demi_direction
פרק עצוב קצת, אני יודעת שכשכתבתי אותו היו לי דמעות ..
מחר אני מתחילה את העונה השניה של *הארי ואני*!! מתרגשות??!!?!?!
אני יודעת שאני כן .. :)
הפרק מוקדש לכמה בנות מדהימות:
*שירוש0963
*אופיר לובאטו וויליאמס לטו דיירקשן [וההמשך נו..]
*שירלי דיירקשן לובאטו [גם היא התחילה..]
*קים מאליק
*orpaz
*direction
*moran-direction
*בליברית123
*ILOVE1D
*Saif Mahdi
*היומניסטית סטיילס
*נוני love
*מתוקיתי
*Alice
*אור סטיילס מאליק
*Eden Moshe
*Ruth16
*michal2467300

וכמובן, ליחידות שלי:
rayli101
נעה שרגא הורן
ועדן סטיילס
כולכן קוראות מקסימות!
וממש תודה לכולכן ובמיוחד לשלוש הבנות המושלמות שרשמתי בסוף,
בלעדיכן לא הייתי רושמת את הסיפור הזה!
לי.. :)
עכשיו תעלו למעלה ותקראו את הסיפור!!

לשיר בשבילו – פרק אחרון :((

demi_direction 17/07/2013 1036 צפיות 12 תגובות
פרק עצוב קצת, אני יודעת שכשכתבתי אותו היו לי דמעות ..
מחר אני מתחילה את העונה השניה של *הארי ואני*!! מתרגשות??!!?!?!
אני יודעת שאני כן .. :)
הפרק מוקדש לכמה בנות מדהימות:
*שירוש0963
*אופיר לובאטו וויליאמס לטו דיירקשן [וההמשך נו..]
*שירלי דיירקשן לובאטו [גם היא התחילה..]
*קים מאליק
*orpaz
*direction
*moran-direction
*בליברית123
*ILOVE1D
*Saif Mahdi
*היומניסטית סטיילס
*נוני love
*מתוקיתי
*Alice
*אור סטיילס מאליק
*Eden Moshe
*Ruth16
*michal2467300

וכמובן, ליחידות שלי:
rayli101
נעה שרגא הורן
ועדן סטיילס
כולכן קוראות מקסימות!
וממש תודה לכולכן ובמיוחד לשלוש הבנות המושלמות שרשמתי בסוף,
בלעדיכן לא הייתי רושמת את הסיפור הזה!
לי.. :)
עכשיו תעלו למעלה ותקראו את הסיפור!!

-אני אומרת לכן, אתן תבכו בפרק הזה ..-
לפניי שתקראו- תרדו למטה דחוף!! :):):)

פרק 22.
*כעבור שבועיים, נקודת המבט של לואי.*
"אני לא מאמין שזה היום." אמרתי להארי וזאיין, והורדתי את המזוודות שלי מהמכונית. הלכנו שלושתינו לכיוון המטוס, שם היו ליאם ונייל.
"תאמין.." הארי אמר לי. "מאיה לא הולכת, וזה סופית?"
"כן.." אמרתי, די מדוכא מהעניין. "ואני מבין את זה לגמריי. גם היא הולכת למסע הופעות משלה.. אבל השבועיים האלה גרמו לי להבין, שאני אחכה לה כל השנה הזאתי.."
"זה ממש פוקס רציני ששניכם הולכים וחוזרים באותו יום.." זאיין אמר לי, והסתכל עליי ועל הארי. "כלומר, בערך אותו יום.."
"ורגע, היא לא חשבה על לבטל או משהו? אתה לא ביקשת ממנה?" הארי שאל, ורק שניה אחרי שאמר זאת הוא הבין כמה דבילי זה היה.
"אני בסך הכל מאחל לה שתעשה חיים שם. זאת ההזדמנות שלה, ואני לא אהיה החרא שבגללו יבטלו לה את כל המסע הזה.." אמרתי להם.
"היא תבוא היום לשדה התעופה, להיפרד ממנו?" זאיין שאל, והנהנתי לחיוב.
"היא תגיע עוד כמה דקות.." אמרתי להם, והגענו לנייל וליאם.
"אז, היום זה היום!" ליאם אמר בהתרגשות, וכולם חייכו. חוץ ממני, כמובן.
"תפסיק להיות בדיכאון! זה כולה שנה, ואז תוכלו להמשיך מאיפה שהתחלתם.." הארי אמר לי וטפח על גבי.
"אני לא רוצה להיפרד ממנה לשנה שלמה.." אמרתי להארי, ודמעה זלגה מעיניי.
אני לא יכול לתאר שניה בלעדיה…
אז שנה?

*נקודת המבט של מאיה*
ארזתי את הבגדים היפים שלי, את הנעליים, את התכשיטים ושמתי את הכל בארבע מזוודות גדולות. במזוודה הראשונה את הבגדים, בשניה את הנעליים, בשלישית את כל האקססוריז והכל..
וברביעית, את כל הדברים של וואן דיירקשן שלואי קנה לי לפניי שבועיים.
אני זוכרת את מה שהיה אתמול. התיישבנו שנינו על המיטה בחדר שלנו,יודעים שזו הפעם האחרונה שנישן בה ביחד, שנשכב בה ביחד, ולא רציתי שזאת תהיה הפעם האחרונה.
"אל תדאגי, קטן עלינו.." לואי אמר לי, ונשק לי על פי.
הרמתי את המזוודות לכיוון הסלון, אחת בכל פעם, כשדמעות זולגות מעיניי.
א..אני לא רוצה.. אני לא רוצה לצאת למסע הזה בלעדיו..
חיכיתי למכונית של מייק שאמורה לצפור בכל רגע. התיישבתי על הספה בתנוחה נינוחה, מסתכלת על כל ריהוט בבית, וזוכרת את החוויות שלי עם לואי בבית הזה. אני אתגעגע..
מייק צפר לי מבחוץ, ויצאתי לבחוץ עם אחת המזוודות.
"תעזור לי עם שאר המזוודות.." ביקשתי ממייק, בלי חשק בכלל לנסוע.
אני זוכרת את כל השבועיים האלה, שלמרות שחצי מהיום הייתי עם מייק בחדר ההקלטות, למדתי שירים,הקלטתי, העלתי ליוטיוב, הספקתי להוציא קליפ לשיר החדש והקצבי שלי, שהפעם היה קליפ על הים, שמאוד הזכיר לי את What makes you beautiful…
ואני זוכרת שלמרות כל החזרות האלו, שכל פעם מחדש העציבו אותי יותר שהן גוזלות את זמני עם לואי, עדיין אלו היו השבועיים הטובים בחיי.
"תפסיקי לחלום.." מייק אמר בצחקוק. "את הולכת לעזור לי או מה?" הוא שאל. הוצאתי את המזוודה האחרונה, והסתכלתי בפעם האחרונה על הבית. אני שנה שלמה לא אראה יותר את הבית הזה..
בגרתי את הדלת ונעלתי אותה טוב טוב. יצאתי לאט עם המזוודה האחרונה לכיוון המכונית של מייק, הכנסתי אותה לבפנים, וסגרתי את הדלת. וכל הנסיעה הזאתי, חשבתי רק על דבר אחד. על זה שהיום, הפרידה שלי מלואי.
"הגענו.." מייק אמר לי, והסתכלתי על שדה התעופה מהחלון. יצאתי מהמכונית, אוחזת בשתי המזוודות, ורצה לכיוון לואי והבנים. מאחורי היה מייק עם שני המזוודות שלי, ומזוודה אחת יחידה שלו, והוא הלך בקצב האיטי שלו. שמטתי את המזוודות מידי, וחיבקתי חזק את לואי, בוכה לו על הכתף, והוא בוכה על שלי.
הצטרפו לנו לחיבוק שאר הבנים, משתדלים לבכות כמה שפחות. אבל כן, גם הם לא הצליחו להסתיר את הדמעות. ממש התחברנו כולנו בשבועיים האלו שנותרו, והם ממש כמו משפחה בשבילי.
ראיתי מאחורי, די רחוקות ממני, את עדן, אנה, סטני ומורן. הן רצו אליי גם עם המזוודות שלהן, וחיבקו אותי בבכי.
"אני לא מאמינה שאני אצטרך להיפרד מהחברה הכי טובה שלי!" עדן אמרה, מחבקת אותי לבדה.
"כולנו לא מאמינות.." מורן אמרה, מצטרפת לחיבוק, והשתיים הצטרפו אחריה.
"מצטערת שאני לא יכולה לבוא איתכן.." אמרתי לבנות, מנגבת את דמעותיי בידי הימנית, ומיד אחר כך מרימה את המזוודות שהיו נפולות על המדרכה.
ראיתי גם את מיקי מתקרבת אליי.. דיברתי עם מיקי אתמול שעות על איך שלא בא לי לנסוע, ולהיפרד ממנה ומלואי ומכולם.
"אני לא מאמינה, אז ככה זה נגמר?" היא שאלה אותי, מחבקת אותי חזק חזק וכמעט חונקת אותי למוות.
"אני מניחה שכן.." אמרתי, מנסה לא להוריד את הדמעות. פשוט, לא..
התאספנו כולנו. אני, ולידי מיקי ולואי, ליד לואי היה הארי, שלידו זאיין, שלידו ליאם, ליידו היה נייל , לידו אנה,לידה סטני, אז מורן, אז עדן ולידה מיקי. עמדנו במעגל, מתחבקים כולנו.
"אז, אנחנו כולנו נטוס ביחד, את תטוסי למקומות אחרים ומיקי תישאר פה בארץ?" עדן שאלה, מורידה דמעה אחת מעיניה. "ככה נגמר הסיפור?"
"הוא לא נגמר.." אמרתי לה, מסתכלת על כולם. "הוא בקושי התחיל.. ואני אחזור לפה שנה הבאה, שנמשיך בדיוק מאיפה שהפסקנו.." אמרתי להם, שומעת את הדיילת קוראת לבנים לעלות למטוס.
"אז, להתראות.." אמרתי להם, והתחבקנו כולנו, חיבוק אחרון. כולם עלו למטוס, חוץ ממני, ממיקי ומלואי. הסתכלתי על לואי, וחיבקתי אותו חזק. ישר אחרי החיבוק, הוא נישק אותי נשיקה ארוכה ורטובה, שלאחר שהתנתקנו ממנה, הוא עלה במדרגות לכיוון המטוס. לפניי שעלה, הוא נופף לי לשלום. נופפתי לו בחזרה, וצפיתי בו עולה למטוס, ונעלם ביחד איתו. הסתכלתי על המטוס ממריא, מחובקת עם מיקי, ובוכה על הכתף שלה.
בדיוק אז קראו לי למטוס שלי, ששם היינו רק אני, מייק ועוד כמה אנשים שעבדו בשביל מייק, שעלו איתנו.
"אז, שלום.." אמרתי למיקי, מחבקת אותה חזק חזק ולא רוצה לנתק את החיבוק הזה.
ניתקנו לבסוף את החיבוק הזה, ורק אז ראיתי כמה דמעות היו בעינייה. פניה היו רטובות לגמריי, וכך גם שלי.
"ביי, מאיה.." היא אמרה, ואני עליתי עם שתי המזוודות בידי, לכיוון המטוס. הבטתי אחורה, נופפתי לה בידי.
אני אתגעגע, אמרתי בלי קול, ועליתי למטוס.
באמת שאני אתגעגע.


תגובות (12)

רגע תעשי עוד פרק אחרי המסע הופעות עם חתונה וילדים אל תגמרי את הסיפור ככה פליז!

17/07/2013 07:37
~~

זה סוף עצוב =') תעשי עונה שנייה לפחות פליזוששש <3
זה סיפור ממש יפה ואי אפשר שיגמר ככה…
הוא מושלםםם ;-)

17/07/2013 07:48

חיים שלי את סיפור מושלם ואני חולה עליך!

17/07/2013 07:49

איזה עצוב מחכה לסיפור הבא שלך

17/07/2013 08:01

תודה :)
והאמת היא שרציתי לעשות סוף עצוב בכוונה.. כי זה בעצם סיפור על החיים, ולא כל החיים נגמרים בסוף טוב ..
אבל אם אני אראה שבסיפור הבא והסיפור אחריו באמת יהיו יותר קוראות, אני אשקול לעשות עונה שניה .. :)
אוהבת אתכן קוראות מושלמות !!

17/07/2013 08:44

למה כזה עצוב??? לנדור לך שבכיתי???
אם את תעשי את העונה השניה של אני והארי כזאתי עצובה את תקבלי 2 כאפות..
סתםם סתם חיחיחיחיחחיחהחהחחהה. .
ושכחת לכתוב אותי! הייתי קוראת קבועה שלך!
והיום קראתי את כל הסיפור- כי הייתי בחו"ל עד עכשיו .. :):):):):)::):)::(:(:(:(:(:(::(:(:(:
הבנתוש ?
אוהבת אותך ואת הסיפור המושי מושי שלךך !

17/07/2013 09:23

אני מחכה לעונה השנייה כבר!
אבל אני ממש ממש עצובה שהסיפור הזה נגמר :(

17/07/2013 10:13

וואי אינלי מילים זה אחד הסיפורים המהממיםם ובאמת עוד שניה בכיתי:( ואני לא ריגשי אני כבר מכחה לעונה השניה גם של הארי ואני וגם של הסיפור הזה הוא ממש מרגש 3>

17/07/2013 11:12

תודה בננות :)
איך שאני מתה עליכן!

19/07/2013 08:39

תודה בננות :)
איך שאני מתה עליכן!

19/07/2013 08:40

תעשייי עוונה 2 !! בבקשה זה מושלם

11/08/2013 18:46

אני קוראת חדשה ורק עכשיו קראתי את הסיפור הזה ואני אומרת לך: אל תסיימי ככה!!! פליזוש זה סיפור מושלם אסור לך לסיים ככה!!! תעשי עונה שתיים!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!
תמשיכי!!!!!!!

23/06/2014 21:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך