ואז היא אחרי הארוחה היא פשוט נרדמה ולא שמה לב לזה שהיא עדיין אצל זאין. זאין פשוט שכב לידה, חיבק אותה, ונרדם ביחד איתה. ואז דניאל שמע את זה מהחברים שלו, והם צחקו עליו על זה שהוא לא הצליח להכניס אותה למיטה אחריי שנה וזאין (למרות שזה ממש לא נכון) הכניס אותה אחריי שבועיים. אז הוא החליט לנקום בה. ואת השאר היא לא סיפרה כי לא היה נעים לה לספר וזה היה כבר מובן מה הוא רצה לעשות וזאין כמובן הציל אותה (זאין חיימשלי- הערת הכותבת)! ממש התחברתי אליהם! ושירה כל שניה ביקשה לעשות תמונות, מהתמונות האלה אפשר לעשות כבר בוק! רות לקחה איתה גזר חתוך וכפית ואורי לאות הזדהות אם ליאם לא רצתה לאכול ~למרות שזה ממש היה טעים, זה פשוט היה עם סוכר~. וכמובן שקנינו בגדים. אני קניתי לעצמי חולצה של דגל בריטניה אבל בכתום וירוק ~ לאות הזדהות אם נייל על זה שהוא אירי~ והגינס קרוע וננדוס כי נייל ביקש. האמת היא שהבנתי למה נייל אוהב את זה, טעים החרא הזה;). הבנות קנו סתם כל מיני תכשיטים וזה וגמאני ואז נסענו הביתה להתארגן. היו לנו שעתיים להתארגן פשוט המסיבה מתחילה בשש ואני נוסעת אם נייל ^_^. התאהבתי בו סופית. חבל שאין לי איתו ממש סיכוי אבל לא נורא אני חיה את הזמן הזה שאני איתו. הלכתי להתקלח, קצת לנקות את הראש מהמחשבות.יצאתי והתחלתי להתאפר. שמתי קצת אודם ומסקרה, פשוט אני לא מהבנות האלה שממש אוהבות להתאפר ואז נכנס ואומר:" אפשר גם להתאפר? פשוט נגמר לי הכל." ואת כל זה במבטא סנובי כזה.
אני:" ברור! בוא אני ישים לך."
נייל:" תודה. את פשוט מצילה חיים"
אז בסוף ציירתי לא שפם עם האודם וזה היה קורע מצחוק והוא הסתכל במראה ואמר:" וואו את יודעת לאפר!"
אני:" תודה, תודה! אומרים לי את זה הרבה" ופשוט היינו צמודים ואז…….


תגובות (7)

תמשיכי

21/07/2013 02:45

תמשיכי עכשיו!!!!

21/07/2013 02:46

המשך דחוף!!!

21/07/2013 02:51

ואז?!?!?!?! ואז מה?????? המשך דחוף! :)

21/07/2013 03:23

הם התנשקו…או שעשו פדיחה תלוי מאיזה סוג של אנשים את…
סיפור מושלם
לאב יו

21/07/2013 04:31

נו…….
המשך!!!!!!!!

23/07/2013 03:08

מוששלםםםםםםם

23/07/2013 03:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך