פיינית פוראוורX3
5+ תגובות ממשיכה

למה אני ולא היא ?! <3 3 דניאל דניאל דניאל

פיינית פוראוורX3 01/05/2013 561 צפיות 2 תגובות
5+ תגובות ממשיכה

למה אני ולא היא?! <3 3
"דניאל?" שאלתי בלחש התחלתי ליפול אחורה ואחד מהדניאלים תפס אותי ועזר לי לקום "האחת והיחידה סיס" היא אמרה והתקדמתי לחבק אותה התחבקנו ואז ניזכרתי שהיא ברחה והשאירה אותי לבד "כלבה" אמרתי והלכתי אחורה "מה?!" היא שאלה "למה השארת אותי מאחורה למהנטשת אותי אה לברוח לי ככה ישר אחרי שאימא ואבא מתים זה לא המעשה הטוב של השנה" צעקתי עליה "אני יכולה להסביר " היא אמרה "נווו אני מקשיבה " אמרתי חסרת סבלנות נכנסנו למסעדה וחדר ויאייפי היא התחילה לספר לי :"מישו זרק בקבוק תבערה לבית לא יודעת מי וזה פגע בחדר של ההורים ואני היתי צריכה להוציא אותך מהר מישם ורציתי לחזור חזרה להציל אותם אבל איחרתי ולא היה לי מספיק כסף אז השארתי אותך אצל שני ואז המקום היחיד שיכולתי לעבוד בו היה" היא הפסיקה וירדה לה דמעה "שש בייב" אמר לה ליאם "היה זונות אבל אחרי שלוש שנים לא יכולתי יותר אז החלפתי עבודה למלצרות ואחרי עוד 3 שנים היתה במסעדה שעבדתי בה מסיבת סיקסטין והתרגשתי לפגוש אנשים בגילי ואפחד לא הגיע אז ניחמתי את ליאם ששם נפגשנו ואז התאהבנו" היא סיימה "ואו" אמרתי "טוב אז נעים להכיר אותך דני" אמרתי הביאו לנו יין לכל אחד "אז מה אתם עושים פה "שאלתי את ליאם ודני "טוב תאמת שרציתי לדבר עם ליאם" היא אמרה וליאם ניראה חיוור "את אף פעם לא קוראת לי ליאם" הוא אמר ואני ניבהלתי "אני ניפרדת מימך אני כבר לא אוהבת אותך אני לא רוצה לפגוע בך יותר אני מאוהבת במישו אחר " היא אמרה וליאם התעצב נפלה לי המפית וכשהרמתי אותה ראיתי את דני ודניאל מחזיקים ידים מיתחת לשולחן התעצבנתי "דני למה שלא תגידי מי זה" כמתי ועמדתי ליד שניהם "אמ אמ " היא אמרה הרמתי מהר את הידים שלהם ולפני שהם הספיקו להפרד ליאם ראה את זה והתעצבן "הוא?!" שאל "אמ כן" היא אמרה לקחתי את הכוסות מים שלהם ושפכתי עליהם דניאל יש לו פתיל קצר אז הוא בא להרביץ לי אבל ליאם חסם אותו ואז שמתי לב שהיה לו מזלג ביד אז היה לליאם מזלג בגב ואני היתי מבוהלת "בו ליאם אני יטפל בך" אמרתי "דניאל תביא לי את המזוודות שלי מהטא מטען שלך " אמרתי בלי רגש "פסדר" הוא ענה בלי רגש גם העברתי את המזוודות שלי למכונית של ליאם "בו איפה אתה גר" אמרתי וניכנסתי לתא של הנהג "רחוב **** מספר***** " אמר ונישכב במושב האחורי "טוב אתה יכול להתקשר למישו שיאסוף את חברות שלי פליז אנחנו אמורות גם ככה לטוס ללונדון " אמרתי כשאני מסתובבת בעיר לכיון לונדון "כן " אחרי שאמרתי לו את הרחובות המשכנו לנסוע אחרי 3 שעות נסיעה ליאם נירדם והגענו הערתי אותו לאט לאט "הוא ניכנס פנימה ואני יטפל בך " אמרתי והרמתי אותו על כתף אחת שלי ואחד מהבנים בחלון ראה אותנו ונעלם אחרי שתי שניות נפתחה הדלת ונייל היה בפתח "ליאאאאםםםםםם מה קרה " הוא צעק ועזר לי להכניס אותו פנימה "אמ אמ האקס שלי דקר אותו במזלג" אמרתי "אה ודניאל ניפרדה ממנו " אמרתי "רגע אבל את דניאל" נייל אמר מבולבל "אה נכון אני ניראת כמוה אני אחותה הקטנה" אמרתי והרמתי את היד שילחץ לי אותה והוא לחץ אותה "אחמ אחמ עדין יש לי מזלג בגב" ליאם אמר מת מכאבים "אה כן תוריד חולצה" אמרי ובדיוק לואי ירד למעטה והיה בפרצוף של WTF?! "חחח שתוק אני אן אחות של דניאל" אמרתי ללואי "אה ולמה אמרת לו להוריד חולצה?" שאל "האקס שלי תקע לו מזלג בגב" אמרתי ליאם בינתיים הוריד חולצה ואני בהיתי לו בקוביות "רעררר" אמרתי בלי לשים לב וכולם הסתכלו עלי "מה הוא הפייב שלי" אמרתי "טוב עכשיו לעבודה נייל תביא לי כוס מיים " אמרתי ונייל הביא לי "לואי לך למזוודות האלה ותוציא אצטון של לק" אמרתי ולא הספקתי להגיד לו לא לפתוח את המזוודה השחורה עם החזיות "תסגור אותה כבר " צעקתי עליו "יופי עכשיו נייל מי עוד בבית?" שאלתי בזמן שאני מחטא את המזלג מסביב והוא עדין שם "הארי וזאין עושים תחרות תסרוקות למעלה" ענה לואי "לך תגיד להם שליאם ניפצע ושיבואו מהר כי אני צריכה את העזרה שלהם" אמרתי ותוך שניה הם ירדו וראו את המזלג בגב של ליאם "WTF?!" שאל הארי "אני יודעת שזה לא הכי גברי אבל תעזבו לרגע את האגו שלכם ותנו לליאם יד כי אני עומדת להוציא את המזלג" אמרתי והם הבינו "3.. 2… 1…" אמרתי ומשכתי את המזלג "אעאאעעעאעאאעעאעא" ליאם צרח וגם הארי וזאין כי ליאם כמעט שבר להם תיד "שש…" אמרתי מלטפת את הראש של ליאם "עכשיו אני מחטאת אז עם זה שורף תגיד" אמרתי לליאם התחלתי לחטא את הפצע והוא השתנק כמה פעמים אחרי ששמתי לו איזה פלסטר כזה מיוחד "עאעאעאאעאעעאעאעעא" שמעתי צעקות מוכרות "אוי לא" מלמלתי ניפתחה הדלת והבנות היו שם "עאעאעאעאאע" הן צעקו שוב "אוקי אז רק הארי וזאין עדין לא יודעים שאני אן ולא דניאל" אמרתי והן היו מופתעים "טוב תכירו אלה חברות שלי הינו אמורות לטוס מחר ללונדון אבל חשבתי אולי כבר ניסע עכשיו " אמרתי וכולם הבינו אחרי שעתים של הכרות אמנדה והארי ישר היתחברו "אני רעב\ה" צעקו ביחד נייל ונועה …..


תגובות (2)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מזל שהוא דקר אותו עם כפית D: חחחחחחחחחחחחח תמשיכי :)

01/05/2013 13:39

תממממשיככככייייי!%#

01/05/2013 15:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך