לנשק אותך

05/07/2013 665 צפיות 7 תגובות

"זהו לילי הגענו אנחנו בלונדון אני לא מאמינה זה כול מה שחלמנו כאן פשוט מושלם לא?" "כן ברור את והקניות שלך…" עניתי לפחות אולי נפגוש את וואן דיירקשן חשבתי זה החלום שלי אני לא בטוחה שזה החלום של ניקול אבל היא בטוח תתרגש אני מכירה אותה יותר מדי זמן "טוב התחנה הבאה היא קניון לילי? על מה את חושבת?" "כלום" עניתי ברור שלא חשבתי על כלום חשבתי רק עליהם אי אפשר שלא אני בלונדון ואין סיכוי שלא אפגוש אותם הגענו סוף סוף הרכבת עצרה במהירות ירדנו וכמובן הלכנו לקניון הקטן שיש בתחנה קנינו בגדים והלכנו לבית מלון קטן שיש בסביבה ובערב יצאנו לבר קטן כדי לחגוג את ההגעה ללונדון ואז הדבר שהכי רצתי קרה הם היו שם ממש שם לא פוסטר הם האמתיים רציתי לצרוח אבל שלטתי בעצמי וביקשתי בנימוס חתימה ותמונה וכמו שהכרתי אותם הם הצטלמו איתי ועם ניקול התלהבה מה שלא ממש ציפיתי מימנה ליאם הסתכל על ניקול במבט מיוחד עם העניים הכובשות שלו ואמר באומץ "רוצה להיפגש מתישהו" "היא אמרה איך לא" "לואי אמר אז צריכות עוד משהו חמודות?" "ואת מתוקה מה איתך את חושבת שתיצאי מפה בלי דייט?" הסמקתי ואמרתי "לא חשבתי על זה" "אז תירצי לצאת איתי?" "איתך איך לא?" "אז בואו לבר יותר פרטי" אמר לואי ליאם אמר שהוא מעדיף מקום יותר פרטי ולא דייט כפול אבל בסוף לואי שיכנע אותו אותו בר אבל לא אותו שולחן דיברתי איתו על הרבה דברים על מוזיקה ועל החיים עצמם וניקול צחקה כול כמה דקות ניראה שמצליך לה… הוא ממש ניראה מאוהב בה לואי אמר שנרקוד אבל אמרתי לא שבשום אופן כי אני רוקדת גרוע והוא אמר שהוא יותר אפילו יותר גרוע מזאין ואני צחקתי את הצחוק הכובש שלי ורקדנו זה הרגיש לי כמו נצח ואז לים וניקול הלכו לא הבנתי לאן ושאלתי אותו לאן הם הלכו והוא אמר שבטח לבית של ליאם והם הולכים לדבר שעות לפי איך שהוא מכיר את ליאם ואז הוא הציע שנלך לבית שלו נסענו במכונית שלו הגענו לבית שלו והארי אמר ללואי "נו אז בחורה חדשה היא ממש יפיפיה" "היא יפה גם מבפינים" אמר ללואי "טוב אז תהנו אל תדאגי חמודה את ביידים טובות" צחקתי ואמרתי שאת זה אני כבר יודעת את זה ואני לא דואגת "טוב אז אני ישאיר אותכם לבד ואני אצא לבר עם זאין ונייל ביי" ביי הארי אמרתי לו והוא שלך לי נשיקה באוויר ולואי התרגז ואז לואי התקרב אלי ונישק אותי נשיקה בדיוק כמו שחלמתי נשיקה בטוחה נשיקה מאהבה ובדיוק כששפתנו ניפרדו הארי נכנס ואמר "שכחתי את הפלאפון ואני רואה שאתם עסוקים אז אני יקח אותו וילך" אני בטוחה שהאדמתי לרגע ואז גם ליאם הגיע עם ניקול הם ניראו מאושרים ואז ליאם אמר "למה שלא תישארו באנגליה ניקול תגור איתי ולילי תגור עם הארי ולואי" "נשמע אחלה" אמר לואי ומאז אחנו ביחד אפשר לומר שאחנו באות לכול חזרה שלהם וזה היה החופש הגדול שלי ושל ניקול….


תגובות (7)

סורי אם יש טעיות או שגיאות..

05/07/2013 10:04

יפה!!!!
אולי תהפכי את זה לפאנפיק ותספרי על החיים שלהם שמה זה יהיה מגניב:)

05/07/2013 10:06

יפה!!!!
אולי תהפכי את זה לפאנפיק ותספרי על החיים שלהם שמה זה יהיה מגניב:)

05/07/2013 10:06

נחמד (: תמשיכי

05/07/2013 10:11

אהבתי! תמשיכי! : )

05/07/2013 10:49

יפה 3>

05/07/2013 10:49

תודה אולי מחר אני יעשה המשך מנקודת מבט של ניקול ועל החיים שלהם בלונדון:)

05/07/2013 11:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך