שירז סוייפר דיירקשנית
חלמתי שהארי נותן לי מכתב כזה (:
חחחח הלוואי במציאות!!!!
איך יצא?

מכתב מהפייב שלך (:

חלמתי שהארי נותן לי מכתב כזה (:
חחחח הלוואי במציאות!!!!
איך יצא?

אהובתי היקרה _ (השם שלך)
לחשוב שלפני זמן קצר לא הכרתי אותך, את בחצי השני של העולם אבל זה לא אומר שאני לא אוהב אותך… העניים שלך שיכולות לשגע בן אדם, כמו ששיגעו אותי, השפתיים שלך שאי אפשר לו לבהות בהם ולנשק אותך, החיוך שלך שגורם לכולם להיות מאושרים גם אם המצב לא טוב, את פשוט את השלמות שלך… אני מתענה פה כי אני לא לידך, לא מחבק אותך לא מנשק אותך, חום גופך שאני מתגעגע אליו, להגן עליך להיות לצידך, לחלוק איתך את מחשבותיי, רגשותיי וכך גם את…
אני אוהב אותך, את הדבר שבשבילו אני חי ונושם, כשאני רואה אותך סובלת לבי נמחץ למיליון רסיסים, כשאני רואה אותך צוחקת חיוך טיפשי נמרח לי על הפנים, אני זוכר בהתחלה שרק נפגשנו…
נתקענו בטעות, זה היה מצחיק ומוזר, את בכלל לא כעסת עליי וגם לא הכרת אותי מה שגרם לי להיות יותר בנוח. ישבנו והתחלנו לדבר ואיך שהוא זה גלש לחברים שלנו. פתאום פלטתי שאני אוהב אותך ואת הסמקת, באמת הרגשתי כך אבל אמרתי את זה מוקדם מדי כי לא ידעת איך להגיב. אחרי כמה ימים חברה שלך בת דודה של לו (הסטיילסטית של וואן די, אמא של לוקס) הפגישה בנינו שוב ומשם כבר נהיינו חברים. תמיד האמנת לי, גם אם עשיתי שטויות, את החצי השני שלי, אני מרגיש חלול בלעדייך. אז למדתי שיש דבר כזה 'אהבה ממבט ראשון'. מי שלא מאמין בזה כנראה לא התאהב. ידעתי שאת תחזרי בחזרה לישראל אבל אל יכולתי לא להיות חבר שלך. עכשיו שאת שם אני מבין את המשמעות להיות רחוק ממך. כל נשיקה שלנו הרגישה לי בגן עדן, שאף אחד לא יכול להפריד בנינו. שאנחנו לנצח! את המיועדת לי… גם עכשיו שאת רחוקה אני לא אתקרב לאף אחת! מילה שלי ברזל! אני מבטיח… אני לא יכול אפילו לחשוב על זה, הלב שלי עדיין אצלך ולא משנה מה יקרה!
ולבסוף…
יש לי הפתעה: אני בא בשבוע הבא לישראל תתכונני!!!!!!!!!
אוהב מכל ליבי _ ♥♥♥♥♥♥
נתראה בקרוב!!!


תגובות (8)

שחכתי!!!!!!!!!!!!
לכל הקוראות שלי לסיפור: Little Mix Perfect
כתבתי פרק והוא נעלם!!! הוא בפרופיל שלי תחפשו אותו!!!!!!!!
אביה את משתתפת שם אז תיכנסי… ולא רק היא!

18/03/2013 14:28

העאההההעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעהעההעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעהעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעהעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעאההעהעאהאההעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעאהאעהעאהאעעאהאעעהעאהאעהעאהאעאהאעאהעאהאעא לואייי אהובייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני בול מרגישה ככה ללואי !!!!!!! ושירז אם את רוצה להרוג אותי פשוט תביאי סכין ותרצחי אותי וזהו ! <3 יווו

18/03/2013 14:29

חחחחח מתה עליך!!
♥♥

18/03/2013 14:33

יאאאאאאאאאאא
חלוםםםםםםםםם
חחחח הלוואיייייייי
אוף שיבואו כבר לארץ או שאני לא יודעת מה אני עושה להםםםםםםם
בא לי הופעההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחח לואי והארי וזאין מקדישים לי את זה
הלוואי
חחחח
אהובים שליייי:)

18/03/2013 14:39

הלוואיייי זה חלום חיייי הלוואיייייי אני וזאין אוחחחחח דייייי באליייייייייי להתחתן עם זאין !!

18/03/2013 15:04

לא רק לך בא…
חחחח חלמתי שהארי שולח לי את זה ואז אנחנו נפגשים וזה בקיצור זה היה נפלא!
דיי אני מאוהבת (:

18/03/2013 15:09

אעאעאעאע יאוווווווווו זהה מושלםםם!
הלווואי והארי היה שולח לי את זה!! ♥

18/03/2013 16:45

מושלם חושבת על זאין אמל'ה אני מאוהבת (אעאעאעאעאעא)

19/03/2013 03:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך