a_2120_s
תהנו אני מעלה מחר פרק כפול אם היו מעל לארבע תגובות. אוהבת.

למה אתה? -פרק 2

a_2120_s 10/03/2014 637 צפיות 4 תגובות
תהנו אני מעלה מחר פרק כפול אם היו מעל לארבע תגובות. אוהבת.

לא ידעתי מה לומר לסיימון, לא חשבתי שזה יהיה כל כך קל. "יש לי הרגשה מאוד טובה בקשר עלייך. את תיהיה עוזרת נהדרת" סיימון אמר וסוף סוף עלה לו חיוך על הפנים בפעם הראשונה.
"כן בסדר, אני אשמח להתחיל היום "אמרתי "מעולה אז את באה איתי עכשיו לקומה למעטה לחדר הקלטות" אמר בשמחה וירדנו לקומה למעטה.
כשהגענו לחדר הקלטות ראיתי את ה-5 הבנים שברור שהם וואן דיירקשן והם כולם צעקו "סיימון" ושמעי את הצעקה של המתולתל "אוף" וגיחוך קטן יצא ממני. סיימון הסתכל עליי "את לא הולכת להיות כזאת, את לא יורדת לרמה שלהם" אמר וכל כך הרציתי להתפקע מצחוק.
" טוב טוב לעבודה ,בנים זאת טרישה היא הולכת להיות המזכירה שלי אבל יותר נכון לומר שהא תבלה איתכם הרבה זמן כשאני לא יהיה בארץ ואני תמיד לחוץ לארץ" סיימון אמר והמשיך "היא תיהיה איתכם כל הזמו וגם היא תצא איתכם לסיבוב הופעות שלכם בעוד חודש"כשהוא אמר את זה לא אמנתי לעצמי מה להיות בכל העולם ועוד אני צריכה להיות איתם .
"אוקיי" הבנים הסכימו די מהר ואז סיימון הסתכל עליי "אה, כן בסדר" אמרתי סתם כי ידעי שאני צריכה את העבודה הזאת אני לא חוזרת עם אמא שלי ואחותי הקטנה בת 17 פשוט לא.
פתאום הטלפון שלי צילצל וזאת הייתה אחותי הקטנה היילי, נו רק חשבתי עלייה. "אוף" אמרתי בלחש ועניתי
"מה את רוצה?" שאלתי
"אוקיי קודם כל היי " היילי אמרה
"נו אין לי כוח אני בעבודה דברי" אמרתי בכעס
"אוקיי טוב, אני לא יודעת כמה את מחוברת לאבא אבל הוא.." היילי הפסיקה פתאום לדבר ולא הבנתי מה קרה ונילחצתי ממש.
"מה היילי? מה איתו?" צעקתי לטוח הטלפון .
"הוא.."


תגובות (4)

תמשיכייי
הוא מה????

10/03/2014 18:36

הוא מה?!? תמשיכי!

10/03/2014 21:34

תמשיכי זה יפה!!!!!

12/03/2014 18:13

הוא מה??? תמשיכי!

13/03/2014 18:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך