הקללות הם חד פעמי ובאמת שזה לא סיפור מגעיל...

לפגוש את אהבות חיי 1d פרק 2

07/07/2013 876 צפיות 3 תגובות
הקללות הם חד פעמי ובאמת שזה לא סיפור מגעיל...

פרק 2:

יום היום הולדת שלי:

התעוררתי וראיתי מלא מלא בלונים וממתקים ושביל בהתחלה חשבתי שהשביל שמוביל למטבח הוא סתם אבל כשהגעתי למטבח ראיתי 2 כרטיסים לחו"ל ועוד 2 כרטיסים לנשף שכל המפורסמים הולכים לשם.
התחלתי לצרוח בבית ואז שמעתי "נו אהבת?" זו הייתה אמא, מרוב שנבהלתי כוס השוקו והפנקייק כמעט עפו לי מהיד…
"כן ברור אימוש <3, חשבתי שאת בעבודה. את ואבא." שמחתי
"בשבילך לקחתי יום עבודה :)" אמרה אמא בחיוך
חיבקתי את אמא חזק חזק ועליתי למעלה בריצה עם כוס השוקו והפנקייק הנחתי אותם וסגרתי את הדלת ופשוט צרחתי, לקחתי את הטלפון שלי ופתאום התקשרה מישל…
"היום יום הולדת היום יום הולדת…" התחילה לשיר
ואני אמרתי לה: "יפעשלי תודה, תנחשי מה קורה בעוד חודש?!"
"מה קורה?"
"שתינו טסות לחו"ל וגם הולכות לנשף של כל המפורסמים…" אמרתי
"יאיאיאי…"צעקה מישל חזק חזק.
"אני באה אלייך עכשיו!!!" אמרה
היה צלצול בדלת מישל נכנסה עם בלונים ומתנה, עלתה למעלה והפתיעה אותי… חחח זה היה חמוד!
היא חיבקה אותי ואמרה לי להראות לה את הכרטיסים, עם זאת לא הייתה היא כבר הייתי חושבת שהיא באה אליי רק בגלל הכרטיסים.
ראינו סרט והלכנו לבריכה, היינו עם עוד 5 חברות: אנסטסיה, אליאן, אורית, אוריאן ושלו.
מישל הלכה מוקדם ואני נשארתי עם כול ה-5.
לאחר מכן הם הלכו ואני נשארתי לבד חזרתי אחרי חצי שעה, אני נכנסת לבית ופתאום מלא קונפטי ובלונים עליי, מוזיקה, המון ילדים וגם את מי שאני אוהבת: "אור בוגלז" לחשוב על זה שהארי ואור יריבו עליי חחח.
קצת התביישתי כי הייתי בבגד ים אבל לא נורא זה יומולדת…
אני מקובלת וגם קצת חננה.
לפעמים יורדים עליי ולפעמים אני ממש בחברה.
הבנות ההכי מקובלות, הלכו לצד ודיברו שם המון המון…
שמעתי שאחת אומרת: (עצרו הכול רגע… הקללות שיהיו פה זה לא ממש קללות אבל לא יהיה כאלה הרבה, חייב לשים אותם בסיפור רק בגלל שזה מתאים לאותו פרק ולאווירה. חזרה לסיפור: )
"מה זה? איזה בית קטן!!!" אמרה אלי
"כן אפילו השירותים שלנו גדולים מכל הבית שלה!!!" אמרה שיילי
"חחח יש לכונפה הזאת מזל שאנחנו באות לפה כי עם לא היינו באות אז החתיכים לא היו באים!!!" אמרה אלי.
כולם צחקו, ועוד לא להאמין שהן בבית שלי מלכלכות עליי ועוד ביום הולדת שלי?!
פתאום נכנסתי ברקע שלהם:
"בנות למה אני שומעת מבנות אחרות שאתם אומרות עליי דברים?" אמרתי
"מאמי תקשיבי מה את רוצה ממנו? מותר לנו לדבר!!!" אמרה שיילי
"מאמי תקראי לחברות שלך!! אני לא אחת מהן… חוץ מזה מי שם לב <3 לחתיכים עדיף לשמוח כי זה יום הולדת ואחר כך חתיכים" אמרתי
"נו מה את לא סותמת?" אמרה שיילי
"לא זה הבית שלי!!!" אמרתי כעוסה
"נו אז? תגידי תודה שבאנו…" אמרה נוי
"וכולם יודעים שאת מאוהבת באור אז אני יכולה עכשיו ללכת ולהגיד לו, ולכתוב בפייסבוק ובכל העולם דברים עלייך…" אמרה אלי.
"וואו היא ממש פוחדת ממכם, ימכוערות היא לא שמה עליכן אתם פקצות יש לי מזל שאני חברה שלה ואני באתי עליה כדי לשמח אותה ולא כמוכן לריב איתה חבורת מטומטמות…" (מצטערת על השפה).
דמעותיי ירדו ורצתי לחדר שלי, "תראו מה עשיתם לה!" אמרה מישל והלכה אליי.
"אני רוצה שילכו כולם…" אמרתי
"נו מה מאמי? אני עשיתי את כל זה ובכלל לא הזמנתי את הפקצות האלו" אמרה מישל
"כן אז איך הם הגיעו?" אמרתי
"כי אולי תחשבי יש פייסבוק וואצפ והכול כדי לדעת מתי יש מסיבה!!!" אמרה מישל.
נרגעתי וירדתי למסיבה, בסוף שכולם הלכו נשארה מישל ועזרה לי ולאמא שלי לסדר את הבית.

~יום לפני הטיסה~ (בפרק הבא)


תגובות (3)

זה מהממושששששש(: תמשיכיי מהר(::::
לאב יוו

07/07/2013 13:10

תמשיכייי

07/07/2013 14:18

נשמע חמוד …
תמשיכיייייייייי

07/07/2013 14:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך