מקווה שאהבתן את הוואנשוט, אני יודעת שהוא לא יצא משהו אבל אני ממש ממהרת.
<3

נייל ולירון- וואנשוט- היום הולדת הכי טוב בחיים שלי :)

21/04/2013 652 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתן את הוואנשוט, אני יודעת שהוא לא יצא משהו אבל אני ממש ממהרת.
<3

היי, אני לירון, בת 18 וחצי, עיניים חומות ושיער חום ארוך, אוהבת לבלות, לקים ולצאת לשופינג.
"היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת ללירון, ווהווו." החברים שלי שרו לי בבית ספר לכבוד יום ההולדת שלי, הם עשו לי מסיבת הפתעה.
אחרי בערך שעה של כיף, המורה נכנסה והתחלנו ללמוד, אחרי בערך חצי שעה המנהלת נכנסה לכית השלנו, כולם נעמדו ואמרו בוקר טוב, התיישבנו והמנהלת התחילה להגיד: אז ככה, תלמידים היום מגיע תלמיד חדש לכיתה, קוראים לו נייל הורן והוא בגיל שלכם, אז תקבלו בבקשה את נייל הורן.
הוא נכנס לכיתה והמנהלת אמרה לו לשבת לידי, והתחלנו ללמוד, לקראת סוף היום, התקרבתי אל הלוקר שלי כדי להכניס ספרים ולקחת ספרים עם השיעורי בית ונייל מתקרב אליי ושואל אותי: היי, אממ… את יכולה לעזור לי בשיעורים? אני לא כל כך מבין את זה..
אני: או קיי, מתי לעזור לך?
נייל: את יכולה בסוף היום, אני אסיע אותך עם את רוצה.
אני: אממ.. אוו קיי אז בסוף היום.
כל אחד הלך לכיתה שלו ובסוף היום נייל הסיע אותי לבית שלו, זה היה פשוט ענקי, זאת הייתה וילה עם 3 קומות, הייתי בהלם בערך שעה.
כשנכסתי ראיתי שם עוד 4 בנים, הם אמרו לי: היי וגם אני החזרתי להם בהיי.
נייל: טוב תכירי אלה הארי, זאיין, לואי וליאם, אנחנו גרים ביחד, הם החברים הכי טובים שלי ואתם תכירו זאת לירון, היא לומדת איתי בכיתה וביקשתי ממנה עזרה בשיעורי בית אז אנחנו עולים לחדר שלי ביי.
כולם: ביי.
כשעלינו לחדר, התחלתי לעזור לו בכימיה ובגאוגרפיה ובמדעים. אחרי שלוש שעות של ללימודים, התעייפתי ונשכבתי על המיטה ואמרתי: זהו, אין לי כח יותר.
נייל נשכב לידי ואמר: כן גם לי, לימודים זה דבר מעייף ובמיוחד מעצבן.
הוא הסתובב אליי ואני הסתובבתי אליו ואמרתי: דווקא ממש נהנתי.
נייל: כן, גם אני.
הוא התקרב אליי והתנשקנו. הוא אמר לי שהוא אוהב אותי וגם אני אמרתי לו.
מאז אנחנו חברים כבר שנתיים.


תגובות (2)

ואוו איזה יפה זה יצא מהמם וגם אני רוצה
עם אפשר
אוהבת שרית

21/04/2013 08:46

וואוווו
זה פשוט מדהימושששש

21/04/2013 08:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך