dana123
לילה טוב ובוקר טוב למי שלא מחוברר חיחיחיייי מקווה שאוהבים וצדקתםם במת צריך קצת דרמה בין הארי לאלה. אז מחכה לכן שלל של דרמותתתתתתתת . אוהבת ♥

מציאות מדומה 1D עונה 2 – פרק 60

dana123 13/08/2013 1447 צפיות 12 תגובות
לילה טוב ובוקר טוב למי שלא מחוברר חיחיחיייי מקווה שאוהבים וצדקתםם במת צריך קצת דרמה בין הארי לאלה. אז מחכה לכן שלל של דרמותתתתתתתת . אוהבת ♥

~~~נקודת המבט של אלה~~~

ניכנסנו לחדר הגדול שלנו במלון, זה מוזר בפעם אחת יש לנו לכל זוג חדר ופעם אחת חדר אחד ענק שבתוכו יש כמה חדרים, אבל אין לי כאן על מה להתלונן.
ברגע שראיתי את אביה יושבת לבד בשלוחן המטבח מצאתי את זה בתור הזדמנות מצוינת לדבר איתה סוף סוף על מה שקרה. התיישבתי בשקט ולאט מולה, אבל הראש שלה היה עדיין מונח לכיוון מטה, מסתכלת על עצמה מסשחקת עם האצבעות של עצמה, למרות שיכולתי לדעת שהיא הבחינה שאני נמצאת ומסתכלת עלייה. "לא יצא לנו לדבר" אמרתי והיא לאט לאט הסתכלה למעלה אלי. "אין על מה לדבר אלה" היא אמרה וניסתה לאלץ חיוך. "אני רק מוודאת שהכל בסדר איתך, זה הכל" חייכתי אליה גורמת לה לחייך חצי חיוך אמיתי ולהאנח. "אוקיי.. אז אני בסדר, הכל פשוט בסדר" היא חייכה, חיוך דיי מזוייף כמובן. ברור שהיא לא בסדר, אני פשוט אוציא את זה ממנה בעדינות… "את.. בטוחה?" שאלתי לאט לא בטוחה אם ללחוץ עליה להיפתח בפניי או לא. מה שלא ציפיתי זה שזה יקרה כל כך מהר, "אני פשוט מפחדת שזאיין יפגע מכל העניין" היא אמרה מהר בנשימה אחת כבדה. ניסיתי לחייך אליה חיוך מנחם כשתפסתי לה את היד על השולחן. "אני יודעת" אמרתי לה עם חצי חיוך. "אבל זאיין הוא ילד גדול והוא עושה את זה רק כדי לשמור עלייך. אין לך מה לדאוג, אני בטוחה שההנהלה לא תתן שמשהו רע יקרה לו" צחקתי טיפה והיא צחקה יחד איתי. ודווקא היה לי כיף לראות את החיוך שלה. "וואו אלה… את תהיי אמא באמת ממש טובה" היא צחקה גורמת לי לצחוק לעצמי. איפה אלה ה-חסרת אחריות, ל יודעת לקבל החלטות, לא מבדילה בין טוב לרע, ואפילו לא מצליחה לייעץ לעצמה אז בטח ובטח שלא לעזור לאחרים…? אולי באמת דיי התבגרתי והנסיון להצליח להיות אמא לא כזה רחוק ממני.

אביה ואני חזרנו לכיוון הסלון במרכז החדר שם כולם בעיקרון היו, הלכתי ישר לדניאל שעמדה ליד הספה ופשוט חיבקתי אותה כשאמרתי עם חיוך, "אני כל כך גאה בךךך!". היא חיבקה אותי בחזרה במבוכה ובבילבול. "גאה בי? על מה?" היא שאלה מבולבלת כשמשכנו אחורה מהחיבוק. "על מה שאמרת ללואי. אני נשבעת שהייתי בטוחה שתשקרי ותגידי לו שהוא עשה בחירה נכונה ואוליב מדהימה ובלה בלה.." הסברתי לה והיא ישר נראתה נלחצה לדבר על הנושא הזה. "אה, זה.." היא אמרה כאילו זה סתם משהו בכלל לא חשוב. "כן! זה!… דניאל את באמת צריכה להיות גאה בעצמך, אני שמחה שסוף סוף התמודדת עם הבעיות האלה" ניסיתי לעודד אותה אבל היא לא נראתה הכי מאושרת בעולם. "אז מה אלה?? אז ניפתחתי ללואי וסיפרתי לו את כל הרגשות שלי אליו. אז אמרתי לו כמה שאני רוצה לשנוא את אוליב אבל אני יודעת שהיא מיוחדת בגלל שלואי מוצא בה עניין ולכן אני פשוט לא יכולה לשנוא אותה! אז מה אם סיפרתי לו את כל מה שהכחשתי לעצמי עד עכשיו? שאני מקנאה ואני כועסת ואני עצובה ואני לא יכולה להגיד לו שלגור איתה תהיה בחירה שגויה בגלל שזה פשוט יהיה המעשה הכי אנוכי שאני יכולה לחשוב עליו..? אבל מה כל זה משנה אלה? הוא אמר לי שהוא מרגיש ככה אלי בחזרה? לא… הוא ניפרד מאוליב ואמר לה שהוא מצטער אבל הוא מחליט שלגור איתי זאת הבחירה הנכונה בשבילו? לא… אז מה בעצם זה משנה, הא אלה? זה למה אני לא מצליחה להיות גאה בעצמי. כל הדבר הזה היה פשוט מיותר ומבוזבז והייתי מעדיפה לשכב עם סתם בחור אקראי במקום" היא אמרה והתכוונה ללכת אבל תפסתי לה ביד וסובבתי אותה בחזרה אלי. המילים שלה פשוט נכנסו בי ולשנייה אחת הרגשתי את הכאב שלה. זה באמת קשה לראות את מי שאתה אוהב מאושר עם מישהו אחר…
"אבל זה לא עזר לך להרגיש טיפה יותר משוחררת? את לא מרגישה שירדה לך אבן מהלב?" קיוויתי שהיא תגיד כן, ממש ממש קיוויתי שלפחות קצת, אפילו ממש ממש קצת היא מרגישה יותר טוב לגבי מה שקרה. באמת קיוויתי שהיא תענה את התשובה הכי אמיתית שלה.
"לא אלה. את רוצה לדעת איך זה גורם לי להרגיש? זה גורם לי להרגיש מאוכזבת, אני מרגישה כאילו זה פתח לי את החזה בפני לואי ועכשיו כשהוא יודע שלי שהלב שלי ברשותו הוא יכול לשחק איתו כמה שהוא רוצה ואפילו לפגוע בו, בין אם הוא רוצה או לא. אני מרגישה נפגעת, ובעיקר מפחדת כי אני לא יודעת מתי הדקירת לב הבא תבוא" ועם כמה שהייתי בשוק ממה שהיא אמרה, לא יכולתי לעצור אותה מללכת שוב. ובלי ששמתי לב היא כבר לא עמדה מולי. וואו דניאל כנראה ממש אוהבת את לואי אם זה מה שזה גורם לה להרגיש. דניאל היא לא ממש טיפוס רגיש אז המילים האלה שיוצאות לה מהפה זה לא מובן מאליו בכלל.

חזרתי בחזרה קרוב יותר לכיוון הסלון כדי ליידע את הארי על התור. "הארי אני יוצאת" אמרתי לו כשלקחתי לעצמי את התיק שלי והתקדמתי לכיוון הדלת. "לאן?" הוא שאל מבולבל תוך כדי ששיחק עם זאיין במשחק אקסבוקס. "רופא, הריון, בדיקה.. מזכיר לך משהו?" שאלתי בצניות כשפתחתי את הדלת כבר מוכנה לצאת. "אהה.. כן זה, אוקיי תנהגי בזהירות". וואו, לא ציפיתי לתגובה כזאת מהארי. זתומרת לא שאני קיוויתי שהוא יקפץ אחרי או ישר יקפוץ במקום אבל פשוט אם לא שמתם לב יש להארי קטע רגיש בכל מה שקשור לתינוק ובדרך כלל הוא ממש מתעניין, רק הפעם זה היה נראה דיי שונה.
"אתה לא הולך איתה?" נייל שאל אותו וגם שאר הבנים נראו דיי מבולבלים, כנראה חשבו את אותו הדבר שאני חשבתי עליו. "אממ.. אה– לא, זה בסדר. תתקשרי אלי אם את צריכה משהו" הוא אמר לי עדיין לא מוריד את העיינים מהטלווזיה והבנים נראו מבולבלים ומופתעים בדיוק כמוני. אבל זה לא עצר אותי מלצאת מהדלת וללכת לכיוון המרפאה שהייתה לא כל כך רחוקה מהמלון שהיינו בו. כשהגעתי נכנסתי לקבלה שאין לי מושג איך אבל הם ישר זיהו אותי ואמרו לי בדיוק לאן ללכת, וככה עשיתי.
קיבלה אותי רופאה שנראתה נחמדה ומנוסה שהציגה את עצמה בתור התר. או דוקטור התר, לא משנה. בכל מקרה היא בדקה את התינוק כמו בערך בשאר הבדיקות שעשו לי. "הכל בסדר אלה?" היא שאלה אותי והציאה אותי מהמחשבות שלי. "הא? אהה.. כן" ניסיתי לחייך טיפה. "אני רוצה לשאול אותך כמה שאלות" היא אמרה והנהנתי. "את שותה קפה, אלכוהול במשך היום בדרך כלל?" היא שאלה אותי. "רק קפה, בבוקר בדרך כלל, למה?" שאלתי אבל היא התעלמה מהשאלה שלי והמשיכה לשאול אותי עוד שאלות. "האם איזה רופא נתן לך איזשהם כדורים להרגע או כל כדור אחר?" היא שאלה ודיי הייתי מבולבלת מכל החקירה הזאת. "לא, לא שידוע לי" אמרתי מתחילה להיות קצת פחות חסרת ביטחון. "את מרגישה צירים בכלל במהלך היום?" היא שאלה את השאלה שאני מקווה שהייתה אחרונה ולא הייתי בטוחה אם התשובה הנכונה היא כן או לא, אבל החלטתי שפשוט לענות בכינות. "כן, זה לא טיפה מוקדם מדי כדי להרגיש צירים?" שאלתי בלחץ מבולבלת. היא חזרה לשבת במקום שלה מול המחשב וקמתי מהמיטה והלכתי לשבת מולה. מחכה שהיא תגיד לי מה קורה איתי.

"תקשיבי אלה… התינוק שלך נמצא במצב הלם. כאילו שהוא לא 'מבין' באיזה חודש הוא נמצא" היא דיי מתחילה להלחיץ אותי וכל מה שחשבתי עליו זה כמה שאני צריכה את הארי כאן. ובכל הטיפולים הוא בא חוץ מהיום… "מה זה אומר? זה רע?" כי זה בהחלט נשמע רע. "אמ… כן, זה דיי רע. אני באמת לא יודעת איך להגיד את זה, בתחילת ההריון שלך, ממש בהתחלה. ייתכן ששתית קפאין או אלכוהול בכמות לא סבירה?" היא שאלה גורמת לי להיזכר מה באמת עכשיתי לפני 4-5 חודשים. הלב שלי התחיל לדפוק קצת מהר יותר כשהתביישתי לענות את התשובה הנכונה. "כן… אלכוהול" אמרתי כשניזכרתי ביום ההוא בבר בדיוק אחרי שסיפרתי להארי על ההריון. היא נאנחה טיפה אבל זה לא עצר אותה מלדבר, אני בטוחה שהיא בישרה לאנשים דברים גרועים יותר והיא כבר יודעת איך להיות אדישה למצבים כאלה, או שפשוט זה לא כזה נורא, אני מקווה… "התינוק שלך עלול למות–" לא ננתי לה להמשיך כי הלב שלי כמעט ונעצר באותו הרגע. התחלתי לגמרי להילחץ ולא ידעתי מה אני עושה עם בשורה כזאת עכשיו. הייתי כל כך לחוצה שאפילו לא חיכיתי להמשך שלה. "אלה תרגעי. עם כמה כדורים כל בוקר וערב, ואם תפסיקי לשתות את הקפה שלך כל בוקר. הסיכויים שזה יקרה ירדו בהרבה." היא ניסתה להרגיע אותי אבל זה לא ממש עזר. "תקשיבי. אני אתן לך מרשם לכדורים. אסור לך לשכוח לקחת אותם". "ברור שאני לא אשכח" הייתי חייבת שהיא תשמע את זה. זה התינוק שלי איך אני יכולה לשכוח אותו? הוא חי בתוכי! … "איפה האבא?" היא שאלה גורמת לי להזכר בהארי ואיך לאזעזל אני הולכת להודיע לו את זה… "הוא… לא יכל לבוא." שיקרתי שקר דיי לבן. "אני יכולה לשאול שאלה אולי טיפה חצופה?" היא שאלה וכרגע לא היה לי אכפת כמעט מכלום אז הנהנתי עם הראש. "זה נכון שהארי סטיילס הוא האבא של התינוק?" היא שאלה ודיי פחדתי לענות בהתחלה כי ממש לא רציתי שיתחילו עם הכתבות בעיתון והכל… אבל בכל זאת הנהנתי לאט ובדיוק פתחתי את הפה שלי במטרה לבקש ממנה שלא לספר ולהפיץ דבירם אבל היא כבר דיברה במקומי. "אל תדאגי, אני חתומה על הסכם, אסור לי פשוט ללכת ולספר על חייהם של הנשים כאן." כבר ידעתי בטח מה היא חושבת על הארי, שאני סתם עוד אחת מהזונות שלו והוא פשוט הכניס אותי להריון ועכשיו הוא משלם לי על טיפולים כי הוא מרגיש חייב או משהו בסגנון הזה ולא רציתי שמישהו יחשוב כזה דבר על הארי. "אני יודעת מה את חושבת… על הארי… זה לא ככה, בדרך כלל הוא באמת מתעניין בכל מה שקורה עם התינוק. רק הפעם– אני לא יודעת. אבל הארי באמת יהיה אבא טוב" גם אם אכפת לה או גם אם לא רציתי שהיא תשמע את זה. היא חייכה אלי לפני שקמה לתת לי חיבוק דיי מנחם. "אל תדאגי אלה, אני מקווה שיהיה בסדר. לפי איך שהארי נשמע אני דיי בטוחה שהוא לא ייתן לדבר כזה לקרות" הוא בהחלט לא. קיוויתי לעצמי כשהיא חיבקה אותי. יצאתי מהמרפאה קצת בהלם, דיי מפחדת. מה יקרה אם התינוק באמת ימות? הדחקתי לעצמי את כל המחשבות כי לא רציתי לחשוב על זה כשהארי לא ליידי. אני חייבת דבר ראשון לספר לו.

כשחזרתי הביתה, עדיין עם לב פועם חזק כל הדרך. הארי ישר התקדם לכיווני, כשכולו נמרח עלי. נותן לי נשיקות בצוואר ועל הפה. "הארי אני חייבת לדבר איתך" אמרתי לו בין הנשיקות שלו עלי. "בטח כל דבר" הוא אמר מפסיק לנשק אותי ומסתכל עלי מקרוב עוד כשמלפף את הזרועות שלו סביב המותניים שלי. "זה בנוגע לתינוק." אמרתי ובשנייה היידים שלו טיפה התחלשו וירדו ממני והפרצוף שלו השתנה, כאילו הוא לא ממש רוצה לדבר על הנושא הזה. "אהה.. זה, אממ.. האמת אני דיי עייף, אולי אנחנו יכולים לדחות את זה לפעם אחרת?" הוא אמר ועמדתי שם דיי מופתעת. האמת שדיי הכנתי את עצמי לתגובה שלו או משהו כזה. "זה דיי חשוב הארי" אמרתי לו אבל הוא לא היה נראה שממש התייחס לזה שזה חשוב. "לילה טוב אלה" הוא פשוט נתן לי נשיקה מהירה על המצח והלך משם לכיוון המיטה. מה לאזעזל הלך כאן עכשיו? אני באתי והתכוונתי לספר לו שהתינוק שלו כנראה גוסס, והוא פשוט עייף מדי כדי לדבר על זה עכשיו?? מה קרה להארי הפרנואיד וזה שאפכת לו מכל תזוזה והתקדמות של ההריון??

באמת הייתי ממש מופתעת. גם בצהוריים וגם עכשיו… הא..?


תגובות (12)

מהההההה לעזאזללללללל עובר כל הארייייי?!?!?!?
למה הוא לא מתעניין בהריון של אלה ?????
תמשיכייייי במהייייירות אין דבר שאני יותר אוהבת מהסיפור שלך !!!
מוווושלם כרגייייל !
אווווהבת אותך ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

13/08/2013 17:10

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאע
כול הכבוד לאלה עם הוא יגיד לי דבר כזה אני משפדת אותו על שיפוד
מזה אתה עייף
כרגיל מדהים מהממם
תמשיכייי מהרהר
בבקשה תעשי עוד פרק היום

13/08/2013 17:22

הארי אתה רוצה מכות?! אני בשמחה מתנדבת להיות זו שמרביצה לך.
מה אתה רציני איתייייי ?!?!?! הארי אמי ירצח אותךךךךך תה צריך להיות שם בשביל אלההההה !!!!! יואו האאאאאארררייי מכוווווותתתת מכותתתת אומרים לךךךך גררררר דיי נו זה יותר מדי מושלם ומעניין ומדהים שאני נשאבת לזה כלכךךךךךך עכשיו אני עצבנית על הארי!! אוך נו האזה יצאת מגעיל._.
זה מושלםםםםם פליזוש המשךךךךךךך
לאאב יווו

13/08/2013 17:23

ממהההה זהההה מה עובר עליו אין שום התעניינות בהריוןן בתינוק ?!?!!?!?
יותר מוושלםם תממשייכייי!! ♥♥♥♥♥♥

13/08/2013 17:25

וואט דה פאק?! תמשיכיייי אחרת אני ימות ממתח יתר

13/08/2013 17:38

WTF?!?! הוא החליק על השכל?!?!!!!
תמממששייכיייי!!!!

13/08/2013 18:10

הארי אני ירביץ לך עם האלפקה של נייל!!!!!!! מה נראה לך?!?!!?!?
מה עובר עליו?!?!?!?!?!
תמשיכייי מהר מהר מהר מהר מהר מהר מהר אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחח
לאב יוווווו אבלאבלאל תמשיכי יותר מהרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר

13/08/2013 23:40

תמשיכי עכשיו,מובן?

13/08/2013 23:56

יו תקשיבי זה פשוט מושלם!
את ממשיכה פרק 61 עכשיו!
הארי!
תזהר ממני!!!
אם לא תתיישר ועכשיו תקבל מכות רצח!!!!!!!!!!!!!!!!! (טפו טפו)

14/08/2013 00:45

נוווווווווווווו אני במתחחחחחח

14/08/2013 01:15

נו נו נו אני צריכה עוד פרק
אני אמות אם לא תעלי פרק,אני מתמותת,אוי לא אני רואה את האור,הוא יוצא מהמנורה,כול כך קר לי,זאת אומרת חם,כן חם לי,הצילו,את יכולה להציל אותי,תעלי עוד פרק
~~נפילה,התמותתות,פחד,רעד,מתח.הו למה,למממממה?!?!?~~

14/08/2013 01:30

הארי תמות ! תמות! תמותתת!!!!
התינוק שלך גוסס ולך בכלל לא אכפת!
כאילו…אתה יודע, אבל אין לך מושג מה קורה כי לא אכפת לך מה קורה לעזאזל איתך!
בייחיאת דינדינק איתך!
-,-

14/08/2013 01:42
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך