שירוש.....:)
פרק מתח!!!!!!!!
אני ממש מקווה שתהנו!!!!

למה אתה לא לצידי?!?! פרק 27!!!

שירוש.....:) 06/12/2013 1067 צפיות 3 תגובות
פרק מתח!!!!!!!!
אני ממש מקווה שתהנו!!!!

"הארי,זהו חנות אחרונה אני מבטיחה," אמרתי לכיוון הארי שחייך אליי
שידיו עמוסות שקיות.
"אשלי,אנחנו כבר 3 שעות בקניון ואת כל שנייה אומרת חנות אחרונה,
בואי לאכול לפחות ואז נמשיך," הארי אמר בחיוך ומשך אותי לאחת המסעדות שם גיחחתי והתיישבנו הארי הזמין משהו לאכול. ישבנו שנינו מחכים לאוכל שיגיע ודברנו בנינו.
"אשלי,היום בערב יש הופעה בעשר וחצי אז
תהיי מוכנה," הארי אמר בחיוך בשעה שלגם מן הקפה שלו,הנהנתי לעברו.
סיימנו לאכול וסמנתי לאחת המלצריות שאני רוצה חשבון.
המלצרית התקדמה לכיווני. וכשהיא ראתה את הארי היא פתחה זוג עיניים גדולות והביטה בו בחיוך.
"הארי,מה אתה עושה??"
הארי הביט בי ואח"כ בה מנסה להרגיע וגם להזכר מי זו גיחחתי לעצמי.
"בטי,מה איתך??" הארי אמר בחיוך מאולץ והתרומם ממקומו מושיט כסף ונעמד לידי מלפף את ידיו סביב מותניי.
"אני לא בטי אני אליס,
הארי נשארת כמו שאתה," אליס צחקה והארי גיחח והביט בי בחיוך שובב.
אליס הביטה בי .
"אני אשלי," אמרתי בחיוך.
"את אשלי המדוברת,
נעים להכיר אותך," אליס אמרה בחיוך ולחצה את ידיי בחמימות.
"אשלי המדוברת?!" שאלתי בפליאה.
"כן,אז כשהכרתי את.הארי הוא לא היה מפסיק לדבר עלייך את אחות של ליאם נכון..?!" אליס שאלה בחביבות ואני הנהנתי בחיוך לעברה.
"כנראה שהארי ממש אוהב אותך אם איך שהוא דיבר עלייך תעריכי את עצמך וכמובן את הארי," היא אמרה בחיוך והבטתי בהארי שהסמיק מעט הוא חייך אליי וקרץ לאליס.
"אליס,יש לך חבר?!" שאלתי בחיוך,
"כרגע לא, חח!" היא אמרה.
"מצוין, יש לי מישהו להציע לך, את תרווחי הוא בנאדם מקסים פשוט מושלם," אמרתי בחיוך ואז הוספתי.
"לא אתה הארי,"אמרתי בחיוך להארי שחושב את עצמו למושלם למרות שאני יודעת שהוא כזה הארי גיחח לעברי.
"אהה באמת מי?!"

אליס שאלה בחיוך נבוך.
"זאיין,הוא היחיד הרווק בלהקה חח" אמרתי בחיוך.
"שווה לנסות,אני מוכנה!
הנה המ'ס שלי," אליס אמרה והגישה לי חתיכת דף עם המספר שלה נפרדנו ממנה ועלינו לאוטו והארי פתח בנסיעה לכיוון המלון!
"עשית צעד נכון,כואב לי שלזאיין אין אף אחת," הארי אמר מביט בי חלופות בזמן שהוא נוהג בדרך אל המלון כשעוד 5 שעות ההופעה של הבנים!
"כן אני יודעת,אני בטוחה שהוא יסכים,ואליס נראת ילדה טובה כזו," אמרתי בחיוך והארי הנהנן לעברי!
הגענו למלון ישנו שנת צהריים וכשקמנו התארגנו ויצאנו לכיוון מקום ההופעה אחרי נסיעה של כמה דקות הגענו!
נכנסנו למאחוריי הקלעים!
"בייב,נפגש בסוף ההופעה!
תשבי פה תחכי לי טוב?!" הארי אמר נצמד אליי מעט חייכתי אליו והתקרבתי אליו הוא הביט בי בחיוך מגרה, היינו שנייה מלהתנשק ואז סיימון הופיע "זוג מאוהבים, הארי אתה צריך לעלות לבמה,יאללה כבר תנשק אותה ותעלה" סיימון אמר בקריצה והלך לכיון הבמה גיחחנו והארי נישק אותי התנתקנו והארי ניסה שוב לנשק אותי אך עצרתי אותו
"תעלה כבר!" אמרתי בחיוך
הארי חייך ונשק אותי שוב ורץ אל הבמה כשסיימון קורא אליו לעלות מיד!
לירון,טס ,מיילי ואני התישבנו מאחורי הקלעים יושבות בספה ורואות את הופעה על מסך, ראיתי את הבנים שרים וקופצים הם מהממים,כל כך שמחים יחד! הצלם קירב את המצלמה אל הארי ששר בכל כוחו ואז המצלמה הסתובבה אל הקהל סקרתי בעיניי את הקהל לפתע ראיתי אותו אחרי כל כך הרבה שנים,לא חשבתי שאי פעם אראה אותו שוב אבל פתאום כך לפתע אני רואה אותו נהייתי משותקת לא האמנתי שראיתי אותו הרגשתי בחלום נסיתי לעמוד אך רגליי סרבו לעמוד עד שהצלחתי לעמוד, רצתי מהר לכיוון הקהל הבנות הביטו בי בצורה מוזרה!
נדחפתי בין הקהל בדרך ראיתי את הארי מביט בי בפליאה ואז…


תגובות (3)

תמשיכי הרגע!!!!!!!!!!!!! דמייני שיש לי אקדח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני מכוונת אותו אלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/12/2013 06:54

אומיגדד את מי היא ראתה ?????????

06/12/2013 09:45

או מי גאדסון תמשיכי ה׳ אני גוססת פה!!!!!

06/12/2013 12:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך