נויה טומלינסון^
אני מקווה שלא שיעממתי אתכם..
מקווה שאהבתם !
הפרק מוקדש לSTYLE GIRL (דותן), מתה עלייך ! רואה את כן דמות !
~ פליז תגיבו ~

נאמנה לעצמי – פרק 4+5 |1D (תסתכלו בקצת עליי)

נויה טומלינסון^ 14/01/2014 545 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שלא שיעממתי אתכם..
מקווה שאהבתם !
הפרק מוקדש לSTYLE GIRL (דותן), מתה עלייך ! רואה את כן דמות !
~ פליז תגיבו ~

קודם כל,
אז יש שתי דמויות חדשות, דותן ואמנדה.
אני מקווה שתהנו ואני נותנת קרדיט למשתתפים החדשים שלי:
STYLE GIRL ו – סיפורים על זאי זאי משתמש חדש ~.~ (או איך שלא כותבים את זה)
אבל, בפרק הזה הדמויות עוד לא מופיעות, תצפו להן !
ותסתכלו בקצת עליי.. :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נ.מ נייל:
אני שמח שאני עוזר להארי, אני יודע שיש לי חברה, דותן, אבל רותם כזאת מהממת,
כל כך מושלמת, עם השיער השחור חום הגלי שלה עד טיפה מעבר לגב, עם הגוונים האדמדים שלה ועם העיניים המהפנטות שלה. זה כלכך לא יפה, ואני לא רוצה לריב עם הארי…
טוב אין מה לעשות, רגע, אני יודע, אני אמצע דרך להפריד ביניהם!
אבל אני לא יכול ככה, אני חייב עזרה, למי אני כבר יכול לספר?
לואי- הוא יכול לעזור לי אבל הוא החבר הכי טוב של הארי, אני לא יכול לסמוך עליו מספיק!
זאין- קרוב הרבה להארי. מצחיק אבל גם שטותניק, אני לא יכול לסמוך גם עליו…
דותן- ברור שלא !
ליאם- ליאם? נכון?! נכון! ליאם הוא בול מה שאני צריך!

נ.מ ליאם:
אני אוהב לשבת בשקט בחדר ולשמוע מוזיקה, אני עכשיו שומע WAKE ME UP כי זה יותר מדי יפה..
הנה הגיע הפזמון! אבל פתאום המוזיקה נחלשת בהדרגה ואני לא שומע כלום! אולי אני נהפך לחירש? אולי עובר עליי התקף לב? לאא.. אולי עובר עליי אירוע מוחי? לא אין לי מספיק מוח בשביל זה (חח)..
פתאום אני שומע ' ליאםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!' אני חושב שהגיע אליי מלאך המוות !
אני מסתובב ורואה את נייל, אוח!, אני רוצה פשוט להרביץ לו !
אני לא יודע מה לעשות לו, אבל אני רק שואל בעצבים ' מהההההההההההההההההההההה?'
והוא מתחיל להסביר לי שהוא אוהב את רותם..

פרק 5:
הוא (נייל ) מסביר לי כמה הוא לא רצה לריב עם הארי אבל היא פשוט כל כך מהפנטת אותו..
פתאום הראש שלו מושפל ואני מבין שהוא חשב על משהו רע, ואני כבר יודע מה זה..
'מה? לא אל תגיד לי שאתה..' ' רוצה להפריד ביניהם' לחשתי.
' אני לא יודע מה לעשות! היא מושלמת!' הוא אמר בקול מעוצבן ונעלב בוא זמנית..
' מה יותר חשוב- חבר או חברה? ' אמרתי, ' הרי בסופו של דבר אתם תיפרדו, ומה יהיה איתך ועם הארי?!' המשכתי . לרגע הראש שלו בהה בתקרה, ברצפה ואז בי, והוא אמר בהחלטיות –
' אתה צודק!' והלך לחדרו..

נ.מ הארי:
עברתי במסדרון של הפנטאוז הזמני שלנו ושמעתי רעשים מהחדר של ליאם, ואז שמעתי לחישות.
הבנתי שזה משהו סודי, אז הצצתי מהמנעול ואני רואה את נייל מספר לליאם שהוא אוהב את רותם והוא לא רוצה לפגוע בי, פלטתי אנחה, לא רק מזה שכנראה הוא יוותר עליה, אלא שזה חמוד שהוא לא רוצה לפגוע בי, ואז אני שומע שהוא הוגה תכנית לסכסך בינינו.. לא מספיק היא ברחה, אז עכשיו גם שנסתכסך?! רציתי להרוג אותו! רציתי להתפרץ לחדר ולצרוח עליו ולהרביץ לו אבל אז שמעתי שליאם אומר לו שחברים זה לתמיד והוא וויתר על הרעיון, פלטתי עוד אנחה, אבל עדיין כעסתי עליו ועדייך רציתי להתפרץ לחדר אבל רק מלמלתי- 'תיזהר נייל היא שלי' והלכתי ..


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי!

14/01/2014 08:07

לללמממההה ??!!?!?!??!?!!!!!!!!!!
נננייייילללל !!!!!!
אני לא מספיק בשביללךך ? :(
תמשיכי .. או שלא .. או שכן … או אולי לא, אני אל רוצה שנייל יעזוב אותי .. את יודעת מה, כןן ..

14/01/2014 08:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך