a_2120_s
תהנו מהפרק ה-1 אני חושבת שיש לי טעות אחת של כתיב אבל זה לא משנה.

למה אתה? -פרק 1

a_2120_s 09/03/2014 724 צפיות 5 תגובות
תהנו מהפרק ה-1 אני חושבת שיש לי טעות אחת של כתיב אבל זה לא משנה.

התעוררתי בבוקר בבית החדש שלי ,יודע שיש לי היום רעיון עבודה להיות מזכירה ועוז של מישהו מאוד מכובד וחשוב,מעניין מי זה ואני מקווה שאני יקבל את העבודה כי אני צריכה איכשהו להיות ולהתגורר בבית לבד.
קמתי מהמיתה והלכתי לכיוון הארון והוצאתי את הבגדים והתלבשתי כך: סקיני ג'ינס שחור , חולצה ארוכה לבנה שמאחורה היא עשויה מתחרה ונעלתי נעליי בובה לבנות. כשסיימתי להתארגן הלכתי למטבח והכנתי לי קפה.
אחרי שעה יצאת מהבית ונכנסתי למעלית וירדתי לקומה של החניון .יצאתי מהמעלית ונכנסתי למכונית . ברקע של הנסיעה פתאום התחיל להתנגן השיר הכי אהוב עליי LET ME GO של AVRIL LAVIGNE.והתחלתי לשיר את השיר גם.
אחרי 10דקות נסיעה הגעתי למשרדים הגדולים של התעשיות האמנותיות ופתאום חשבת לעצמי אוליי יקרה לי משהו טוב אוליי אני יהיה סוף סוף מאושרת וחופשיה, לא זה בחיים לא יקרה למה חשבתי על זה.
חניתי את האוטו של בחניה ונכנסתי לבניין.
הגעתי למזכירה שהייתה שם "כן? איך אני יכולה לעזור לך?"היא שאלה אותי "באתי לרעיון עבודה פה" עניתי "אה , את טרישה?" היא שאלה ובאותו רגע שהיא אמרה את השם שלי לא יולתי לשמוע את השם שלי, אף פעם לא אהבתי אותו. "כן" עניתי "את יכולה להיכנס, מר קאוול מחכה לך" היא אמרה ונכנסתי לחדר שלו.
ראיתי אותו והוא היה מאוד מלחיץ. הוא ישב שם על הכיסא מחכה ואפילו לא חייך, איזה בן האדם לא מחייך על הבוקר,מוזר.
"בוקר טוב " אמרתי "בוקר טוב " הוא ענה ועדיין לא עלה חיוך על פניו. איש מוזר.
"אוקיי עבודה שלי היא שתהיה העוזרת שלי כשאני נוסע, את תטפלי בכל העניינים שבלונדון ובמיוחד בשתי הלהקות וואן דיירקשן וליטל מיקס , כ אני מפחד שהם יעשו דברים שאני לא כל כך יהיה מרוצה מהם. אז טוב אני עכשיו רוצה לדעת דברים עלייך כדיי שאני ידע אם את מתאימה לעבודה" סיימון אמר וממש נלחצתי , אף פעם לא סיפרתי על עצמי. איך אני עושה את זה?.
"אוקיי קוראים לי טרישה מרקס אני בת 19 ועוד חודש בת בת 20. אני מאוד אוהבת להשקיע בעבודה שאני עושה ואני גם מאוד חרוצה"אמרתי "אוקי.." הוא התחיל להגיד והמשיך "אני חושב שאת מאוד מתאימה ,אז את רוצה להתחיל היום את העבודה?" . לא ידעת מה לענות לו .אני אפילו לא מאמינה שהוא חושב שאני מתאימה לעבודה .


תגובות (5)

זה מושלםם תמשיכיי

09/03/2014 16:47

מדרגת לחמש

09/03/2014 16:54

תמשיכייי

09/03/2014 17:04

יואווו תמשיכי ! ♥
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותתני ביקורת (:

09/03/2014 20:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך