Adriana.1D
אני חייבת להגיד תודה לאנונימית המקסימה שנתנה לסיפור שלי את הת׳ר הדמות המדהימה הזאת! וגם תודה ל-Love1D על הדמות של שרה דקפריו, אבל הדמות תהיה עוד בסיפור בקטעים של אהבה ושל שנאה, וגם לפעמים של קנאה! אז שוב תודה לכן בנות, אתן הכי הכי❤️

-מרד נעורים- וואן דיירקשן- פרק 3

Adriana.1D 06/12/2014 996 צפיות 8 תגובות
אני חייבת להגיד תודה לאנונימית המקסימה שנתנה לסיפור שלי את הת׳ר הדמות המדהימה הזאת! וגם תודה ל-Love1D על הדמות של שרה דקפריו, אבל הדמות תהיה עוד בסיפור בקטעים של אהבה ושל שנאה, וגם לפעמים של קנאה! אז שוב תודה לכן בנות, אתן הכי הכי❤️

״אולי הבאד בוי של בית ספר הוא לא תמיד אהבה ממבט ראשון….. ואולי כן..״

דפיקה בדלת קטעה את המחשבות שלי, ״מי זה?״ שאלתי ״זה אני״, אני אזהה בכל מקום את הקול הזה, זה היה…
זה היה… זה היה הקול של הת׳ר חברה של הארי, היא באמת נשמה טובה, תמיד כאן בשבילך!
*הת׳ר*
בת 16, נמוכה(1.61) רזה, יש לה אופי חזק, אבל היא לא מראה את זה, היא יודעת להגן על עצמה (אני מתכוונת פיזית) והיא ילדה מאוד חשדנית, אבל אני לא מאשימה אותה, היה לה עבר לא קל עם ההורים, אבל מאז שהיא והארי זוג… היא ממש נרגעה!, ועם כל זאת, יש לה כל של זמיר, היא שרה מדהים!, אבל אף אחד חוץ ממני לא יודע את זה!
הסיפור אהבה שלהם… יישמע קצת… או קצת הרבה… לא מציאותי… אבל עובדה, הם הזוג החם של השכבה אחריי ואחרי זאיין, למרות שאנחנו כבר לא זוג, אנחנו עדיין משמשים דוגמא.
הת׳ר הייתה מאוד עצבנית באותו ערב, ההורים שלה שוב הסתבכו עם השוק השחור, היא כבר לא יכלה לסבול את זה, היא יצאה מהבית והתקדמה אל עבר הפארק, היא התיישבה על הספסל, מה שבאותו הזמן גם הארי הלך לפארק, רק בשביל לנקות את הראש, הוא ראה אותה מרחוק משחקת עם המצית שלה, כך שידה השנייה מונחת על האקדח שלה, (שכנראה היה החבר הכי טוב שלה באותה תקופה), הארי שמע אותה מזמזמת את המנגינה האהובה עליו, הוא התקרב אליה:
״את שרה יפה, את יודעת?״ הוא אמר לה את זה בצורה שנראית כאילו הם מכירים שנים, אבל הת׳ר שנבהלה ממנו כיוונה לעברו את האקדח שבו שיחקה שניות ספורות קודם לכן! ״מה אתה רוצה?״ היא שאלה בתקיפות, הוא ניסה להרגיע אותה ואילץ אותה לספר לו מה קרה!, מאותו לילה הארי והת׳ר ידידים ממש טובים, אבל הארי הרגיש קצת יותר מזה….. הוא הרגיש שהוא….. מתאהב, מה שלא הרגיש מאז הזוגיות הקודמת שלו עם שרה, שרה דקפריו, היא מגיעה מקנדה, היא טוענת שהיא ממשפחת האצולה, אבל מתנהגת כמו פקצה מהרחוב, אני לא מאמינה שכך מתנהגת בת אצולה!
אבל עכשיו הת׳ר זה הדבר היחיד שיש להארי בראש, לקח לו זמן להגיד לה שהוא מאוהב בה, ולהפתעתו, הת׳ר אמרה את מה שהארי הכי חיכה לו, ואמרה שהוא שינה לה את החיים! מאז הם זוג…. או יותר נכון… זוג מדהים!
*סיום*

ניגשתי ופתחתי את הדלת, הת׳ר קפצה אליי בחיבוק מנחם, ״יפה שלי, הוא סתאם דפוק שהוא והטיפשה ילכו לעזאזל״ היא אמרה לי, בהתחלה לא הבנתי על מי היא מדברת….. אבל זה לא לקח זמן, והבנתי שהיא מדברת על זאיין וכריס, לא ידעתי מה לענות לה, וגם לא היה לי זמן לענות, כי בדיוק ראיתי מעבר לדלת את כריס, מה היא עושה פה? חשבתי לעצמי, אבל אני לא היחידה, הת׳ר גם לא הבינה, היא שיחררה את החיבוק שלנו ו…


תגובות (8)

את חייבת להמשיך עכשיווווו….. תמשיכיי דחוףףף עוד היוםםם :-! מהמםם

06/12/2014 19:54

    אוי העלת עוד פרק :O הלכתי לקרואא

    06/12/2014 19:55

חחח אמה הורן, אני חולה עלייך את יודעת את זה!?❤️

06/12/2014 19:58

    תודה תודה… :'( חח סתם <3
    נ.ב איך את עושה את הלב הזה????

    06/12/2014 20:03

אני רושמת מהאייפד שלי אז זה נמצא כבר במקלדת אבל את יכולה גם לעשות לב כזה אם את רוצה : 3>

06/12/2014 20:10

    אני משתגעת, אני עכשיו מהטלפון ולכל החברים שלי יש ורק לי איןן אוחחח! טוב נו.. נסתדר כבר.. ~צחקוק~

    06/12/2014 20:13

חחח נראה לי יש אפליקציה לזה תחפשי!

06/12/2014 21:17

ווואייי תמשכי את גאונית !
סיפור מהמם
ד.א אני אותה אחת שנתתי לך את הדמות של שרה .
רק אם את רוצה – אם אפשר שבדמות שנתתי לך תעשי אותה ילדה טובה ולא מגעילה … שכאלו באמת יהיה סיפור אהבה בניהם – מקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת .
תודה …
וסליחה עם אני חופרת אבל סיפור 100מם!!!!!!!

10/12/2014 16:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך