לייזר – הקדמה + פרק 1

Liel 0_o 07/08/2014 765 צפיות אין תגובות

לייזר

״תפסיק! תשחרר אותי!!״ אמרתי בניסיון להשתחרר מהכבלים.
״תסתמי! אני לא רוצה לשמוע אותך יותר , דיברת מספיק.״ הוא אמר ושם לי סלוטפ על הפה.
למזלי היה לי אולר בכיס והצלחתי להשתחרר מהכבלים שחישמלו אותי כל רבע שעה.
העמדתי פנים שאני עדיין כבולה וברגע שהוא לא שם לב , רצתי בכל כוחי אל עבר הדלת הגדולה , לא היה לי מושג מה יש שם.
ניסיתי לפתוח אותה , ממש התאמצתי .
הוא רץ לכיווני וניסיתי דלת אחרת.
היא נפתחה ומה שהיה שם , אף אחד לא ראה מעולם.
היו שם מלא מכונות מוזרות , מין מעבדה מלחיצה , הכל היה לבן , והיו שם תמונות של חמישה ילדים , כל החדר היה מלא בתמונות שלהם . זה היה מסתורי , אבל בכל זאת מפחיד .
הפעלתי את המכשיר קשר שלי , זה שעון שנמצא על יד שמאל שלי כל הזמן.
״גילית מה הוא מתכנן?״ אייס שאל אותי מתוך המכשיר קשר.
״אני אסרוק לך את החדר ואשלח ״עניתי ושלחתי לו סריקה של החדר.
״תחזרי לפה מהר , אסור שהוא ידע שאת סוכנת של ״לייזר״ ״ הוא אמר וברחתי דרך הפתחי אוורור ישר אל המעבדה של ״לייזר״ .
״לייזר״ זאת חברה של סוכנים ואני אחת מהם. האמת שאני הבת של מקים החברה. הוא שולט על כל העניינים שם.
הוא תמיד אומר לי שאם יקרה לו משהו אני זאת שאצטרך לנהל את העניינים בחברה ולקחת את התפקיד שלו .
הוא לא רוצה שאף אחד אחר ינהל את ״לייזר״.
״גיליתי מי אלה הילדים״ אייס אמר.
״מי?״ שאלתי .
״אוקיי תקשיבי טוב , הנה הפרטים על כל אחד מהם. את צריכה למצוא אותם ולשמור עליהם בטוחים. מה שזה לא יהיה אני בטוח שהם קשורים לתוכנית שלו. יכול להיות שהם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים.״ הוא אמר
״אוקיי.. סמוך עליי.״ אמרתי ויצאתי למשימה .
״היי חכי רגע!״ אייס קרא לי בחזרה.
״מה עכשיו?״ שאלתי
״קחי גאדגטים , את תצטרכי אותם״ הוא אמר ונתן לי מלא דברים מגניבים.
״יש ! תודהה״ אמרתי , חיבקתי אותו ויצאתי לדרך.
אייס הוא חבר טוב מאוד של המשפחה.. אנחנו קרובים.
הגאדגטים : ליפסטיק עם לייזר שחותך דברים.
מראה סגולה – עוד לא גיליתי מה היא עושה.
מייקאפ שאם מורחים אותו הופכים לבלתי נראים .
ושעון חול שהוא בעצם פצצה וברגע שהופכים אותו והחול נגמר אז היא מתפוצצת. – את זה גיליתי בדרך הקשה..
דברים קטנים ולא מזיקים אהה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך