איך יצא?
חשבתי לעשות משו כזה- וואנשוט שהשם של הנערה לא מוזכר בו בכלל, יש בנות שיגידו שזה העתקה מ"דמייני" אבל תגידו משברלכן, ממש לא אכפת לי כי אני המצאתי את זה אז שאש!
איך? אהבתן?
לאביו אול

מעולם לא אהבתי – וואנשוט מישהי ולואי

30/05/2013 739 צפיות 10 תגובות
איך יצא?
חשבתי לעשות משו כזה- וואנשוט שהשם של הנערה לא מוזכר בו בכלל, יש בנות שיגידו שזה העתקה מ"דמייני" אבל תגידו משברלכן, ממש לא אכפת לי כי אני המצאתי את זה אז שאש!
איך? אהבתן?
לאביו אול

יצאתי מבית הספר, העשן של העיר אפף אותי ונכנס לנחיריי, השתעלתי קלות והמשכתי ללכת בעוד תיק הגב הכבר עד מאוד של נתלה מכתפיי המצומקות.
"היי בייב!" לואי קרא לי, רצתי אליו וטבעתי בחיבוקו החם, הוא כזה מדהים, הוא האחד שלי! פשוט ככה!
"מה קורה בייב שלי הכול טוב?" הוא שאל אותי ומבטו הבין, הוא הבין שקרה לי משהו…
"בוא נלך אלייך אני אספר הכול טוב?" שאלתי וליטפתי אותו הוא כזה חמוד הוא התחיל להסמיק אף פעם לא הייתי בבית שלו ואנחנו חברים מליון שנה, זה די מוזר לי אז החלטנו לשנות את זה!
"ברור מותק שלי אז בואי נלך" נשיקה באוויר והתחלנו ללכת בדרך קפצנו מנושא לנושא דיברנו בלי הפסקה ואני לא הפסקתי לצחוק הוא כזה מצחיק מכל דבר עושה שטות אבל זה הסיח אותי מהנושא האמתי… מה שהוא באמת רצה לשמוע.
את הכאב שלי.
אבל זה מה שחברים עושים, לא?!
נכנסנו לבית שלו הוא היה יותר גדול מה שחשבתי והיו דברים מגניבים בכל מקום, לא פלא שהוא בין המקובלים בשכבה.
"איך זה שלא הייתי פה עד עכשיו?!" שאלתי וחיבקתי אותו, עשינו סיבוב שלם והוא משך אותי לחדר שלו, החדר שלו עצום, פשוט עמדתי למות, אבל לפני זה הוא משך אותי החוצה, עמדנו במרפסת והסתכלנו אחד לשני, אף פעם לא התנשקנו מטעמי מסורת וכל זה אבל עכשיו הרגשתי צורך עז מתמיד לנשק אותו, ידעתי מה הוא רוצה לעשות וקפצנו משם, מחייכים אחד לשני ואז זה קרה, שפתינו נחו אחת על השנייה וזה היה עוצר נשימה, הנשיקה האשונה שלי הייתה מופלאה, צנחנו לתוך הברכה שלו, הענקית וכל הבגדים שלי נספגו במים, זה היה כזה כיף…
"אני אוהב אותך!" הוא אמר וסחף אותי לנשיקה ארוכה וסוערת, זה היה כזה כיף להתנשק מתחת למים, זו הייתה החוויה הכי טובה שהייתה לי אי פעם…!
"גם אני אוהבת אותך." אמרתי שיצאנו מהמים, הוא הופתע כי מטעמי המסורת שלי לא אמרתי לו דבר כזה מעולם, שילך לה****ן כל העולם אני אוהבת את לואי ולא אכפת לי מי יודע את זה!
תאכלו ת'לב כל הקנאים למיניהם!
"יפה שלי…" הוא אמר והמשכנו להתנשק, מעולם לא אהבתי.
לא ככה, בכל אופן.


תגובות (10)

אהבתי מאוד !
אבל לא כתבת מה היא רצתה לומר לו, ועכשיו אני מנסה לחשוב מזה…
אווופ ! תמשיכיי בבקשה עוד חלק… <3

30/05/2013 09:29

חחחחחחח להגיד רק לך?
כי אם כן אז תיכנסי לצ'אט ותכתבי שאת שם ואז אני אספר לך כי אני לא רוצה שיראו כולם…
אם את ממש רוצה אז לכי לצ'ט ואני אכתוב לך שם

30/05/2013 09:31

אני בצ׳אט, את שם?

30/05/2013 09:39

כן אני נכנסת

30/05/2013 09:44

יאאא איזה יפה (:
תמשיכי את הסיפור שלך גם !! ❤

30/05/2013 10:05

נכון שבאלך לעשות לי וואנשוט עם הארי כי את חמודה? חיחי אם כן אז:
מראה: שיער חום ארוך וחלק D: עיניים חומות, נמוכה ורזה וגומות!!
אופי: מטופחת, מכורה ללקים, שופינג, בגדים ואייפון *~* עדינה ורגישה אבל לא מראה את זה, חברה טובה שיודעת להקשיב, עקשנית וביצ'ית (בקטנה כזה ;)
שם: אמבר
*ועוד משו שנראלי דיי מגניב להוסיף ואני ממש אשמח אם תשתמשי בזה-
שאמבר (חחחחח אני) מדגמנת :) איזה מגניב זה יהיה?!*
ואם את צריכה עוד משו תוסיפי :)

30/05/2013 10:11

זה מהמםםםםםםםם(; וזה רעיון גאוני אני אומרת לך!!!!;) חחחח תעשי עוד כאלהההההה!!!!(: וגם תעלי פרק של הסיפור החדש(:::: לאב יוווו

30/05/2013 10:24

מושלם

30/05/2013 12:00

אהבתי מאוד! תעשי כאלה עם ליאם

30/05/2013 12:17

וואי מושלם ממש ממש אהבתי

31/05/2013 00:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך