Adriana.1D
ביום חמישי הקרוב אני רוצה להעלות את המרתון שהבטחתי לכם... אני ממש צריכה רעיונות יצירתיים להמשך הסיפור, אז אני סומכת עליכם ובמיוחד על אמה הורן ואנונימית...

-מרד נעורים- וואן דיירקשן- פרק 6

Adriana.1D 08/12/2014 984 צפיות 8 תגובות
ביום חמישי הקרוב אני רוצה להעלות את המרתון שהבטחתי לכם... אני ממש צריכה רעיונות יצירתיים להמשך הסיפור, אז אני סומכת עליכם ובמיוחד על אמה הורן ואנונימית...

״אולי הבאד בוי של בית ספר הוא לא תמיד האהבה ממבט ראשון….. ואולי כן…״

״איזה כריס?״ שאל דויד כאילו הוא לא יודע על מה אחיו השני שגם כן דביל מדבר, ״כריס מהכיתה שלך״, ״אוף תסתום כבר״ גער בו דויד!, לא התאפקתי וציחקקתי, שחפתי אחריי את ג'סטין שממש לא הגזים עם הצחוק המאולץ שלו… ״ליאן יש לך בעיה?״ שמעתי את הצדיק התמים והקטן שלי… כן כן, זה היה זאיין, המשכתי לצחקק, לא עניתי, זאיין הביט בי בפנים כעוסות והתעלם.

הגענו באיחור של רבע שעה בית הספר, המורה נכנסה לכיתה וכבר התחילה ללמד, לפני שפתחתי את הדלת של הכיתה זאיין עצר אותי…
״ליאן חכי שניה״, הסתובבתי, מה?, שאלתי אותו, ״את מתכוונת שניכנס ביחד לכיתה?״ לא הבנתי מה הבעיה, ״למה?, זה מפריע לך?״ שאלתי אותו בכעס ״לא, לא מפריע לי… סתאם חשבתי שלא תרצי שיראו אותנו יחד!״ הוא אמר לי, התפלאתי, הייתי בטוחה שהוא פשוט לא רוצה שכריס תראה אותנו יחד!, ״זה לא בגלל כריס?״ שמעתי את עצמי אומרת ומיד התחרטתי, ״לא, זה לא קשור לכריס, אמממ… לא משנה, כנסי״ הוא ענה לי בחפיזות, ״מה?, דבר!״ ידעתי שמשהו לא בסדר, ״סתאם, לא משהו מיוחד״ הוא אמר, לא הוספתי לו עוד לחץ ופתחתי את הדלת, כולם הסתכלו עלינו, המורה לא שמה לב בכלל שנכנסנו, פרי שלחה אליי מבט של ״מה לעזאזל אנחנו עושים ביחד?״ התעלמתי, יותר עניין אותי לדעת מה קרה בין זאיין לכריס!, אולי זה מה שאני חושבת? פרידה? ריב?, כשחשבתי על זה, הייתי פתאום יותר שמחה, אבל למה?, מה זה עוזר לי שהם נפרדו? בכל מקרה אני וזאיין זה היסטוריה!, אני לא מבינה מה מרגש אותי כל כך!?
החלטתי שעם הצלצול להפסקה, אני לוקחת את זאיין לספסל ״שלנו״, או יותר נכון… שהיה שלנו…
שם התנשקנו בפעם הראשונה, מאז אותו יום, כשקורה משהו ואחד מתקשר לשני והוא לא עונה בטלפון, הוא יושע איפה לחפש וגם למצוא!, ״הספסל״, זה מקום המפגש שלי ושל זאיין, בחצר בית הספר מאחורי השיחים יש עץ ענק ומסביב יש יש גדר עם ענפים, אי אפשר לדעת שיש משהו מאחורי כל הענפים והשיחים האלו, בגלל זה זה המקום שלנו…

בצלצול:
המורה רשמה את החומר למבחן שיהיה עוד יומיים, העתקתי במהירות והסתובבתי אל עבר הכיסא של זאיין, הוא בכלל לא היה שם… איך הוא הספיק לצאת כל כך מהר?… החלטתי לחפש אותו בבית ספר, קודם כל הלכתי לחפש בספסל…..שהיה אמור להיות שלנו, אבל במקום זאת מצאתי עוד מישהו… או יותר נכון מישהי…


תגובות (8)

איזה רשע זאין תתבייש! תמשיכייי :)
את ממשיכה נכון כי אני אהיה ממש שמחה עם כן

08/12/2014 22:17

את יכולה אולי לעשות תפנית עלילה שחוטפים אותה או משהו
או שאת יכולה לעשות שזאין מתחנן שהיא תחזור אליו
או שהיא מתאהבת במישהו אחר
בקיצור יש לי המון רעיונות עם תקרצי תדברי איתי במייל אני זמינה

08/12/2014 22:19

    נתת לי רעיון… תודה

    09/12/2014 01:15

שלום לך :-)
תמשיכייי עכשיווו!!! מהמם!
רעיון יצירתי.. יש לי אחד הזוי שאת בטח לא תרצי חח אמ…. אני אחשוב על משהו עוד מעט כרגע אני עסוקה כי הפלתי את השולחן עץ עם המחשב עליו וסיפור ארוך..
בקיצ.. תמשיכייי!

08/12/2014 22:20

    אני אשמח גם לרעיון הזוי (נוכל לשנות אותו לאמיתי יותר)…
    ודרך אגב… בהצלחה עם השולחן…

    09/12/2014 01:18

    טוב.. חשבתי שאפשר לזאין יפרד מכריס ויהיה כל כך בטוח שליאן לא רוצה אותו שהוא ירצה לגרום לה לקנא ולחזור אליו. אז הוא ילך לפרי ( או לכך חברה אחרת שלה/ מישהי שהיא לא ממש אוהבת ) ויהיה איתה. ומפה…
    מוזר נכון?

    09/12/2014 07:31

אשמח אם תקראי את הסיפור שלי! ותגיבי ותתני הערות זה ממש יעזור לי

08/12/2014 22:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך