מה שקורה עכשיו-פותחים את הלב

shira1 13/07/2014 879 צפיות 27 תגובות

היי בנות יקרות,
יש לי כמה דברים להגיד.
קודם כל,לא פרשתי.לא העלתי פרק או משהו כבר הרבה זמן אבל לא פרשתי.
אני יודעת שמה שאני מעלה עכשיו לא קשור לסיפורי מפורסמים אבל זה פה כדי שכל הקוראות שלי יוכלו לראות ולהשתתף בזה-תכף תבינו למה אני מתכוונת.
אני עוד לא הגבתי לגבי כל מה שקרה בארץ בימים האחרונים ולגבי הסערה המתחוללת.
לגבי החטופים,אני רוצה להגיד שזה מקרה מצער,אסון וכל כך חבל שזה קרה.אני רוצה לשלוח למשפחות השכולות תנחומים ולהצטער בשמי ואני בטוחה שיש גם אחרים שמרגישים את הצער הזה.זה דבר שמאוד קשה להתגבר עליו-לאבד את הילד שלך ואני חושבת שאי אפשר להתגבר על זה בכלל.אי אפשר לשכוח,תמיד זוכרים-זה הילד שלי.אבל אפשר ,בשלב מסוים,לנסות להתקדם הלאה.ויש גם בסיפור את האחים והמשפחה המורחבת שגם הם כואבים את האסון ולא רק ההורים אבל אין כמו כאב של הורה שאבד את ילדו,בשר מבשרו.כל ילד הוא עולם ומלואו ובתור הורה את הרוצה לשמר את העולם הזה ולהגן על הילד שלך בכל מחיר,גם במחיר של חייך שלך.להורים פה לא היה כל כך הרבה מה לעשות בנושא,רק לקוות ולהתפלל,ביחד עם כל העם.
גם אנחנו התפללנו אבל לצערי הרב זה לא עזר וכל זה נגמר בהלוויה אחת של הרוגי מלכות שבה השתתפו כל המי ומי וב-3 ארונות קבורה של נערים שטרם חוו וטרם ידעו,נערים שאת מותם כאבה מדינה שלמה.
אפשר רק להגיד תודה על כך שמצאו את הגופות ושהמשפחה לא נשארה עם הספקות ואי הוודאות-כי אי הוודאות גרוע יותר מכל.
נמשיך הלאה ברצף הארועים.היום אנחנו כבר במצב של טילים והתקפות לא פוסקות שהגיעו אפילו לגוש דן וחיפה!אני רוצה להגיד בנושא הזה כמה דברים.
קודם כל,אל תדאגו!אל תכנסו לפאניקה וללחצים מיותרים!
אם תקשיבו להוראות הבטיחות הכל יהיה בסדר.יחסית למספר הטילים שנורו מספר הפצועים מזערי.
אין לנו מה לדאוג,יש לנו את כיפת ברזל-תחשבוח מה היה קורה כאן בלי כיפת ברזל?!היה פה אסון,טווח.
אלוהים איתנו והוא שומר אלינו.יש אפילו באינטרנט תמונה של כיפת ברזל עם יד ה' מעליה(אני לא מוצאת את זה כרגע אבל אם משהי מוצאת היא יכולה לשלוח את הקישור בתגובות).
ראיינו אפילו אחד מבכירי חמאס,אני לא בטוחה בדיוק מי,ושאלו אותו איך זה שהם לא פוגעים בתושבי ישראל? הוא ענה שהם מכוונים בדיוק רב את הטילים והוסיף ואמר שה' איתנו(במילים שלו זה היה "האלוהים שלהם איתם" או משהו כזה) ושהוא גורם לזה שהטילים יסטו ממסלולם ויעופו לכיוונים שונים או יתפוצצו.
וגם כשהם ניסו לפגוע בנו בדרכים אחרות ו'יצירתיות' כמו עם התקרית זיקים עדיין שמרנו על ערניות וגילינו אותם.
מה שאני מנסה להגיד זה על חשש.נכון שמיקרים יכולים לקרות והכל יכול להשתנות תוך שניות ספורות ותוך לחיצת כפתור אחת אבל אתן לא צריכות להפר לגמרי את סדר היום שלכן!
מי שלא נמצאת בעוטף עזה או שדרות,במקומות שיש אזעקות יותר תכופות ונמצאים כל הזמן במקלט או בממד ואפילו ישנים בו יכולה לשמור על סדר יום תקין יחסית.אתן לא חייבות לצאת אבל אתן יכולות לעשות עוד דברים גם בבית-להיות על המחשב,טלוויזיה,פאלפון,לדבר עם חברות,להיות בווטסאפ-כל מה שבא לכן ומרגיע אותכן ועושה לכן טוב.
נכון שאמרתי ממקודם,בהתחלה, שאתן עוד מעט תבינו למה התכוונתי כשכתבתי "אני יודעת שמה שאני מעלה עכשיו לא קשור לסיפורי מפורסמים אבל זה פה כדי שכל הקוראות שלי יוכלו לראות ולהשתתף בזה"-הדגש על ה'להשתתף בזה';אז הגיע הזמן שתבינו למה התכוונתי.
פתחתי את זה בשבילכן בנות.קראתי לזה:'מה שקורה עכשיו-פותחים את הלב'(דגש על החלק השני של השם).
אני יודעת שבטח אתן,או לפחות חלקכן אם לא כולכן,מודאגות ולחוצות בגלל המאורעות האחרונים.אז פתחתי את הדף הזה כדי שתוכלו לשתף,לחלוק,לספר את מה שעובר עליכן.לחלוק ברגשות ואפילו ליצור דו שיח משותף בינכם.
אתן יכולות לספר כאן סיפורים שקראו לכן או ששמעתם,דברים שקראו בזמן האזעקות.
אתן יכולות לכתוב את זה בתגובות של העמוד הזה ולתקשר ככה אחת עם השניה ואוי זה ישפר את הרגשתכן ויפוגג את המתח שאתן שרויות בו!
אני רוצה להגיד עוד דבר אחד אחרון.אני מחר (כנראה ) אתחיל את העונה השניה של חבר שלי ערפד ואני לא יודעת מזה ואמשיך את שאר הסיפורים שלי ככה שאני ממליצה לכן להיכנס ולקרוא וככה גם להעביר את הזמן.לאלה מכן שעוד לא קראו את הסיפורים שלי עדיין אני ממליצה לכן לקרוא אותם כדי להעביר את הזמן(ב'ביחד לנצח'-העונה הראשונה אולי 200 פרקים אבל הם מאוד מאוד קצרים בערך1-2 ואולי 3 דקות אז לא להירתע ולהיבהל מכמות הפרקים אתן יכולות לקרוא את כל זה!זה לא יקח טונה של זמן כמו שאתן חושבות וזה יעסיק אותכן!באופן כללי הפרקים שלי לא מאוד ארוכים רק הפעם כתבתי כזה ארוך!אתן יכולות להיכנס לדף פרופיל שלי-SHIRA1 ולקרוא שם את הסיפורים שלי!)
לכל הקוראות שלי-אני מצטערת על העיקוב בהעלאה של העונה השניה של חבר שלי ערפד ואני לא יודעת מזה וגם של הסיפורים החדשים שלי!
החלטתי לדחות לבנתיים את ההעלאה של הסיפורים החדשים כדי שיהיהו לי פחות סיפורים וככה יהיה לכולנו יותר קל-לכן ולי! אז כשאני אגמור סיפורים אני אתחיל את החדשים!
ועכשיו נשאר לי להגיד לכן רק להגיב ולשתף במה שאתן מרגישות ומה שעובר עליכן בנות!!!!!!!!!!
תגיבו תדרגו ותשתפו (רגשות)!!!!!!!!!!!
(ראיתן איך שיניתי את זה הפעם-חחחחחח)
אני אהיה הראשונה להגיב ואספר לכן סיפור בתקווה שעוד בנות ישתפו ויגיבו!!!!!!!!!


תגובות (27)

זה נראה לי הפרק הכי ארוך שכתבתי אי פעם אבל אל תתיאשו באמצע-תקראו עד הסוף בנות!!!!!!!!!!!!!

13/07/2014 00:44

תקשיבו בנות,
לפעמים יש בעיות באתר אבל אם תנסו כמה פעמים או אחרי 5 דקות זה כבר עובר!

13/07/2014 00:46

ועכשיו לסיפור!
באחת האזעקות במשפחה אחת אמא בדיוק תיגנה חצילים על הגז ובאמצע הייתה אזעקה.היא נכנסה ללחץ ושחכה לכבות את הגז!
כשהם היו מחוץ לבית כבר באזור המוגן הבן רצה לצאת לכבות את הגז.הוא צעד החוצה ואבא שלו תפס אותו ביד ומשך אותו פנימה ואמר לו לא לצאת.והטיל נפל על הבית.אם האבא לא היה מושך אותו פנימה זה היה יכול להיגמר באסון! אבל יד ה' הייתה שם ושמרה עליו והצילה אותו כמו שאומרים בשיר "הכל זה מלמעלה…"-גם טילים וקטיושות(חחחח)…..

13/07/2014 00:52

    ואוווווווווו ברור שזה בזכות ה' זה לא שאלהההה מהמם ומצמרר

    13/07/2014 01:38

תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מקווה לשמוע עוד תגובות ממך!!!!!!!!!!!!!!!-זה תמיד נחמד לראות משהי חדשה מגיבה!!!!!!!!!!!!!!!

13/07/2014 01:41

אני באמת ממליצה לך ולכולן לקרוא את הסיפורים שלי זה יעסיק אותכן ותוכלו להעביר את הזמן יותר בנעימים-את תקראי?!

13/07/2014 01:42

    רצתי לקרוא חחחחחחחחחחח ;-)

    13/07/2014 01:46

תגיבי לי פה איך זה?
אם אהבת וכשתסיימי גם….

13/07/2014 01:49

את יכולה להגיב גם על דברים שאהבת ב
פרקים החדשים שאני אעלה!
אני אנסה להעלות מחר כמה שיותר!
איך בנתיים?

13/07/2014 01:50

    אםםםם אני מתלבטת איזה סיפור לקרוא קודם לא באמת. ביחד או ביחד לנצח מה את אומרת ?????

    13/07/2014 01:52

תקראי מה שבא לך אבל כדאי לך ללכת מההתחלה.
להתחיל מביחד לנצח ולקרוא את כולו ואז את כל הסיפור השני וככה הלאה וכל פעם להתעדכן כשאני מעלה פרק חדש!
אם את תקראי הרבה ורצוף את יכולה לסיים את זה מהר!

13/07/2014 01:54

    חחחחחח טוב אז אני אתחיל. מביחד לנצח =)

    13/07/2014 01:56

תתחילי ותגיבי לי אחרי זה אם האהבת!!!!!!!!!
עם הזמן זה משתפר מבחינת כתיבה אז אל תדאגי!!!!!!!!!!!!!!-חחח

13/07/2014 01:56

    "חחחחחחח אני. לא דואגת חחחחח XD

    13/07/2014 01:59

חחחחחח
כשתסיימי לקרוא הכל ותגיעי למצב שאת קוראת כבר את מה שאני מפרסמת תכתבי לי את זה בתגובות ומחר כשאת מתחברת תכתבי לי מה דעתך על הסיפורים והכל!!!!!!!!

13/07/2014 02:18

    חזרתייי חחחחחח וקראתי אכשיו את כוללללל לא באמת ביחד ואני שונאת את זאין גועל נפש חוצפן סההההה חחחחח

    13/07/2014 02:48

את אכן צודקת. זאת אומרת, לא צריך להיות בלחץ ולהכל ובאמת צריך פשוט להעביר את הזמן ולדעת שכיפת הברזל וכמה פקודות של ביבי לצבא ואנחנו מוגנים. אבל עדיין- יש לי כמה דברים להגיד לך קחי אותם באור חיובי:

1. מדוע כתבת הכל בנקבה? בנים הם עזים ולא ידעתי? הקהל באתר הוא עבור שתי המינים. אם הייתי בן (וטוב שאני לא כך) הייתי דיי נעלבת. מה, בנים צריכים לפחד? הם לא צריכים להעסיק את עצמם או להיות מוגנים? אני ממליצה לך לערוך את זה.

2. אני לא יודעת אם שמת לב אבל ברגע שהגעת ישר לחלק ההתעסקויות כביכול, פשוט עשית מעין 'פרסומת' לסיפור שלך. כמה דקות הוא נמשך… על מהו… וכ'ו וכ'ו.
למה? בעצם, הכנסת את זה בתור דבר טוב ואת באמת צודקת- זה מעביר את הזמן אבל זה נתן לי הרגשה של הכנסת הסיפור שלך לתוך חצי מקטע ארוך אחרי כל המלחמה והעידודים. אני מניחה שאת באמת רצית לבוא בגישה טוב ולעזור כאן לבנות ובנים אבל עדיין- זה כמעט חצי מהקטע.

3. שמונה דקות קריאה זה זמן ממוצע. זה לא הרבה ממש. רק שתדעי.

4. מספיק סימן קריאה אחד לא צריך את כל אלה: "!!!!!!!!!". גם בכתיבה- כותבים רק אחד. גם לא שתיים. כנ"ל לגבי סימני שאלה.
~~
אני מקווה שלא נעלבת. זה מגיע מתוך אכפתיות ולא מתוך העלבה. בסך הכל אהבתי את זה מה שכתבת מלבד ההערות למעלה.
אוהבת ולילה טוב♥

13/07/2014 02:53

    חחחחחחחח אלינה חפרת חחחחחחח סתם אני מתה עלייך ותעשי פרק של משפחת גולן ופרץ לא עשית מלא זמןןןןןןן חחחחחחחח;-]

    13/07/2014 02:58

    בטח שעשיתי! לא קראת!
    תכתבי לי פה את המייל שלך ואני אשלח לך… (העלתי לפה ומחקתי)

    13/07/2014 03:02

    אההההה סבבי roni060606… .. הנההההה חחחחחח

    13/07/2014 03:05

    שלחתי לך מייל אופק

    13/07/2014 03:10

    נמנמנ עדיין לא שלח ואלינהההה איך הייתה הפעם הראשונה באזעקהה?????

    13/07/2014 03:11

    תרענני כי זה נשלח.
    לא היה מפחיד בשיט למרות שציפיתי ליותר פחד. רק אמא שלי הייתה לחוצה ><
    וזו פעם שנייה.

    13/07/2014 03:13

    אני רוצה להגיב על מה שכתבת ולהגיד כמה דברים:
    קודם כל כתבתי את זה בכוונה בלשון נקבה.גם כי יש יותר בנות שמשתמשות באתר מאשר בנים וגם כי בדרך כלל רושמים תמיד בלשון זכר אז רציתי לרשום בלשון נקבה.חוץ מחזה,האקדמיה לללשון הוציאה חוק שאם יש יותר בנות בחדר צריך לדבר בלשון נקבה ולא בלשון זכר.
    לגבי מה שאמרת על הפרסומת זה בא ממקום טוב באמת רק רציתי להציע לכן תעסוקה חלופית ואתן יכולות לקרוא איזה סיפורים שאתן רוצות אפילו ספר מי שרוצה.אני נתתי את זה כי פעם לפני שהייתי כותבת בעצמי אני הייתי קוראת גם סיפורים של אחרות כתעסוקה.
    מקווה שהבת למה התכוונתי ואני לא נעלבתי אני שמחה תמיד לקבל ביקורת בונה וליישם אותה במידת הצורך.

    13/07/2014 12:50

התגובה האחרונה שלי הייתה מיועדת למילים.
רציתי להוסיף לגבי הסימני קריאה שסתם עשיתי את זה כככה כי זה יותר נוח וכיף.אני לא כותבת ספר או משהו אז אני לא מקפידה כל כך על סימני ניקוד-לא סימני קריאה בכל אופן!
לגבי אורך הפרקים.אני בדרך כלל כותבת פרקים קצרים יחסית כי לדעתי זה יותר נוח.אם רוצים להפסיק באמצע הפרק או משהו,אני באופן אישי לא אוהבת שהפרקים ארוכים מדי.
תודה על ההערות!

13/07/2014 13:25

~מילים~ ,אני יכולה לקרוא לך בקיצור מילים?
זה לא משהו באופן אישי כלפייך זה פשוט יותר נוח ככה.
אופק ;-] ,אני יכולה לקרוא לך בקיצור אופק?

13/07/2014 13:30

    הבנתי את דברייך. לגבי סימני הפיסוק- זה אתר לכתיבה. אני מניחה שצריך להקפיד כאן על זה. ואת יכולה לקרוא לי אלין.
    ^_^

    13/07/2014 17:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך