dana123
מאוהבתתתתתתתתתתת♥

מציאות מדומה 1D עונה 2 – פרק 75

dana123 04/09/2013 2156 צפיות 31 תגובות
מאוהבתתתתתתתתתתת♥

~~~נקודת המבט של נייל~~~

הלכתי לסלון וראיתי את קרוליין יושבת שם, אני יודע שהיא לא תהיה מרוצה מזה שאני צריך להוציא אותה אבל אין לי כל כך הרבה ברירות… מצד אחד יכול להיות שאני כן דיי שמח לבלות עם קרוליין את החג המולד אבל מצד שני אני לא רוצה להכריח אותה לזה… "היי.." היא אמרה כשראתה אותי נכנס. "היי… תקשיבי, אני מוציא אותך היום אז תתארגני" אמרתי לה והתחלתי ללכת משם לא לפני שהיא עצרה אותי. "לא אתה לא" היא אמרה ויכולתי לשמוע אותה מתרוממת טיפה והסתובבתי אליה. "זה לא החלטה שלך או שלי, אלה והארי צריכים אותנו החוצה מהבית היום" הסברתי לה וכבר דיי ידעתי איך היא תגיב. "אוקיי אין בעיה אני אצא" היא אמרה מבולבלת וכמה. "כן אבל אלה לא מוכנה שתצאי לבד וביקשה ממני להיות איתך" המשכתי להסביר לה אבל היא לא ממש קיבלה את זה. "אני יכולה לצאת לבד. אני לא צריכה בייביסיטר!" היא אמרה נעמדה וכן.. ככה בדיוק אלה אמרה שהיא תגיב. "אין לך הרבה ברירות, טוב תשמעי קרוליין אני באמת לא רוצה להתכווח איתך, פשוט תתארגני ונצא כבר" אמרתי דיי חסר סבלנות.. אני יודע שהכל נפל עליה פתאום אבל טיפה התעצבנתי מזה שאני צריך להכריח מישהי לצאת איתי כנגד רצונה, למרות שאני לא מתכוון ללצאת בהגדרה של דייט… אבל בכל זאת. היא נאנחה בעצבים ועלתה למעלה להכין תיק או משהו, אני מקווה… במהרה שנינו סיימנו להתארגן וניפרדנו מהארי אלה ודארסי. "את אמורה כבר לתת לי לצאת לבד את יודעת!" קרוליין התלוננה לאלה שהתעלמה לפני שיצאנו ואלה פשוט נתנה לה חיבוק והוציאה אותנו החוצה, מה שעצבן את קרוליין יותר וזה גרם לי לצחוק טיפה כשנכנסנו למכונית.
"משהו מצחיק אותך??" היא שאלה עצבנית. "זה פשוט שאת ואחותך כל כך לא דומות… אתן שתי הפכים" אמרתי נרגע קצת ומתחיל לנסוע. כבר התחיל להחשיך והשלג עדיין המשיך לרדת וקרוליין נראתה מבואסת ושקטה למשך כל הנסיעה הארוכה. "תקשיבי קרוליין… גם אני לא רוצה לעשות את זה אוקיי? אני לא אוהב להכריח אותך לנסוע איתי אבל אם קצת תתגברי על זה אז אולי בכל זאת נוכל לכייף קצת.. אוקיי?" הסתכלתי עלייה כל כמה שניות כי עדיין הייתי צריך להשאיר את הפנים על הכביש. היא הסתכלה עלי לאט ונאנחה טיפה. "אני יודעת…. זה פשוט שאחותי יותר מדי שומרנית לגביי וזה דיי מעצבן" היא אמרה והנהנתי מבין אותה. "אני מבין קר… תשמעי, אנחנו לא חייבים לעשות שום דבר אם את לא רוצה… אני יכול להזמין לך חדר בנפרד ואני יכול לנסוע ישר למלון ופשוט נישן כל אחד בחדר שלו עד מחר ועל הבוקר נחזור…" אמרתי ממש לא בחשק כי כן ציפיתי לכייף איכשהו בחג המולד אחרי הכל…

"לא.. לא נייל… אל תהיה כזה… תראה, יש כאן איזה בר, ונראה שיש שם איזה מסיבה, בוא נתחיל שם" היא אמרה מתרוממת ומצביע לאנשיהו. הסתכלתי וראיתי שבאמת יש שם איזה תור למסיבה. "קרוליין זאת מסיבה פרטית" אמרתי כשיכולתי לראות שהיו שומרי ראש בכניסה. "אזמה. אתה נייל הורן הם בטוח יכניסו אותנו…" היא אמרה מנסה לשכנע אותי. "אני מצטער קרוליין אבל אלה ביקשה ממני להרחיק אותך בדיוק מהדברים האלה" אמרתי והיא ישר נאנחה. "קדימה נייל אתה מכיר את אחותי… נהיה שנינו שם, רק לכמה דקות לראות איך הולך בפנים!" היא אמרה משכנעת אותי ככה כמה דקות ובסוף נכנעתי כשנאנחתי. "אוקיי……… אבל רק לכמה דקות" אמרתי ויצאנו שנינו מהמכונית לתוך השלג הקל ונעמדנו בתור שעבר דיי מהר. האמת שהייתי מופתע לראות שהכניסו אותנו וקרוליין פשוט חייכה אלי. חייכתי בחזרה כי ידעתי שאנחנו כאן רק בשביל שהיא תחייך סוף סוף.. "את לא שותה קרוליין, ברצינות אלה סומכת עלי ואני לא מוכן שתשתכרי כאן" הזהרתי אותה והיא פשוט חייכה. ישבנו שנינו על הבר והיא הציעה לי לבוא לרקוד אבל לא הייתי ממש בתוך זה, אז סירבתי והרשתי לה ללכת לרקוד לבד אם היא רוצה, וככה היא עשתה. ישבתי שם על הבר, נשען עליו ורואה איך היא נהנת, זה כן גרם לי לחיוך אני חייב להודות… היה מוזיקה והכל והעיניים שלי היו עליה כל הזמן הזה עד ששתי נערות הגיעו לדבר איתי. "אומיגאד נייל אנחנו מעריצות ענקיותת שלך!! אפשר תמונה??" כמובן… נאנחתי לעצמי בלב והנהנתי כשלקחתי איתן תמונה, הן דיברו איתי קצת לפני שנתתי להן חיבוק קטן והן הלכו משם מאושרות.. אני אוהב לראות את המעריצות שלי שמחות אבל בגלל כל העניין הזה איבדתי את קרוליין מזווית העיניים שלי… התחלתי להלחץ והלכתי לחפש אותה, דוחף טיפה אנשים שרקדו מסביבי והזזתי את הראש מצד לצד, לא מוצא אותה בשום מקום. אחרי לפחות עשר דקות שחיפשתי סוף סוף מצאתי אותה, רוקדת עם כמה אנשים זרים שנותנים לה לשתות מלא. רגשות עצבים התמלאו בי כשראיתי אותה ככה. רוקדת ושותה המון. ראיתי שהיא הבחינה בי ונעצרה טיפה. המבט שלי לא הפסיק להיות עצבני כשהתחלתי ללכת החוצה משם. יצאתי אל השלג הקל ושמעתי את קרוליין קוראת לי מאחוריי וממהרת אחריי. "נייל חכה!" שמעתי אותה צועקת ופתאום היא התחילה להשתעל ושמעתי אותה נופלת על הריצפה. לא יכולתי שלא להסתובב בדאגה חזרה אליה וללכת אליה, אני דואג לה יותר מדי ולא יכולתי להשאיר אותה ככה לא משנה כמה כעסתי עליה. עזרתי לה לעמוד ויכולתי לראות שהיא שיכורה, גם לפי ריח האלכוהול החזק שהגיע ממנה.

"נייללל אני מצטערתת" היא אמרה בטח מרגישה מסוחררת. "ברצינות קרוליין?? אני מביא אותך לכאן כדי לגרום לך לחייך סוף סוף ומבקש ממך בסך הכל דבר אחר! אני אולי לא אחותך ואני כן נותן לך לעשות מה שבראש שלך אבל את פשוט ניצלת אותי!" אמרתי לה אבל היא לא נראתה מקשיבה לי בכלל, היא פשוט הייתה כל כך שיכורה והקיאה על הריצפה, גורמת לי להאנח. ממש לא רציתי להעביר את הערב ככה… הרמתי לה את השיער כשלקחתי אותה הצידה להקיא ונתתי לה להקיא את כל מה שהיה לה. אלה הולכת להרוג אותי כשהיא תשמע על זה… הרמתי את קרוליין וסחבתי אותה לאוטו, נוהג למלון הכי קרוב שהיה בסביבה. כשהגענו הזמנתי חדר והעלתי לשם במהירות את קרוליין שנראתה שרצתה להקיא עוד הרבה.נכנסתי לחדר ומיהרתי לקחת אותה לשירותים, שם היא ישבה צמודה לאסלה כשישבתי ליידה, מזיז לה את השיער הצידה כדי שהיא תלכלך את עצמה כמה שפחות.
"אני באאאמת מצטערת נייל" היא אמרה עוד קצת שיכורה וישר הקיאה אחר כך, לא מסוגלת להגיד משפט בלי להקיא. "אחר כך קרוליין…" אמרתי לה גורם לעצמי לחשוב מה אני עושה איתה עכשיו. החלטתי שהיא ממש צריכה מקלחת למרות שידעתי שהיא לא תוכל להתקלח לבד… לא רציתי לעשות את זה אבל לא הייתה לי ברירה אחרת, לא יכולתי לתת לה להישאר מלאה בקיא של עצמה עד הבוקר. הכנסתי אותה למקלחת כמו שהיא והורדתי לעצמי נעליים לפני שנכנסתי ביחד איתה, פותח את המים ונותן להם לזרום עליה. היא נראתה תשושה והייתי חייב להחזיק אותה כדי שהיא לא תיפול פתאום. כשהיא כבר כולה הייתה רטובה היא הורידה לעצמה את החולצה, גורמת לי להיות טיפה לא בטוח אם כל זה כדאי ואז אפילו עוד יותר כשהיא הורידה את המכנסיים ונשארה לעמוד מולי בחזייה ותחתונים כשהמים עדיין זורמים. היה שקט ורק כל המים היה ברקע. היא הסתכלה עלי ולא זזה הרבה, רק יכולתי לראות את המים זורמים לה על הפנים ולא מפריעים לה בכלל. נרטבתי כולי, בלי כוונה להירטב בכלל, בסך הכל רציתי לנקות את קרוליין טיפה. הורדתי לעצמי את החולצה ונשארנו שנינו יחפים לעמוד במקלחת. אני נשבע שלא יכולתי להוריד את העיניים שלי מהעייני דבש שלה אבל הרגשתי שכל זה פשוט לא בסדר איכשהו.

היא הייתה צמודה לקיר כשאני צמוד אליה, והסתכלנו אחד על השנייה בעיניים. לא יכולתי שלא להוריד את המבט שלי לשפתיים שלה שנראו ממש סקסיות כשהמים זרמו עליהן, זה היה פשוט דורש זה לא פייר… אבל ידעתי שאני לא יכול לעשות כלום… זה לא יהיה בסדר….
"תנשק אותי" היא לחשה בשקט גורמת לי להיות מופתע טיפה. כשהתחלתי איתה באותו יום הלידה של דארסי היא ממש נרתעה ולא רצתה ופתאום היא רוצה שאני אנשק אותה? שמחתי שזה קרה אבל הבנתי אחר כך שזה לא בסדר כי זה רק ההשפעה של האלכוהול מדברת… ידעתי שהיא לא באמת מבינה מה היא אומרת. "את שיכורה קרוליין" אמרתי לה ונתתי לה נשיקה קטנה על המצח, יכולתי להרגיש בשפתיים שלי את המים שנידבקו לי לשפתיים מהנשיקה ומשכתי אחורה, סוגר את המים ומוציא אותה משם, מלפף אותה במגבת ולוקח אותה לכיוון חדר השינה של חדר המלון שקיבלנו. הושבתי אותה על המיטה ונתתי לה חולצה ארוכה שלי ללבוש, יותר נכון הלבשתי לה אותה ואז גם התלבשתי בעצמי. הלכתי למטבח כדי להביא לה כוס מים קרים, שיעזור לראש שלה להרגע טיפה אבל כשחזרתי הבנתי שהיא כבר נירדמה שוכבת על כך האורך של המיטה מעל השמיכה, כאילו ממש נרדמה איך שהושבתי אותה. הרמתי אותה והכנסתי אותה לצד של המיטה ליד השמיכה, לפני שסגרתי את האור ונכנסתי גם אני לצד השני של המיטה, שוכב בחושך ומסתכל דיי מודאג על קרוליין, אני מקווה שמחר היא תרגיש יותר טוב ובעיקר מקווה שהיא לא תזכור מה קרה כאן… המשכתי להסתכל על הנוף של הגב שלה כשפתאום היא הסתובבה כולה, מלפפת את היד שלה סביבי ומניחה עלי את הראש, גורמת לי להיות מופתע טיפה. זה באמת היה ממש מוזר. למרות שידעתי שאני עדיין כועס עליה, לא יכולתי שלא לחבק אותה אלי ולקרב אותה צמוד אלי. לפחות ככה אני יכול להגיד לה שהיא בטוחה או משהו, אני מקווה שהיא מרגישה בטוחה לפחות.

"חג מולד שמח נייל" היא אמרה ישנונית עם עיניים עצומות, גורמת לי לצחקק טיפה. "חג שמח קרוליין" זה דיי טרגי, כי זה ממש לא היה חג שמח… זאת הדרך הכי מוזרה שהייתה לי לחגוג את חג המולד. אבל לפחות זכיתי בלישון צמוד אליה. כן למרות שאני כועס עליה ולמרות שהיא דיי שיכורה… היה לי דיי קשה לשמוע אותה אומרת לי לנשק אותה אבל בידיעה שזה האלכוהול מדבר ובידיעה שאם הייתי מנשק אותה הייתי מרגיש ממש רע עם עצמי… היא שיכורה וזה לא יהיה בסדר לעשות את זה. בטח לא כשהיא חצי ערומה ביחד איתי במקלחת…
בקיצור, אני מקווה שהיא תשכח מזה בבוקר…. אני חושב שאני באמת מתחיל לחבב את הילדונת הזאת, וזה רע…. כי היא באמת רק ילדונת.


תגובות (31)

יאו איזה פרק אדירררררר חחחחחח נייל וקרוליין?? נשמע מאגניב^^ תמשיכייי אוהבת המוןןןן

04/09/2013 16:59

אמממממג נחיל וקורליין והיוו באמת חג שמח!!!! אוהבת ומחכה לפרק הבא תא הגבתי על הפרק הקודם כי הייתי בהתפרצות וקראתי עכשיו את שניהם

04/09/2013 17:24

כי הייתי בבצפר*

04/09/2013 17:24

אעאעאעאעאעאע
שלמות!!!!!!
תמשיכי

04/09/2013 21:46

תמשיכייי

04/09/2013 22:10

תמממממשששששייייככככייייייי!!!!!!!

05/09/2013 00:36

חחחחחחח נייל כזה מתוק!

05/09/2013 00:42

יואווווווו הם פשוטטטטטט מושלמיייייייים!!!!!
חיייייםםם שלייייי את חייייבת להמשייייך את הדבר המושלםםםםם הזהההה פשוטטט חיייבת!!
שיהיה לךך חג שמחח ושמה טובה ומתוקה אהובתייי אוהבתתתת אותך הכייי שיייש!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤

05/09/2013 02:11

עאעאעאעא המשךךךךך נונונונו

05/09/2013 11:20

יייייייייייאאאאאאאאאוווווו הם כאאאלללההה חחחממווודייייםםםם כללל הזווגוווותתתתת!!!!!!!!!
את לא מבינה איך התרגשתתי לראוות שהעלת פררקקק!!!!!
תתמממשייכיייי!!!!
חג שמח ושנההה טטובה!! ♥♥♥♥♥♥

05/09/2013 17:19

למה את לא ממשיכה?

12/09/2013 16:27

יאאא אוומיייגאאאאד
נוווו
המשךך
עכשיו
<3

16/09/2013 10:53

את לא ממשיכה:(((

19/09/2013 15:25

המשךךךךךך ;-)

22/09/2013 01:21

אהההההה לא הייתי פה מלאאא זמן והשלמתי את ה׳ שהחסרתי….
כל כך התגעגעתי לסיפור שלך!!!!!
תמשיכי דחווווף!!

23/09/2013 12:11

המשך דחווווףףף!! מושלם!!!

24/09/2013 05:47

היוש:)
וואו ישבתי עכשיו מ2 בצהריים על המחשב וקראתי את כ ל הסיפורים שלך!!!!! את כותבת מושלמייי ויש לך רעיונות מ ד ה י מ י ם !!!! אבלאבלאבל למה הפסקת????????????????
תמשיכי ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת

30/09/2013 11:29

חחח גם אני חושבת ככה:)
מאוהבת בסיפור זה!!!
אני דורשת המשך!
המשך!,המשך!,המשך!,
נו קדימה!
חחח סתם משעמם לי ;-)
אבל לא צחקתי לגבי שתמשיכי!
מצפה לפרק 76:)

01/10/2013 09:47

תמשיכי

06/10/2013 13:54

את לא ממשיכה…
למה?
למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה?!?!?!?!?
בבקשה תמשיכי

10/10/2013 11:55

למה את לא ממשיכה תמשיכי

12/10/2013 13:43

אבלאבלאבל למה יש לי הרגשה שאת לא הולכת להמשיך לכתוב ולעלות?
בבקשה תעלי עוד פרקק :

28/10/2013 07:36

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/11/2013 11:43

הייי את חיה? מה עם המשך אני משתגעעעעעת!!!!!!

14/12/2013 11:05

יואוו אחרי כול כך הרבה זמן לא העלת?!
נו כבר תעלייי
ממתחחחח

18/12/2013 11:43

אני כבר ממזמן קוראת את הסיפור שלך והרבה זמן לא המשכת!!!!
:,(
אני פשוט מכורה לסיפור הזה! אני רצינית! כל יום אני בודקת אם העלת פרק אבל לא! :(
פליז תמשיכי כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/12/2013 12:42

דייי כבר כמעט חצי שנה לא העלית דיי נמאס מחכים ומחכים ומחכים
תודה רבה שכתבת את הסיפור עד עכשיו, הוא מושלם ואני מחכה להמשך כי זה באמת קשה לקרוא וךדעת שאין המשך וזה

זה טרגייי
אזז פליז תמשיכי

14/02/2014 06:29

אחותי…..
את חיה לא העלת כבר איזה חצי שנה….. והסיפורים באתר לא משהווו בזמן האחרון….
ואני ממש מתגעגעת לסיפור שלך….
את יכולה להמשיך פליייייז!!|!|!!

12/03/2014 18:39

בבקשה תמשיכיי הסיפוור מושלם ואני רואה שלא המשכת אותו איזה חצי שנה פחות אבל תמשיכי לפחות היית מודיעה שאת פורשת

17/06/2014 21:34

אני חושבת שאת כתבת את בסיפור הכי אוב על וואן די אבל אני מבינה שפרשת…אז שיהיה לך בכיף כי בנתיים אנחנו משתגעות פה!…

15/08/2014 03:46

אז כן פרשת..

18/08/2014 16:04
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך