טוב אז אלה הדמויות בסיפור בנוסף לבנים..
אל תבקשו ממני להצטרף כי אני לא מוסיפה כרגע אף אחד!
אני אשתדל להעלות היום את פרק 4 אחרי חודש שלא העליתי (סורי הייתה לי תקופה ממש קשה..)
מקווה שיש עדיין קוראות..

מאחורי הקלעים- דמויות!

01/05/2013 1017 צפיות 3 תגובות
טוב אז אלה הדמויות בסיפור בנוסף לבנים..
אל תבקשו ממני להצטרף כי אני לא מוסיפה כרגע אף אחד!
אני אשתדל להעלות היום את פרק 4 אחרי חודש שלא העליתי (סורי הייתה לי תקופה ממש קשה..)
מקווה שיש עדיין קוראות..

לא עשיתי עדיין הצגה רשמית של הדמויות.. אז הנה:

שחף- בת 18 וחצי.
אחראית איפור בהפקת האקס פקטור.
אחותו הגדולה והחורגת של הארי.
(כמו שהבנתם- מנהלת רומן סודי עם לואי).
נולדה ב- 91\7\28 בהולמס צ'אפל, צ'רשייר לדס ואלין.
שנתיים לפני שנולדה דס ניהל רומן עם אן (אמא של ג'מה והארי), כתוצאה מהרומן שלהם ג'מה נולדה, למשך שנתיים הוא ניהל איתם מערכת יחסים סודית, העביר להן כספים כשהיו צריכות ובעיקרון דאג להן, אלין לא ידעה מכלום.
אחרי שנה של סודיות שחף נולדה לאלין ודס, דס המשיך במערכת יחסים הסודית עם אן וג'מה רק שלאחר שנה, בהיותה שחף בת שנה בלבד אן גילתה שנולדה לו ילדה וביקשה ממנו לבחור- או היא וג'מה או אלין ושחף.
דס בחר באן וג'מה והתגרש מאלין.
לאחר שנתיים נולד הארי לאן ודס.
שחף גדלה עם אמה עד שהייתה בת 8, כשאמה נהרגה בתאונת דרכים.
שחף יצאה בנס מהתאונה אך הייתה בקומה למשך 3 חודשים, בתום 3 החודשים הופתעה לגלות ליד מיטתה את דס, אשר בדיוק התגרש מאן.
שחף ודס גרו לבד בדירה די גדולה בהולמס צ'אפל, צ'רשייר.
בזכות המשמורות של דס על ג'מה והארי, שחף והארי נהיו 'אחים-חברים' טובים.
ג'מה לא רצתה בקשר עם שחף מפני שחשבה שבגלל אמא שלה אן ודס התגרשו.
לאחרונה ג'מה ושחף חזרו לדבר לאחר שליבנו את העיניינים ביניהן.
שחף גדלה כיהודייה, שני הוריה היו יהודיים, אמה גידלה אותה כמסורתית- שומרת חגים ומצוות.
שחף עובדת כמאפרת באקס פקטור כבר שנתיים, לפני שנה רום הצטרפה כרקדנית ומאז שתיהן התחברו ונהיו החברות הכי טובות.
החברה הכי טובה של רום, עדן, מישל ואור.

רום- בת 17 וחצי.
רקדנית באקס פקטור.
נולדה ב- 93\3\20 ללאון ולדניאלה מרלו בלונדון.
יש לה אח גדול- מייק בן 21 ואחות קטנה- מישל בת 15 וחצי.
לאון אבא של רום צרפתי-נוצרי ודניאלה אמה היא ישראלית-יהודייה.
ההורים שלה נפגשו בללונדון כששניהם היו בחופשה עם משפחותיהם.
את השם למייק הם נתנו כ'הוקרה' למקום בו הם נפגשו ולכן זהו אינו שם ישראלי או צרפתי.
לרום הם נתנו את השם לפי מקורותיהם הישראליים ומישל לפי המקורות הצרפתיים.
רום תמיד הייתה יותר קרובה לאביהם. היא איננה מאמינה לא באלוהים ולא בישו.
תמיד רום ומשפחתה היו חוגגים חגים יהודיים וגם נוצריים למרות שעל פי הנצרות והיהדות הדת נקבעת לפי האמא.
תמיד הייתה מתבודדת בבית הספר ובכלל.
היא למדה בסטודיו לריקוד מגיל 4, כשהייתה בת 12 פרשה מהחוג והחלה להתאמן לבד בסטודיו כשהיה ריק, מישל הייתה באה לראות אותה לפעמים ולכן גם היא החליטה שהיא מתחילה לרקוד.
הצטרפה לאקס פקטור בעונה הקודמת כשהייתה בת 16, ושם הכירה את שחף שעבדה שם כמאפרת, הן התחברו ונהיו החברות הכי טובות.
אביה של רום נפטר לפני חמש שנים מסרטן בריאות ומאז היא עונדת שרשרת לב מזהב ובתוך הלב יש תמונה של רום ושל אביה מהיום בו היא נולדה.
אחרי שאביה נפטר אימה התעקשה שהם יערכו בימי שישי בערב קידוש מה שהם לא הקפידו עליו עד עכשיו. רום התנגדה לכך ונוצר בינה לבין אמה ריב גדול ובעקבותו היא מרדה ו'חוררה' את עצמה. ישלה שני הליקסם גבוהים ושלושה עגילים רגילים באוזן ימין וטראגוס ועגיל רגיל באוזן שמאל.
לפני שנה וחצי רום ואמה השלימו אך עדיין יש בניהן מתח.

עדן- עוד כמה ימים תחגוג 16.
רקדנית באקס פקטור.
נולדה ב- 94\11\4 באנגליה, וולברהמפטון, מערב המילדנדס לקייט וג'ון ג'ונסון.
כשהייתה בת 3, אחותה הגדולה קריסטן שאז הייתה בת 7, הייתה מאושפזת בבית חולים עקב כליה שלא תפקדה כראוי. שם עדן פגשה לראשונה את ליאם, שגם הוא היה מאושפז שם.
בתור ילדים בני 3 ו-5 הם היו משחקים רק בבית החולים כשליאם היה בא לבדיקות ועדן הייתה מחכה לאחותה..
אחרי תקופה דיי ארוכה שהם היו משחקים ביחד, קארן אמא של ליאם, וקייט אמא של עדן החליפו בניהן מספרים בכדי שיוכלו להפגיש שוב את ליאם ועדן שהתחברו אחד לשניה.
קארן וקייט היו מפגישות את ליאם ועדן יחד הרבה, כשהגיעה עדן לגיל המתאים ללכת לבית הספר נרשמה עדן לאותו בית ספר בו למד ליאם. הם היו מבלים יחד את כל ההפסקות בכך ששהיו יושבים בחצר וליאם היה שר לעדן.
ליאם היה סובל מהצקות ולכן בגיל 12 נרשם למחנה איגרוף בקיץ. למשך התקופה הזאת ליאם ועדן ניתקו את הקשר אך בזכות האמהות שלהן שנהיו חברות טובות בזכותם הם חזרו לדבר ולהיות חברים טובים כשליאם חזר מהמחנה.
עדן דחפה את ליאם כשהיה בן 14 ללכת לאקס פקטור בפעם הראשונה, אחרי שקיבל תשובה שלילית עדן גילתה בו צדדים שונים ורגישים יותר והתאהבה בו. היא לא סיפרה על כך לאף אחד.
קצת פחות משנתיים אחרי האודישן של ליאם, עדן התקבלה כרקדנית באקס פקטור, למרות שליאם עדיין כעס על כך שלא התקבל הוא תמך בה ב 100 אחוז.
לאחר תקופה קצרה עדן דחפה אותו להיבחן שוב ובאודישן הזה הוא התקבל.
החברה הכי טובה של שחף, רום, מישל ואור.

מישל- בת 15 וחצי.
רקדנית באקס פקטור.
נולדה ב- 95\3\26 ב ללאון ולדניאלה מרלו, בלונדון.
יש לה שני אחים גדולים- מייק בן 21 ורום בת 17 וחצי.
את השם מישל קיבלה מהצד הצרפתי שבמשפחתה- המשפחה של אביה.
לאון אבא של מישל צרפתי-נוצרי ודניאלה אמה היא ישראלית-יהודייה.
ההורים שלה נפגשו בללונדון כששניהם היו בחופשה עם משפחותיהם.
את השם למייק הם נתנו כ'הוקרה' למקום בו הם נפגשו ולכן זהו אינו שם ישראלי או צרפתי.
לרום הם נתנו את השם לפי מקורותיהם הישראליים ומישל לפי המקורות הצרפתיים.
מישל ומייק תמיד היו יותר קרובים לאמא שלהם.
תמיד מישל ומשפחתה היו חוגגים חגים יהודיים וגם נוצריים למרות שעל פי הנצרות והיהדות הדת נקבעת לפי האמא.
תמיד הייתה מקובלת בבית הספר.
כשהייתה בת 10 הייתה הולכת לראות את רום אחותה מתאמנת בסטודיו ובזכותה החלה לרקוד גם היא.
אביה של מישל נפטר לפני חמש שנים מסרטן בריאות.
אחרי שאביה נפטר אימה התעקשה שהם יערכו בימי שישי בערב קידוש מה שהם לא הקפידו עליו עד עכשיו.
היא הצטרפה לאקס פקטור בתחילת העונה הנוכחית ביחד עם אור ועדן.
היא יוצאת עם נייל מהשבוע הראשון של התכנית.

אור- בת 15 וחצי.
רקדנית באקס פקטור.
נולדה ב- 95\5\24 בישראל לג'ולינה וברנדון קורטיו.
בהיותה בת 3 עברה לגור בלונדון.
ישלה אח בן 24 בשם שון.
עקב עבודתו של אביה נאלצה אור ומשפחתה לעבור ממדינה למדינה מדי שנה.
גדלה בבית יהודי אך בעקבות לחץ חברתי והשפעות מהסובבים אותה בבית הספר ובכלל האמונה באלוהים פחתה אצלה.
היא תמיד הייתה מקובלת בחברת הבנות בשכבה, היא שומרת סודות ויודעת הכל על כולם אבל בחיים לא תספר על כך למישהו.
היא לא מסתדרת עם אמא שלה כלכך, היא לא משתפת אותה בכלום, כאילו הייתה עוד אדם זר.
אמא שלה ואחיה לא קיבלו טוב את העובדה שאמונתה באלוהים הדרדרה ורק אביה קיבל אותה כמו שהיא ולכן היא משתפת רק אותו בדברים העוברים עליה.
בליברית בנשמה..
בעבר, לפני שהכירה את הארי והבנות, היא הייתה חותכת, בגלל שהיו יורדים עליה הבנים בבית הספר על משקלה למרות שהייתה מקובלת בחברת הבנות ובעעיקר בגלל הסיבה ששון אחיה הגדול תמיד היה ה'מוצלח' יותר מבין שניהם ואמה הקדישה לו הרבה יותר תשומת לב.
אמונתה בישו התחילה להתחזק יותר ויותר עם השנים בעיקר בגלל הסיבה שעברה מישראל למדינות שאינן יהודיות והשפעות הסביבה היו חזקות.
כשהתקבלה לאקס פקטור הכירה את הבנות ואת הארי שביניהם נוצר 'קליק' מהרגע הראשון.
היא לא סיפרה להורים שלה שהיא יוצאת עם הארי מהסיבה שהיא פחדה שאמה ואחיה יכעסו עליה עוד יותר מפני שהוא נוצרי.
החברה כי טובה של רום, מישל, עדן ושחף


תגובות (3)

היי, הסיפור נשמע ממש נחמד, אך לדעתי את לא צריכה לעשות פרק מיוחד שאת מציגה בו את הדמויות ואת האישיות שלהם, במהלך הסיפור הקוראים ילמדו להכיר את הדמויות לבד :)
בהצלחה!

01/05/2013 07:01

אני עדיין קוראת ומחכה לפרק ארבע!

01/05/2013 07:26

מהממם !!! רום תמשיכיייייייי

02/05/2013 03:51
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך