STYLE GIRL
אני ונגה בקושי מצליחות להחזיק מעמד !! #איזהלילהלבןשהואלאלבן כבר כמעט שתיים בלילה !! וווהוהוהוהוהוווו !!!! לילה טוב !!! 3> 3> תהנוו @#@$%^*&^%^$

מקצה לקצה *__* פרק 49 עונה 2 1D

STYLE GIRL 14/04/2014 1095 צפיות 3 תגובות
אני ונגה בקושי מצליחות להחזיק מעמד !! #איזהלילהלבןשהואלאלבן כבר כמעט שתיים בלילה !! וווהוהוהוהוהוווו !!!! לילה טוב !!! 3> 3> תהנוו @#@$%^*&^%^$

׳ כדאי שתלכי לפני שחברה שלי תבוא ׳ הוא המשיך ונישק אותי בשקע שבין הצוואר לכתף .
׳ מי זאת טל לעזעזאל ?!?!?!?! ׳ שאלתי .
התרחקתי ממנו וקמתי מהמיטה .
׳ מה ? הא ? ׳ הוא שאל מבולבל ושיפשף את העיניים .
׳ נו, אל תשחק אותה לא מבין . לפני רגע אתה אמרת ״ התגעגעתי אלייך טל כדאי שתלכי לפני שחברה שלי תבוא ״ !!!! בבקשה, מה התירוץ ? ׳ שאלתי ושילבתי ידיים .
הוא קם מהמיטה והתקרב אליי .
לקחתי צעד אחורה .
׳ תסביר ׳ חזרתי .
׳נו, לא קרה כלום, התבלבלתי ׳ הוא אמר ובא לחבק אותי .
׳ ״ התבלבלתי ״ ׳ מלמלתי .
הפנתי לו את הגב והלכתי לשירותים .
צחצחתי שיניים והוא התקרב עוד פעם .
׳ ג׳יי, יפה שלי, בטעות כנראה חלמתי משהו, אני אוהב אותך ׳ הוא בא לנשק אותי והתחמקתי עוד פעם .
׳ כן, חלמת על מה ? על ״טל״ שלך ? ׳ שאלתי מלגלגת .
יצאתי מהשירותים והוא בא אחרי .
הטלפון שלו ]צלצל על קבלת הודעה חדשה .
במקרה הטלפון שלו היה לידי, הצצתי אליו .
" בוקר טוב מאמי " נשלחה אליו הודעה ממישהי שקוראים לה " היילי "
' וזה ? זה כלום ? ' הצגתי לו את הטלפון .
' אני מכירה את כל הבנות האלה ? ' שאלתי והתרחקתי ממנו לאט לאט
׳ אוי .. אתה לא עשית את זה .. ׳ נזכרתי בטל מהכיתה שלי .
׳ לא . נו . ג׳יי – ׳ שמתי כפכפים, יצאתי מהחדר וטרקתי את הדלת .
~~~~~~~~~~~~
׳ עזוב אותי ׳ ניערתי את היד שלו ממני .
׳ ועם אני לא רוצה ? ׳ הוא שאל .
׳ מה תעשי לי ? ׳ הוא התחכם .
׳ אני יגיד לך שתשתחרר ממני ותלך לטל הזאת שלך ׳ לא הסתכלתי עליו ובאתי ללכת .
׳ תקשיבי לי ! ׳ הוא קרא וסיבב אותי אליו .
השפלתי את המבט, לא יכולתי להסתכל לו בעיניים .
ידעתי שעם אני יסתכל עליו אנחנו נגיד אחד לשני סליחה, נתחבק, נתנשק ונשכח מזה .
׳ תסתכלי עליי ׳ הוא אמר והרים את הפנים שלי מהסנטר .
׳ עזוב אותי ׳ אמרתי ובאתי ללכת .
׳ אני לא יעזוב אותך עד שתקשיבי לי ׳ הוא אמר והצמיד אותי אליו .
׳ תנסה אותי ׳ אמרתי .
השתחררתי ממנו והלכתי .
׳ ג׳ייד !!!! ׳ הוא קרא מרחוק .
~~~
׳ הא מאמי ? בוקר רע ? ׳ דניאל שאלה והושיטה לי כוס קפה .
היא התיישבה לידי ונגעה בידי שהייתה מונחת על השולחן .
׳ כן .. ׳ נאנחתי .
׳ שפכי ׳ היא לגמה מהספל שלה .
׳ אני סומכת עלייך שלא תספרי לאף אחד ׳ אמרתי .
׳ נשבעת ׳ היא שמה יד על הלב .
׳ בבוקר, כשקמתי, נייל היה חצי רדום והוא אמר משהו על מישהי שקוראים לה ״טל״ . הוא אמר גם – ״ כדאי שתלכי לפני שחברה שלי תבוא ״ ונישק אותי . ׳ השמטתי את הראש שלי למטה .
׳ אוצ׳ … ׳ היא מלמלה .
׳ אבל מה שהכי מטריד אותי הוא יש לי מישהי בשכבה שקוראים לה טל . היא לא כ״כ מקובלת, אבל היא נראת טוב , אני לא יתפלא עם נייל חלם עליה . ׳ המשכתי .
׳ אבל את יודעת שהוא אוהב אותך, פעם אחת נפלט לו – אין מה לעשות, זה יצר גברי ׳ היא ניסתה לרכך .
׳ מה אני לא מספיקה בשבילו ? ׳ נאנחתי .
׳ ג׳יי – ׳ נייל נכנס וקטעתי אותו .
׳ תחסוך את זה ממני וממך . ׳ אמרתי .
קמתי מהכיסא ויצאתי החוצה .
~ נקודת המבט של נייל ~
׳ תעזוב אותה ׳ דניאל אמרה בזמן שבאתי לצאת אליה .
׳ תן לה תזמן שלה . ׳ היא אמרה ונעצרתי במקום .
הסתובבתי אליה והתיישבתי מולה .
׳ אני לא יכול לעזוב אותה ׳ הרגל שלי רטטה .
׳ ג׳ייד לא לוקחת את זה כמו שאר הבנות, היא נפגעת מזה, זה בין הדברים היחידים שבאמת פוגעים בה . אני מכיר אותה כבר מספיק זמן בשביל לדעת שבגידה תשבור אותה – לא שבגדתי בה . עזיתי טעות חמורה ואני עלול לשלם על זה ביוקר . עם אני לא יעשה משהו – עכשיו, אני לא יצליח להחזיר אליי את ג׳ייד – בחיים . ׳ אמרתי ויצאתי מהחדר .
~~~
' לפני שאתה שואל – הבנות שהיא חושבת שאני מדבר איתן הן בנות שאני צריך לעשות איתן עבודה והן נמרחות עליי, לא אני עליהן . וטל שדיברתי עליה – טוב, לזה אין לי תירוץ . אבל אני אוהב את ג'ייד ולא אותה או אף אחת אחרת ' אמרתי ללואי בזמן שהוא בא לשאול משהו .
' חסר לך עם אתה מפיץ משהו ' המשכתי והתרחקתי ממנו .
~~~
׳ היא באמת יותר טובה ממני ? ׳ מלמלתי בזמן שהסתכלתי על תמונות של טל באינסטגרם .
הרוח החזקה שנשבה העיפה לי את השיער ונידנדה את הנדנדה במקומי .
קיפלתי את הרגליים שלי אליי וחיבקתי אותם חזק .
׳ אל תחזרי לחדר . אל תתקפלי . לא עכשיו . ׳ מלמלתי לעצמי .
יד חמימה נגעה לי בכתף .
׳ ג׳ייד ׳ הקול של נייל נשמע כמו קול של מלאך גואל .
׳ נייל, ע..עזוב .. עם אני לא מספיק טובה בשבילך פשוט תגיד, אתה לא צריך לשלוח לי רמזים . אני מאחלת לך ולטל כל טוב . עם אתה רוצה, אני עכשיו ידבר איתה ואני ישדך ביניכם . באמת, עם אני כבר כלום בעינייך, אז לפחות תן לי לעשות אותך מאושר . ' נאנחתי והיד שלי הכתה בברך שלי .
' אנ – ' הוא לא הספיק להגיד וקטעתי אותו .
' אתה יודע מה, עם אני מפריעה לך, באמת – רק תגיד . עם זה באמת יעשה אותך מאושר – אני עכשיו יקנה לה כרטיסי טיסה לפה, היא תבוא לפה אלייך, תעשו ביחד מה שבא לכם ואני יחזור לסבול עם ההורים שלי . ' המשכתי .
' אני עכשיו קונה לה כרטיסים ' שלפתי את הטלפון שלי ונכנסתי לאתר של אחת מחברות הטיסה הגדולות באירלנד .
' איך קוראים לצימרים ? ' שאלתי .
' קוראים להם – את לא עוזבת לשום מקום ' הוא הצמיד אותי אליו וכיבה את הטלפון שלי .
' שום טל ושום נעליים . את שלי . אני אוהב אותך, לא אותה . ' הוא המשיך ותוך שנייה הצמיד את השפתיים שלו לשלי .
" כדאי שתלכי לפני שחברה שלי תבוא " המשפט שהוא אמר לי בבוקר הדהד לי בראש .
' אני מצטערת ' נלחמתי בעצמי להתנתק ממנו, לא רציתי, אבל הייתי חייבת .
הוא הירפה את הידיים שלו ממני והסתובבתי .
' אני אוהב אותך ' הוא אמר פעם נוספת .
~~~
' אני לא יכולה לסלוח לו, מצטערת .' אמרתי לדניאל .
' את יכולה . ' היא ענתה .
' אני לא . עד כמה שאני מאוהבת בו – להיות עם מישהו שמפנטז לי על מישהי אחרת וחולם עליה בלילות זה בניגוד לעקרונות שלי . והעקרונות שלי לא בשמיים, הם בסיסים מאוד . זה קשה לי להתנשק איתו ולחשוב שהוא היה מעדיף לפקוח את העיניים ולראות מולו את הפנים שלה . ' אמרתי בפתיחות .
אחד מהדברים שהכי חשובים לי הם העקרונות שלי שעליהם אני לא יוותר – גם עם זה תלוי בחיים שלי .
אלו דברים שאני בחיים לא יעשה \ יגיד .
' אבל את חייבת ללמוד להבליג .' היא נאנחה .
השפה הגבוהה שלה עלתה לי על העצבים עוד יותר .
' אני לא יכולה ללמוד "להבליג" ' חיקיתי את הקול שלה .
' אז זהו ? ככה את מוותרת על נייל ? ' היא שאלה.
' לא חשבתי שאני יגיע לזה, אבל הוא הביא אותי לזה ' אמרתי ובדיוק כולם נכנסו .
~~~
כל הארוחה נייל מחכך את הרגל שלו בשלי ומנסה לסמן לי לבוא איתו לצד .
' לא ' מלמלתי והנדתי בראשי לשלילה בפעם המיליון .
' ג'ייד, את חושבת שאני צריך למכור את הרמקולים שלי ולקנות של ביטס ? ' לואי שאל אחרי שהוא התלבט עם ליאם ופרי .
' לא . ביטס זה ממש יקר, חבל על הכסף . הרמקולים שלך לא רעים . ' זרקתי לו .
הייתי פקעת עצבים .
שתיתי עוד מהמים בזמן שהקצב שהרגל שלי רטטה בו הלך וגבר מרגע לרגע .
' הכל טוב ? ' פרי שאלה אותי באוזן כשהיא ראתה שאני עומדת להתפוצץ .
' הכל מקסים ' חייכתי בציניות .
' נהדר, זורח, קסום, מלהיב, מדהים . פשוט סאנשיין ' חייכתי עוד פעם .
' עוד לא גמרתי איתך . ' היא גלגלה עיניים וחזרה לשיחה שלהם .
נייל לא הפסיק לגעת לי ברגל מתחת לשולחן .
' אל תעצבן אותי .. ' מלמלתי .
הוא המשיך .
' מתי תבין שאני לא פאקינג אפשרות שנייה ?!?!!!???!!! ' כמעט צעקתי וקמתי מהכיסא .


תגובות (3)

תמשיכיי זה מ-ע-ל-ף!!!

14/04/2014 01:38

המשך!!!

14/04/2014 07:17

זה מושלםםםםםםםםםם תמשיכייייי פליזזזז עכשיוווו

14/04/2014 09:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך