שירוש.....:)
תגיבו אני שוקלת להפסיק עם הסיפור זה מבאס שאין תגובות;(

למה אתה לא לצידי?!?! פרק 26!!!!!

שירוש.....:) 05/12/2013 993 צפיות 3 תגובות
תגיבו אני שוקלת להפסיק עם הסיפור זה מבאס שאין תגובות;(

הייתי מסוחררת וצחקתי בלי הרף סתם בלי סיבה.
הארי הביט בי קצת מודאג ונסע אל המלון כשהגענו לחדר הארי פתח לי את הדלת ונכנסתי מסוחררת
~~~~נק' מבט הארי~~~~~
פתחתי את הדלת של המלון אשלי נכנסה לחדר מסוחררת כולה הסתובבתי לשנייה לסגור את הדלת לפתע שני ידיים עדינות סובבו אותי זו הייתה אשלי.
היא סובבה אותי עליה והתקרבה אליי עד שגבי נתקע בדלת היא החלה לנשק אותי ואני לא יכולתי לסרב היא משכה אותי לכיון המיטה היא כבר החלה להוריד את החולצה שלה וכסיימה החלה להוריד את שלי ואז עצרתי אותה היא הביטה בי בפליאה. "אשלי,את שיכורה, אני לא רוצה לעשות את זה מתוך שכרות אני באמת אוהב אותך אבל אני מעדיף ששתינו נעשה את זה לא מתוך שכרות אלא בפיקחות!" אמרתי אליה ומשכתי אותה אל המקלחת. היא חייכה אליי. "הארי,אתה מדהים!" היא אמרה בחיוך ונשקה אותי קלות, ונכנסה להתקלח כשהיא יצאה היא התישבה על המיטה מעסה את הרקות שלה מכאב ראש הנוראי שכנראה תקף אותה! תפסתי בידי כדור נגד כאבי ראש וכוס מים וניגשתי אליה היא סיימה לשתות והחלה לצחוק התיישבתי לידה וחייכתי.
"למה את צוחקת?!" שאלתי ונשכבתי על הכרית והיא נשענה על החזה והניחה את ראשה ואני ליפפתי את ידיי סביב גופה הצנום בחיוך!
"פשוט מצחיק אותי שהארי מוואן דיי עכשיו סרב לסקס ממני," היא אמרה בחיוך והביטה אל עיניי
"כי אני אוהב אותך,
את חשובה לי!" אמרתי לה בכנות והיא הנהנה בחיוך.
"אני יודעת.גם אני אוהבת אותך!!" אשלי לחשה והסמיקה מעט נשקתי אותה נשיקה חמימה! וקירבתי אותה אליי בחום!
"לילה טוב אהובה שלי" מלמלתי לעברה, וכשהבטתי בה היא כבר הייתה רדומה!
אויי אשלי אני אוהב אותך!


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייייייי הרגעעעעעעעעע אווווווווווווו שאניייייייייייייייי ארצחחחחחחחחחחחחחחחח אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!

05/12/2013 12:46

תמשיכיייי

05/12/2013 13:08

תמממממממממשיכייייייייייייי
שושש א לא מפסיקהה הסיפור שלך מושלם מידיי

06/12/2013 09:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך